Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 1
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00026199
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368966230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Bonifacego 81

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-945

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228421721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21c7f03-afb1-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f21c7f03-afb1-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komputer PC:
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD;
b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
• MS Windows 7 lub nowszy;
• OSX/Mac OS 10.10;
• Ubuntu 14.04;
c) Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
• hrome 66.0 lub nowsza;
• Firefox 59.0 lub nowszy;
• Safari 11.1 lub nowsza;
• Edge 14.0 i nowsze;

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/D/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie z podziałem na 2. części tj.:
Przedmiot części zamówienia Opis zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)
1. Artykuły chemiczne i czystościowe 39800000-0
39200000-4
39700000-9
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący rodzaj produktów, ich ilość oraz parametry jakościowe dla poszczególnych części określa Formularz Cenowy właściwy dla danej części. Formularze Cenowe stanowią Załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemiczne, czystościowe i higieniczne będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin, miejsce i wielkość dostaw każdorazowo będą określane e-mailowo lub telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy mniejszej ilości produktów o 20% niż wskazana w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku wskazanego wyżej zmniejszenia o 20%.
5. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych oraz odpowiadać Polskim Normom lub równoważnym (jeżeli dotyczy), będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli produkt zawiera datę ważności, produkt powinien być dostarczony w przed upływem połowy okresu ważności, liczonego od dnia produkcji do daty ważności.
6. Koszt dostawy i rozładunku dokonywany jest na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za dostarczone produkty odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
7. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. W takim wypadku a także w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach, a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej, bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu na uzupełnienie bądź poprawę dostaw, z wyłączeniem obowiązku uzyskania stosownego upoważniania do wykonania zastępczego, o którym mowa w art. 480 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) [dalej: „Kodeks cywilny”]. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza produkty równoważne. Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt spełniający minimalne parametry jakościowe oraz posiadający te same walory funkcjonalne oraz zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną przez Wykonawcę część. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części.
Jednakże poszczególne części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla danej części w Formularzu Cenowym zostaną odrzucone.
10. Dostawy artykułów dla części 1 oraz części 2 będą następowały do następujących placówek na terenie Warszawy:
1) Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 im. Józefa Czesława Babickiego (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa).
2) Pogotowie Opiekuńcze Nr 1 (ul. Henryka Dembińskiego 1, 01-644 Warszawa).
3) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom u Brzechwy” (ul. Tarczyńska 27, 02-023 Warszawa).
4) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Wspólny Dom” (Al. Niepodległości 132/136 m.46, 02-554 Warszawa).
5) Placówka opiekuńczo- wychowawcza „Dom przy Nieborowskiej” (ul. Nieborowska 15m. 4,5,6,9, 02-343 Warszawa).
6) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Tynieckiej” (ul. Tyniecka 18 m.6, 02-630 Warszawa).
7) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Łazienkach Królewskich” (ul. Jurija Gagarina 31 m.8, 00-753 Warszawa).
8) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Biały Domek” (ul. św. Bonifacego 81a, 02-945 Warszawa).
9) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Koszykowej” (ul. Koszykowa 20 m. 7, 00-555 Warszawa).
10) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom w pół drogi” (ul. Kłobucka 18b m.11, 02-699 Warszawa).
11) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Radosny Dom” (Al. Jerozolimskie 47 m.4, 00-697 Warszawa).
12) Dom Dziecka Nr 15 im. ks. G.P. Baudouina (ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa).
13) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Bajkowy Dworek” (ul. Nowogrodzka 77, 02-018 Warszawa).
14) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Słoneczny Dom” (ul. Wilanowska 6 lok.11, 00-422 Warszawa).
15) Zespół do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy artykułów, z zastrzeżeniem, że będzie ono miało miejsce na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.
12. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu Zamówienia wynosił co najmniej 10%.
Udział pojazdów oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert – oddzielnie dla każdego z zadań:
Kryterium Opis dokonania oceny złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu Waga kryterium
Maksymalna liczba punktów
1. Łączna cena oferty brutto [C] Stosunek najniższej ceny oferty za przedmiot zamówienia do ceny oferty za przedmiot zamówienia ocenianej oferty 60%
60 pkt
2. Termin dostawy zamówienia [T] Za skrócenie terminu, o którym mowa w § 2 ust. 3 PPU
40%
40 pkt

Kryterium „Łączna cena oferty brutto” w danej części zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferta. Liczba punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C= (C min)/(C o) X 60 pkt
gdzie:
C min – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej
C o – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
W zakresie kryterium nr 2 „Termin dostawy zamówienia”, o którym mowa w § 2 ust. 3 PPU Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu dostawy zamówienia poniżej 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego:
za zadeklarowanie terminu dostawy do 2 dni roboczych– 0 punktów;
za zadeklarowanie terminu dostawy do 1 dnia roboczego– 40 punktów;
Oferowany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 2 dni robocze oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ i odrzucona.
Minimalny termin dostawy za jaki Zamawiający będzie przyznawał punkty w tym kryterium wynosi 1 dzień roboczy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu niż 1 dzień roboczy Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za termin 1 dzień roboczy.
W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat terminu dostawy zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni robocze i obliczy punktację w tym kryterium.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Łączna cena oferty brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ROZDZIAŁ II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie z podziałem na 2. części tj: część 2 Przedmiot części zamówienia Opis zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)
Artykuły higieniczne 33700000-7
33600000-6

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący rodzaj produktów, ich ilość oraz parametry jakościowe dla poszczególnych części określa Formularz Cenowy właściwy dla danej części. Formularze Cenowe stanowią Załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemiczne, czystościowe i higieniczne będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin, miejsce i wielkość dostaw każdorazowo będą określane e-mailowo lub telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy mniejszej ilości produktów o 20% niż wskazana w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku wskazanego wyżej zmniejszenia o 20%.
5. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych oraz odpowiadać Polskim Normom lub równoważnym (jeżeli dotyczy), będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli produkt zawiera datę ważności, produkt powinien być dostarczony w przed upływem połowy okresu ważności, liczonego od dnia produkcji do daty ważności.
6. Koszt dostawy i rozładunku dokonywany jest na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za dostarczone produkty odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
7. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. W takim wypadku a także w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach, a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej, bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu na uzupełnienie bądź poprawę dostaw, z wyłączeniem obowiązku uzyskania stosownego upoważniania do wykonania zastępczego, o którym mowa w art. 480 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) [dalej: „Kodeks cywilny”]. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza produkty równoważne. Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt spełniający minimalne parametry jakościowe oraz posiadający te same walory funkcjonalne oraz zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną przez Wykonawcę część. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części.
Jednakże poszczególne części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla danej części w Formularzu Cenowym zostaną odrzucone.
10. Dostawy artykułów dla części 1 oraz części 2 będą następowały do następujących placówek na terenie Warszawy:
1) Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 im. Józefa Czesława Babickiego (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa).
2) Pogotowie Opiekuńcze Nr 1 (ul. Henryka Dembińskiego 1, 01-644 Warszawa).
3) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom u Brzechwy” (ul. Tarczyńska 27, 02-023 Warszawa).
4) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Wspólny Dom” (Al. Niepodległości 132/136 m.46, 02-554 Warszawa).
5) Placówka opiekuńczo- wychowawcza „Dom przy Nieborowskiej” (ul. Nieborowska 15m. 4,5,6,9, 02-343 Warszawa).
6) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Tynieckiej” (ul. Tyniecka 18 m.6, 02-630 Warszawa).
7) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Łazienkach Królewskich” (ul. Jurija Gagarina 31 m.8, 00-753 Warszawa).
8) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Biały Domek” (ul. św. Bonifacego 81a, 02-945 Warszawa).
9) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Koszykowej” (ul. Koszykowa 20 m. 7, 00-555 Warszawa).
10) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom w pół drogi” (ul. Kłobucka 18b m.11, 02-699 Warszawa).
11) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Radosny Dom” (Al. Jerozolimskie 47 m.4, 00-697 Warszawa).
12) Dom Dziecka Nr 15 im. ks. G.P. Baudouina (ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa).
13) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Bajkowy Dworek” (ul. Nowogrodzka 77, 02-018 Warszawa).
14) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Słoneczny Dom” (ul. Wilanowska 6 lok.11, 00-422 Warszawa).
15) Zespół do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy artykułów, z zastrzeżeniem, że będzie ono miało miejsce na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.
12. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu Zamówienia wynosił co najmniej 10%.
Udział pojazdów oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert – oddzielnie dla każdego z zadań:
Kryterium Opis dokonania oceny złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu Waga kryterium
Maksymalna liczba punktów
1. Łączna cena oferty brutto [C] Stosunek najniższej ceny oferty za przedmiot zamówienia do ceny oferty za przedmiot zamówienia ocenianej oferty 60%
60 pkt
2. Termin dostawy zamówienia [T] Za skrócenie terminu, o którym mowa w § 2 ust. 3 PPU
40%
40 pkt

Kryterium „Łączna cena oferty brutto” w danej części zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferta. Liczba punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C= (C min)/(C o) X 60 pkt
gdzie:
C min – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej
C o – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
W zakresie kryterium nr 2 „Termin dostawy zamówienia”, o którym mowa w § 2 ust. 3 PPU Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu dostawy zamówienia poniżej 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego:
za zadeklarowanie terminu dostawy do 2 dni roboczych– 0 punktów;
za zadeklarowanie terminu dostawy do 1 dnia roboczego– 40 punktów;
Oferowany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 2 dni robocze oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ i odrzucona.
Minimalny termin dostawy za jaki Zamawiający będzie przyznawał punkty w tym kryterium wynosi 1 dzień roboczy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu niż 1 dzień roboczy Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za termin 1 dzień roboczy.
W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat terminu dostawy zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni robocze i obliczy punktację w tym kryterium.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Łączna cena oferty brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu ( w związku z tzw. ustawami sankcyjnymi)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: usługa transmisji danych między Szpitalem Bielańskim a WIZK (ZP-03/2024)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup i montaż windy wewnętrznej w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI