Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup kruszyw drogowych wraz z ich transportem, na teren dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, w roku 2021 wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąty Wrocławskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek - Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@katywroclawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszyw drogowych wraz z ich transportem, na teren dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, w roku 2021 wraz z transportem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a6fc487-65f3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003672/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup kruszywa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zp@katywroclawskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną powinny być przekazywane za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub pocztą elektroniczną na adres: zp@katywroclawskie.plInstrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw. Instrukcją) dostępna jest pod adresem https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładkach:2.1) rejestracja wykonawcy na platformie,2.2) wymagania techniczne,2.3) zadawanie pytań do postępowania,3. Wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:- Dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11, b) Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 - Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci Internet; b) zainstalowana wtyczka flash- flash player-dotyczy kupca c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; d) włączona obsługa JavaScript; e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; f) zainstalowany Acrobat Reader; g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. - Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: 4.Zamawiający wskazuje na format przesyłanej przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oferty: „pdf”. Jednak Wykonawca może przygotować ofertę w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 09 lipca 2020r. poz. 1261 wraz z załącznikiem z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych - Dopuszczalny format kwalifikowalnego podpisu Platforma wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polski Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. - SzyfrowanieDo połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Zamawiający informuje, że przekazywany przez Wykonawcę plik zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez Platformę Przetargową bez możliwości jego otwarcia przez Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert. - Oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ w rozdziale IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszyw drogowych wraz z ich transportem, na teren dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, w roku 2021.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) zakup kruszyw przez Wykonawcę,b) dojazd środka transportowego z bazy Wykonawcy do kopalni, celem załadunku kruszyw,c) transport kruszyw na drogi gminne na terenie Gminy Kąty Wrocławskie w tym drogi o nawierzchni nie ulepszonej bądź gruntowej,d) rozładunek kruszyw w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,e) dojazd środka transportowego do bazy Wykonawcy.f) Szacunkowa ilość zakupu granitowych kruszyw łamanych zwykłych wynosi 4500 ton i obejmuje następujące ilości i kategorie kruszyw:• kruszywo łamane o frakcji 0/31,5 mm w ilości ok 2000 ton, spełniające wymogi PN-EN 13242:2004,• kruszywo łamane o frakcji 4/31,5 mm w ilości ok 1500 ton, spełniające wymogi PN-EN 13242:2004,• kruszywo łamane o frakcji 0/63 mm w ilości ok 1000 ton spełniająca wymogi PN-EN 13242:2004.g) Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1.h) Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, szkło, itp.).i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.