Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
“Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSłupsk
WojewództwoPomorskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-06
ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
Numer ogłoszenia2021/BZP 00023577
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023577 z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy “Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz bieżącego utrzymania dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej; 1) https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html 2) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/207abd7e-942a-4d80-b850-cd2930cbeb04 Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznejadres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale BSWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale BSWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 196600,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 1.400,0 ton betonu kruszonego „0/50”, 1.900,0 ton mieszanki optymalnej „0/31,5”, 200,0 ton żwiru płukanego „2/8”, 100,0 ton żwiru płukanego „8/16”, 200,0 ton glinożwiru, 100,0 ton grysu bazaltowego frakcji 2/5 oraz 600,0 ton piasku frakcji 0-2. Kopalnie lub place składowe dla przedmiotowych kruszyw muszą znajdować się w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km, poza grysem bazaltowym frakcji 2/5.Zamawiany piasek powinien posiadać następujące parametry :· piasek musi być płukany,· uziarnienie do 2 mm,· nadziarna nie więcej niż 15% - nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm,· nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak np. trawa, szczątki korzeni,· nie może zawierać śladów zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych.Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 12620+A1:2010 „Kruszywa do betonu”Powyższe kruszywa wymienione muszą odpowiadać normom: PN-EN 13043:2004 +AC:2004+Ap1:2010 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu” lub PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane kruszywa odpowiadają określonym normom, które zostały wymienione w powyższym załączniku.Wykonawca może zamiast zaświadczenia dot. jakości kruszyw, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument może być złożony przez jednego z Wykonawców. Kruszywa winny spełniać powyższe normy lub równoważne.Opis dostaw i materiału: Sukcesywny zakup (bez transportu) betonu kruszonego „0/50”, mieszanki optymalnej „0/31,5”, żwiru płukanego „2/8”, żwiru płukanego „8/16”, glinożwiru, grysu bazaltowego „2/5” oraz piasku „0-2” na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2020 i 2021. Czas odbioru określonych kruszyw należy dokonać w terminie nieprzekraczającym …. dni zgodnie z deklaracją Wykonawcy w ofercie od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem). Zamawiający ustalił max termin odbioru kruszyw do 5 dni od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy jest załadunek kruszyw na środki transportowe z ramienia Zamawiającego. Odbiór kruszyw dokonany będzie środkami transportowymi Zamawiającego. Jednorazowa minimalna odbierana partia kruszywa transportem Zamawiającego będzie wynosiła ok. 20T – 30T. Jakość kruszyw: potwierdzona przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub przez certyfikaty bądź deklaracje zgodności wydane na przedmiotowe kruszywa, iż spełniają określone normy do stosowania w budownictwie drogowymWykonawca może zamiast zaświadczenia dot. jakości kruszyw złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %.2) czas odbioru i dostawy określonych kruszyw skrócony od max czasu 5 dni- max. 40% • do drugiego dnia gotowości odbioru i dostawy określonych kruszyw od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź e-mailem) otrzymuje Wykonawca 40 pkt • do trzeciego dnia gotowości odbioru i dostawy określonych kruszyw od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź e-mailem) otrzymuje Wykonawca 30 pkt • do czwartego dnia gotowości odbioru i dostawy określonych kruszyw od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź e-mailem) otrzymuje Wykonawca 20 pktMaksymalny deklarowany czas odbioru i dostawy określonych kruszyw nie może przekroczyć terminu 5 dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź e-mailem)W przypadku braku deklaracji o skróconym czasie gotowości do odbioru i dostawy określonych kruszyw w formularzu oferty (zał. nr 1 do SIWZ), Zamawiający nie przyznaje dodatkowych punktów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia odbioru kruszyw w terminie nie dłuższym niż 5 dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem)2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę: CN P = ---------------- x 100 punktów x 60% COBgdzie:CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Dgdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaD - Punkty przyznane w kryterium czas odbioru i dostawy określonych kruszyw skrócony od max czasu 5 dniZamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru i dostawy określonych kruszyw skrócony od max czasu 5 dni
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu ozamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:A) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:A)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 160.000,00 PLN4) zdolności technicznej lub zawodowej.A)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 ostatnich lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 180 000 zł netto oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.3. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającegopotwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu. – wzór oświadczeń stanowi załączniki nr 2 do niniejszej SWZ.Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zawarte w załączniku nr 2 do SWZ). W powyższym przypadku należy także złożyć zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.109 ust.1 pkt 4) Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na na kwotę min.: 160.000,00 zł (sto sześćdziesiąt tysięcy złotych),2) Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Według załącznika nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany na polecenie Zamawiającego przedstawić odpowiedni atest, certyfikat potwierdzający jakość dostarczanego kruszywa, w przypadku stwierdzenia braku powyższych dokumentów lub niespełniających powyższych wymagań, Zamawiający ma prawo nie podpisać umowy.Zamawiający określa wymagania odnośnie przedmiotowych środków dowodowych w załączniku nr 4 do SWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Wymagania te regulowane są przez art 104-107 ustawy PZP
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie eZamówienia MiniPortal następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o terminie dostaw, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ b) Wypełniony załącznik nr 5 do SWZ formularz cenowy. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. e) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. g) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 2.900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziwięćset PLN), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.B) gwarancjach bankowych;C) gwarancjach ubezpieczeniowych;D) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDP-GIZ.2611.2.2021”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.Pozostałe informacje na temat wadium znajdują się rozdziale VIII dziale B SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie na piśmie w formie aneksu i wymagają zatwierdzenia przez obie strony umowy. 2. Na wniosek Wykonawcy zawierający dowody pisemne, Zamawiający może zgodzić się na przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody – huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy, stan epidemiologiczny, stan klęski żywiołowej itp.) A) Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu załączając dowody pisemne. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. B) Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być natychmiast poinformowana. 3. Zamawiający dopuszcza również zmianę: 1) w zakresie wykazanego przez Wykonawcę, podwykonawcy. A) Jeżeli wobec wykazanego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia podwykonawcy do realizacji części zamówienia B)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 stosuje się odpowiednio 2) Zmianę wartości umowy, pod warunkiem że jej łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 3) Inną zmianę, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
Lokalizacja zleceniapomorskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.