Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI Z PODZIAŁEM NA PIĘĆ CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI Z PODZIAŁEM NA PIĘĆ CZĘŚCI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba3341a-c1f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa środków czystości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/45wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Pan Jan Żuchowski tel. 261-676-281
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (Podmioty uczestniczące w realizacji umowy)
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
9) informuję, że Administrator Danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i dane Pana/Pani nie są profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 381498,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta czytelna etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta maksymalnie o 14 dni.
Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1a do SWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 9a do SWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (dz. U. z 2018 r. poz. 143). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF-14 (czternaście cyfr) lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13). Dostarczony towar powinien być nowy, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości powinny posiadać atest PZH lub równorzędny do kontaktu z żywnością.
Dodatkowe wymagania do części nr 1:
Dostawca wraz z dostawą zobowiązuje się dostarczyć: kartę charakterystyki produktu, spełnienie wymogów HACCP, atest higieniczny lub świadectwo jakości zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inny równoważny dokument, instrukcję sposobu użycia (gwarantującą skuteczność wykonania zabiegów mycia i dezynfekcji).
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badań laboratoryjnych oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
4.2.5.) Wartość części: 84246,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), po zrealizowaniu 100% umowy w zakresie zamówienia podstawowego poszczególnego asortymentu, w trakcie realizacji umowy pisemnie informując o tym Dostawcę z jednoczesnym wskazaniem asortymentu (w tym ilości i rodzaju) podlegającego zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest udzielanie wielokrotnych zamówień opcjonalnych. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający pisemnie zawiadamia Dostawcę o uruchomieniu prawa opcji.Maksymalna wartość opcji wynosi do 100% zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków jednorazowych.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta czytelna etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta maksymalnie o 14 dni.
Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1b do SWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 9 a do SWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
Część 1,2,3
Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (dz. U. z 2018 r. poz. 143). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF-14 (czternaście cyfr) lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13). Dostarczony towar powinien być nowy, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości powinny posiadać atest PZH lub równorzędny do kontaktu z żywnością.
4.2.5.) Wartość części: 217392,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), po zrealizowaniu 100% umowy w zakresie zamówienia podstawowego poszczególnego asortymentu, w trakcie realizacji umowy pisemnie informując o tym Dostawcę z jednoczesnym wskazaniem asortymentu (w tym ilości i rodzaju) podlegającego zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest udzielanie wielokrotnych zamówień opcjonalnych. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający pisemnie zawiadamia Dostawcę o uruchomieniu prawa opcji.Maksymalna wartość opcji do 100% zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta czytelna etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta maksymalnie o 14 dni.
Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1c do SWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 9a do SWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
Część 1,2,3
Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (dz. U. z 2018 r. poz. 143). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF-14 (czternaście cyfr) lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13). Dostarczony towar powinien być nowy, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości powinny posiadać atest PZH lub równorzędny do kontaktu z żywnością.
4.2.5.) Wartość części: 19634,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), po zrealizowaniu 100% umowy w zakresie zamówienia podstawowego poszczególnego asortymentu, w trakcie realizacji umowy pisemnie informując o tym Dostawcę z jednoczesnym wskazaniem asortymentu (w tym ilości i rodzaju) podlegającego zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest udzielanie wielokrotnych zamówień opcjonalnych. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający pisemnie zawiadamia Dostawcę o uruchomieniu prawa opcji.Maksymalna wartość opcji do 100% zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2018 r. poz. 143 z późn. zm.) Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF - 14 (czternaście cyfr), lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN - 13 Dostarczone środki czystości winny być nowe w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości musza posiadać atest PZH lub równorzędny.
Ponadto Wykonawca zobowiąże się do przekazania wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) dla odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.) Wykonawca Karty Wyrobu powinien przekazać odbiorcy zamówienia najpóźniej w dniu dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
4.2.5.) Wartość części: 40554,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy liczony od dnia podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.
Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (dz. U. z 2018 r. poz. 143). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta kodem kreskowym zgodnie z Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF - 14 (czternaście cyfr), lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13.
Dostarczone środki higieny winny być nowe w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości muszą posiadać dokument CPNP lub równorzędny.
Ponadto Dostawca zobowiązuje się do przekazania wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) dla odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Dostawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.). Dostawca Karty Wyrobu Dostawca powinien przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
4.2.5.) Wartość części: 19671,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy liczony od dnia podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części 1,2,3
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniej niż:
• dla części 1 – 40 000,00 zł
• dla części 2 – 100 000,00 zł
• dla części 3 – 9 000,00 zł (załącznik nr 5 do SWZ)
w zakresie części 4,5
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019.) - załącznik nr 8
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 Pzp tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 6
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 Pzp tj. brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
wykazu dostaw załącznik nr 5 do SWZ na którym wykaże, że zrealizował dostawy zgodnie z zapisami w dziale V pkt. 4 niniejszej SWZ oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty (dotyczy części 1,2,3)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.