Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości TBS oraz nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-1 w Gliwicach.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
• mycie klatek schodowych, podestów, biegów schodowych łącznie z balustradami
• utrzymanie czystości w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
• mycie okien, parapetów, drzwi i lamp, skrzynek na listy oraz reklamy
• mycie lamperii
• utrzymanie czystości chodników, podwórek, dróg osiedlowych, placów, terenów wokół pojemników
• utrzymanie czystości na terenach zielonych.
a: Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki pt. zakres obowiązków Wykonawcy, wykazy nieruchomości (z podziałem na rejony obsługi mieszkańców, powierzchnię wewnętrzną i zewnętrzną), wykaz piaskownic, projekt umowy.
b: Wykazy nieruchomości są aktualne na dzień ogłoszenia przetargu. Wykazy mogą ulec zmianie w sytuacji gdy Zamawiający przejmie lub/i wybuduje nowe obiekty, przekaże zarząd nieruchomościami innemu zarządcy, wyburzy obiekty itp., stąd Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ilości powierzchni obsługiwanej, zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia.
c: Podczas wyceny przedmiotowych usług prosimy uwzględnić okoliczność, iż powierzchnia wskazana w ww. wykazach nie zawsze tworzy tzw. „powierzchnię ciągłą ulicy”. Spowodowane jest to faktem, iż nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia mogą być „rozdzielone” nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych lub TBS, których powierzchnie nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania.
d: Informacje dodatkowe w odniesieniu do „Zakresu obowiązków wykonawcy” oraz ogólnych założeń:
• potwierdzenia wykonania usługi dokonują wyznaczeni przedstawiciele zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy,
• powierzchnia wewnętrzna wspólnego użytku to według nazewnictwa w załącznikach do SWZ piwnice i strychy. Do powierzchni strychu są wliczone również powierzchnie pralni i suszarni; do powierzchni piwnic są wliczone również powierzchnie wózkowni, suszarni, etc.
• do powierzchni klatek schodowych są wliczone powierzchnie schodów i podestów,
• do powierzchni okien i drzwi wliczone są parapety, lampy, skrzynki na listy i reklamy które również objęte są przedmiotem zamówienia,
• powierzchnia przeznaczona do zimowego utrzymania dróg osiedlowych, oraz dojść do nieruchomości, pojemników na śmieci jest ujęta w powierzchni zewnętrznej danej nieruchomości,
• zdarza się, że nieruchomość składa się z dwóch lub więcej klatek,
• zamawiający wskazuje ilość zsypów do dezynfekcji: 1 sztuka, która znajduje się w zasobach ROM-1,
• zamawiający nie zapewnia skrzyń do składowania materiałów szorstkich,
• dezynfekcja zsypów na odpady stałe 2 razy w roku,
• utrzymanie czystości w częściach winno przebiegać „na bieżąco”,
• ilości flag do wywieszenia: ROM-1 ~150 sztuk; ROM-2 ~ 150 sztuk; ROM-3 ~ 150 sztuk; flagi i drzewce dostarcza Zamawiający.
• usługa wywieszania flag, prania i prasowania: należy przewidzieć usługę dwa razy w roku oraz dodatkowo jedną usługę na zasadzie „gotowości” w okresie obowiązywania umowy.
• wskazana w SWZ ilość odpadów wielkogabarytowych dotyczy łącznie wszystkich Rejonów Obsługi Mieszkańców i jest ruchoma. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie ogłoszenia poszczególnych ilości w rozbiciu na ROM-y. Do wyceny prosimy przyjąć zasadę proporcjonalności.
• wykonawca usługi jest odpowiedzialny za grabienie, ewentualne składowanie i wywóz liści we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt należy skalkulować w pozycjach związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych,
• wszelkie uzgodnienia będą miały każdorazowo formę pisemną.
e: Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. Na dzień dzisiejszy Zamawiający nie posiada ostatecznej wiedzy o wolnych pomieszczeniach które mogły by zostać udostępnione Wykonawcom na okres realizacji umowy. Ewentualna dzierżawa będzie stanowiła przedmiot oddzielnych negocjacji po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
f: Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia obsługuje piaskownice (zgodnie z załączonym wykazem). Należy przyjąć średnio ok. 3 ton piasku/1 piaskownicę.
g: Wywóz wielkogabarytów, nie gabarytów oraz gruzu znajdującego się przy śmietnikach wywożona jest na bieżąco; trudno jest więc określić ich wielkość w skali miesiąca czy roku. Uśredniona ilość kształtuje się na poziomie 350m3 na miesiąc we wszystkich Rejonach Obsługi Mieszkańców. Prosimy założyć proporcję w odniesieniu do danych przedstawionych w załącznikach do SWZ. Podana wielkość dotyczy sumy wszystkich nie gabarytów i wielkogabarytów których wywóz realizuje zarówno Wykonawca usług utrzymania czystości jak i firmy zewnętrzne, np. „Remondis”. Wywóz gruzu pozostaje w gestii mieszkańca. Firma sprzątająca, wyłoniona w niniejszym postępowaniu winna zajmować się na bieżąco wywozem przedmiotów nie gabarytowych i wielkogabarytowych znajdujących się na posesji bądź w częściach wspólnych w porozumieniu z ROM (poza harmonogramem firmy zewnętrznej np. Remondis); dotyczy to np. ceramiki sanitarnej, drobnego gruzu, itp.
h: Procedura opisana w punkcie 15 „Zakresu obowiązków” wygląda następująco: przedstawiciel Rejonu Obsługi Mieszkańców wywiesza na terenie nieruchomości informację, iż w danym dniu będzie porządkowany korytarz, strych. Jeżeli te pomieszczenia nie zostaną uprzątnięte przez lokatorów, w tym momencie zostaje realizowana usługa wywozu.
i: Zamawiający wyjaśnia, iż pojęcie „odpadów niegabarytowych” określa odpady które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, na przykład: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, meterace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc.
j: Zakres zamówienia obejmuje również okopywanie krawężników,
k: Przez skuteczne dostarczanie zawiadomień rozumieć należy uzyskanie pisemnego potwierdzenia na kopii pisma. Nie wiąże się to z wysyłką listowną. Zawiadomienia dostarczane są dozorcom na odprawie przez wyznaczonego pracownika ROM. Jeżeli dozorca nikogo nie zastał, zwraca pismo do ROM jako nieodebrane. Czas przewidziany na dostarczenie zawiadomień wynosi od 3 do 5 dni w zależności od treści zawiadomienia. Ilość korespondencji: około 2-3 razy w roku (rozliczenia, zawiadomienia, itp). Ilość lokali objętych usługą: ROM-1 (~ 4000), ROM-2 (~ 3000), ROM-3 (~ 3500).
l: Zamawiający nie precyzuje „techniki” realizacji usługi odśnieżania w nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia.
m: Wykonawca winien umieszczać odpady w pojemnikach na odpady komunalne, które są postawione na terenie danej nieruchomości. Jeżeli na terenie danej nieruchomości znajdują się pojemniki do segregacji, to odpady te należy posegregować i umieścić w odpowiednich pojemnikach (Pkt. 11 zakresu obowiązków).
n: Termin wywozu odpadów winien zostać każdorazowo ustalony z administratorem.
o: Niektóre okna (większość) nie są dostępne z poziomu podłogi, jednak ich otwarcie nie wymaga wykorzystania specjalnych technik. Okna otwierają się do wewnątrz budynków.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-2 w Gliwicach.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
• mycie klatek schodowych, podestów, biegów schodowych łącznie z balustradami
• utrzymanie czystości w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
• mycie okien, parapetów, drzwi i lamp, skrzynek na listy oraz reklamy
• mycie lamperii
• utrzymanie czystości chodników, podwórek, dróg osiedlowych, placów, terenów wokół pojemników
• utrzymanie czystości na terenach zielonych.
a: Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki pt. zakres obowiązków Wykonawcy, wykazy nieruchomości (z podziałem na rejony obsługi mieszkańców, powierzchnię wewnętrzną i zewnętrzną), wykaz piaskownic, projekt umowy.
b: Wykazy nieruchomości są aktualne na dzień ogłoszenia przetargu. Wykazy mogą ulec zmianie w sytuacji gdy Zamawiający przejmie lub/i wybuduje nowe obiekty, przekaże zarząd nieruchomościami innemu zarządcy, wyburzy obiekty itp., stąd Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ilości powierzchni obsługiwanej, zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia.
c: Podczas wyceny przedmiotowych usług prosimy uwzględnić okoliczność, iż powierzchnia wskazana w ww. wykazach nie zawsze tworzy tzw. „powierzchnię ciągłą ulicy”. Spowodowane jest to faktem, iż nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia mogą być „rozdzielone” nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych lub TBS, których powierzchnie nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania.
d: Informacje dodatkowe w odniesieniu do „Zakresu obowiązków wykonawcy” oraz ogólnych założeń:
• potwierdzenia wykonania usługi dokonują wyznaczeni przedstawiciele zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy,
• powierzchnia wewnętrzna wspólnego użytku to według nazewnictwa w załącznikach do SWZ piwnice i strychy. Do powierzchni strychu są wliczone również powierzchnie pralni i suszarni; do powierzchni piwnic są wliczone również powierzchnie wózkowni, suszarni, etc.
• do powierzchni klatek schodowych są wliczone powierzchnie schodów i podestów,
• do powierzchni okien i drzwi wliczone są parapety, lampy, skrzynki na listy i reklamy które również objęte są przedmiotem zamówienia,
• powierzchnia przeznaczona do zimowego utrzymania dróg osiedlowych, oraz dojść do nieruchomości, pojemników na śmieci jest ujęta w powierzchni zewnętrznej danej nieruchomości,
• zdarza się, że nieruchomość składa się z dwóch lub więcej klatek,
• zamawiający wskazuje ilość zsypów do dezynfekcji: 1 sztuka, która znajduje się w zasobach ROM-1,
• zamawiający nie zapewnia skrzyń do składowania materiałów szorstkich,
• dezynfekcja zsypów na odpady stałe 2 razy w roku,
• utrzymanie czystości w częściach winno przebiegać „na bieżąco”,
• ilości flag do wywieszenia: ROM-1 ~150 sztuk; ROM-2 ~ 150 sztuk; ROM-3 ~ 150 sztuk; flagi i drzewce dostarcza Zamawiający.
• usługa wywieszania flag, prania i prasowania: należy przewidzieć usługę dwa razy w roku oraz dodatkowo jedną usługę na zasadzie „gotowości” w okresie obowiązywania umowy.
• wskazana w SWZ ilość odpadów wielkogabarytowych dotyczy łącznie wszystkich Rejonów Obsługi Mieszkańców i jest ruchoma. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie ogłoszenia poszczególnych ilości w rozbiciu na ROM-y. Do wyceny prosimy przyjąć zasadę proporcjonalności.
• wykonawca usługi jest odpowiedzialny za grabienie, ewentualne składowanie i wywóz liści we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt należy skalkulować w pozycjach związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych,
• wszelkie uzgodnienia będą miały każdorazowo formę pisemną.
e: Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. Na dzień dzisiejszy Zamawiający nie posiada ostatecznej wiedzy o wolnych pomieszczeniach które mogły by zostać udostępnione Wykonawcom na okres realizacji umowy. Ewentualna dzierżawa będzie stanowiła przedmiot oddzielnych negocjacji po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
f: Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia obsługuje piaskownice (zgodnie z załączonym wykazem). Należy przyjąć średnio ok. 3 ton piasku/1 piaskownicę.
g: Wywóz wielkogabarytów, nie gabarytów oraz gruzu znajdującego się przy śmietnikach wywożona jest na bieżąco; trudno jest więc określić ich wielkość w skali miesiąca czy roku. Uśredniona ilość kształtuje się na poziomie 350m3 na miesiąc we wszystkich Rejonach Obsługi Mieszkańców. Prosimy założyć proporcję w odniesieniu do danych przedstawionych w załącznikach do SWZ. Podana wielkość dotyczy sumy wszystkich nie gabarytów i wielkogabarytów których wywóz realizuje zarówno Wykonawca usług utrzymania czystości jak i firmy zewnętrzne, np. „Remondis”. Wywóz gruzu pozostaje w gestii mieszkańca. Firma sprzątająca, wyłoniona w niniejszym postępowaniu winna zajmować się na bieżąco wywozem przedmiotów nie gabarytowych i wielkogabarytowych znajdujących się na posesji bądź w częściach wspólnych w porozumieniu z ROM (poza harmonogramem firmy zewnętrznej np. Remondis); dotyczy to np. ceramiki sanitarnej, drobnego gruzu, itp.
h: Procedura opisana w punkcie 15 „Zakresu obowiązków” wygląda następująco: przedstawiciel Rejonu Obsługi Mieszkańców wywiesza na terenie nieruchomości informację, iż w danym dniu będzie porządkowany korytarz, strych. Jeżeli te pomieszczenia nie zostaną uprzątnięte przez lokatorów, w tym momencie zostaje realizowana usługa wywozu.
i: Zamawiający wyjaśnia, iż pojęcie „odpadów niegabarytowych” określa odpady które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, na przykład: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, meterace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc.
j: Zakres zamówienia obejmuje również okopywanie krawężników,
k: Przez skuteczne dostarczanie zawiadomień rozumieć należy uzyskanie pisemnego potwierdzenia na kopii pisma. Nie wiąże się to z wysyłką listowną. Zawiadomienia dostarczane są dozorcom na odprawie przez wyznaczonego pracownika ROM. Jeżeli dozorca nikogo nie zastał, zwraca pismo do ROM jako nieodebrane. Czas przewidziany na dostarczenie zawiadomień wynosi od 3 do 5 dni w zależności od treści zawiadomienia. Ilość korespondencji: około 2-3 razy w roku (rozliczenia, zawiadomienia, itp). Ilość lokali objętych usługą: ROM-1 (~ 4000), ROM-2 (~ 3000), ROM-3 (~ 3500).
l: Zamawiający nie precyzuje „techniki” realizacji usługi odśnieżania w nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia.
m: Wykonawca winien umieszczać odpady w pojemnikach na odpady komunalne, które są postawione na terenie danej nieruchomości. Jeżeli na terenie danej nieruchomości znajdują się pojemniki do segregacji, to odpady te należy posegregować i umieścić w odpowiednich pojemnikach (Pkt. 11 zakresu obowiązków).
n: Termin wywozu odpadów winien zostać każdorazowo ustalony z administratorem.
o: Niektóre okna (większość) nie są dostępne z poziomu podłogi, jednak ich otwarcie nie wymaga wykorzystania specjalnych technik. Okna otwierają się do wewnątrz budynków.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-3 w Gliwicach.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
• mycie klatek schodowych, podestów, biegów schodowych łącznie z balustradami
• utrzymanie czystości w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
• mycie okien, parapetów, drzwi i lamp, skrzynek na listy oraz reklamy
• mycie lamperii
• utrzymanie czystości chodników, podwórek, dróg osiedlowych, placów, terenów wokół pojemników
• utrzymanie czystości na terenach zielonych.
a: Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki pt. zakres obowiązków Wykonawcy, wykazy nieruchomości (z podziałem na rejony obsługi mieszkańców, powierzchnię wewnętrzną i zewnętrzną), wykaz piaskownic, projekt umowy.
b: Wykazy nieruchomości są aktualne na dzień ogłoszenia przetargu. Wykazy mogą ulec zmianie w sytuacji gdy Zamawiający przejmie lub/i wybuduje nowe obiekty, przekaże zarząd nieruchomościami innemu zarządcy, wyburzy obiekty itp., stąd Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ilości powierzchni obsługiwanej, zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia.
c: Podczas wyceny przedmiotowych usług prosimy uwzględnić okoliczność, iż powierzchnia wskazana w ww. wykazach nie zawsze tworzy tzw. „powierzchnię ciągłą ulicy”. Spowodowane jest to faktem, iż nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia mogą być „rozdzielone” nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych lub TBS, których powierzchnie nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania.
d: Informacje dodatkowe w odniesieniu do „Zakresu obowiązków wykonawcy” oraz ogólnych założeń:
• potwierdzenia wykonania usługi dokonują wyznaczeni przedstawiciele zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy,
• powierzchnia wewnętrzna wspólnego użytku to według nazewnictwa w załącznikach do SWZ piwnice i strychy. Do powierzchni strychu są wliczone również powierzchnie pralni i suszarni; do powierzchni piwnic są wliczone również powierzchnie wózkowni, suszarni, etc.
• do powierzchni klatek schodowych są wliczone powierzchnie schodów i podestów,
• do powierzchni okien i drzwi wliczone są parapety, lampy, skrzynki na listy i reklamy które również objęte są przedmiotem zamówienia,
• powierzchnia przeznaczona do zimowego utrzymania dróg osiedlowych, oraz dojść do nieruchomości, pojemników na śmieci jest ujęta w powierzchni zewnętrznej danej nieruchomości,
• zdarza się, że nieruchomość składa się z dwóch lub więcej klatek,
• zamawiający wskazuje ilość zsypów do dezynfekcji: 1 sztuka, która znajduje się w zasobach ROM-1,
• zamawiający nie zapewnia skrzyń do składowania materiałów szorstkich,
• dezynfekcja zsypów na odpady stałe 2 razy w roku,
• utrzymanie czystości w częściach winno przebiegać „na bieżąco”,
• ilości flag do wywieszenia: ROM-1 ~150 sztuk; ROM-2 ~ 150 sztuk; ROM-3 ~ 150 sztuk; flagi i drzewce dostarcza Zamawiający.
• usługa wywieszania flag, prania i prasowania: należy przewidzieć usługę dwa razy w roku oraz dodatkowo jedną usługę na zasadzie „gotowości” w okresie obowiązywania umowy.
• wskazana w SWZ ilość odpadów wielkogabarytowych dotyczy łącznie wszystkich Rejonów Obsługi Mieszkańców i jest ruchoma. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie ogłoszenia poszczególnych ilości w rozbiciu na ROM-y. Do wyceny prosimy przyjąć zasadę proporcjonalności.
• wykonawca usługi jest odpowiedzialny za grabienie, ewentualne składowanie i wywóz liści we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt należy skalkulować w pozycjach związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych,
• wszelkie uzgodnienia będą miały każdorazowo formę pisemną.
e: Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. Na dzień dzisiejszy Zamawiający nie posiada ostatecznej wiedzy o wolnych pomieszczeniach które mogły by zostać udostępnione Wykonawcom na okres realizacji umowy. Ewentualna dzierżawa będzie stanowiła przedmiot oddzielnych negocjacji po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
f: Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia obsługuje piaskownice (zgodnie z załączonym wykazem). Należy przyjąć średnio ok. 3 ton piasku/1 piaskownicę.
g: Wywóz wielkogabarytów, nie gabarytów oraz gruzu znajdującego się przy śmietnikach wywożona jest na bieżąco; trudno jest więc określić ich wielkość w skali miesiąca czy roku. Uśredniona ilość kształtuje się na poziomie 350m3 na miesiąc we wszystkich Rejonach Obsługi Mieszkańców. Prosimy założyć proporcję w odniesieniu do danych przedstawionych w załącznikach do SWZ. Podana wielkość dotyczy sumy wszystkich nie gabarytów i wielkogabarytów których wywóz realizuje zarówno Wykonawca usług utrzymania czystości jak i firmy zewnętrzne, np. „Remondis”. Wywóz gruzu pozostaje w gestii mieszkańca. Firma sprzątająca, wyłoniona w niniejszym postępowaniu winna zajmować się na bieżąco wywozem przedmiotów nie gabarytowych i wielkogabarytowych znajdujących się na posesji bądź w częściach wspólnych w porozumieniu z ROM (poza harmonogramem firmy zewnętrznej np. Remondis); dotyczy to np. ceramiki sanitarnej, drobnego gruzu, itp.
h: Procedura opisana w punkcie 15 „Zakresu obowiązków” wygląda następująco: przedstawiciel Rejonu Obsługi Mieszkańców wywiesza na terenie nieruchomości informację, iż w danym dniu będzie porządkowany korytarz, strych. Jeżeli te pomieszczenia nie zostaną uprzątnięte przez lokatorów, w tym momencie zostaje realizowana usługa wywozu.
i: Zamawiający wyjaśnia, iż pojęcie „odpadów niegabarytowych” określa odpady które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, na przykład: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, meterace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc.
j: Zakres zamówienia obejmuje również okopywanie krawężników,
k: Przez skuteczne dostarczanie zawiadomień rozumieć należy uzyskanie pisemnego potwierdzenia na kopii pisma. Nie wiąże się to z wysyłką listowną. Zawiadomienia dostarczane są dozorcom na odprawie przez wyznaczonego pracownika ROM. Jeżeli dozorca nikogo nie zastał, zwraca pismo do ROM jako nieodebrane. Czas przewidziany na dostarczenie zawiadomień wynosi od 3 do 5 dni w zależności od treści zawiadomienia. Ilość korespondencji: około 2-3 razy w roku (rozliczenia, zawiadomienia, itp). Ilość lokali objętych usługą: ROM-1 (~ 4000), ROM-2 (~ 3000), ROM-3 (~ 3500).
l: Zamawiający nie precyzuje „techniki” realizacji usługi odśnieżania w nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia.
m: Wykonawca winien umieszczać odpady w pojemnikach na odpady komunalne, które są postawione na terenie danej nieruchomości. Jeżeli na terenie danej nieruchomości znajdują się pojemniki do segregacji, to odpady te należy posegregować i umieścić w odpowiednich pojemnikach (Pkt. 11 zakresu obowiązków).
n: Termin wywozu odpadów winien zostać każdorazowo ustalony z administratorem.
o: Niektóre okna (większość) nie są dostępne z poziomu podłogi, jednak ich otwarcie nie wymaga wykorzystania specjalnych technik. Okna otwierają się do wewnątrz budynków.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
Przedmiotem zamówienia wykonywanie usług w zasobach własnych i TBS polegających na utrzymaniu czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych oraz przyległych terenach zielonych, usług koszenia trawy i przycinania żywopłotów, usługi zakupu i wymiany żarówek, zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
• mycie klatek schodowych, podestów, biegów schodowych łącznie z balustradami
• utrzymanie czystości w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
• mycie okien, parapetów, drzwi i lamp, skrzynek na listy oraz reklamy
• mycie lamperii
• utrzymanie czystości chodników, podwórek, dróg osiedlowych, placów, terenów wokół pojemników
• utrzymanie czystości na terenach zielonych.
7. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 4:
a. szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki pt. zakres czynności, projekt umowy, wykaz nieruchomości.
b. Zakup niezbędnego materiału (torfu lub kory przeznaczonej przed nasadzeniem kwiatów i do zabezpieczenia roślin zagrożonych wymarznięciem) realizuje Wykonawca. Koszty zakupu ponosi Zamawiający na podstawie otrzymanej faktury.
c. Na dzień ogłoszenia postępowania Zamawiający nie posiada roślin zagrożonych przemarznięciem. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na ich zakup będzie to kilkanaście sztuk przeznaczonych do nasadzenia w gazonach.
d. Dodatkowe koszenie (ponad minimalne, przewidzianych pięć) będzie rozliczane oddzielnie według ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
Art. 109 ust. 1 pkt 4
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Usługi remontowe remonty pod klucz
Zabrze (śląskie)
Usługi glazurnicze układanie płytek
Zabrze (śląskie)
Remonty
(śląskie)
RE/MAX Polska - agencja nieruchomości
Bielsko-Biała (śląskie)
Usługi budowlane brygada
żywiec okolice (śląskie)
Ogrodzenia nowoczesne
Gołkowice (śląskie)
Balustrady nowoczesne
Gołkowice (śląskie)
Pergole aluminiowe
Gołkowice (śląskie)
Remonty
Tarnowskie góry, zabrze (śląskie)