Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20
1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5786fd29-3266-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003573/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w roku 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (wymienione w pkt 3), składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Składana Oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 SWZ (jeżeli występuje);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli występuje).
4. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum ,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Zarząd Powiatu Sztumskiego z siedzibą ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum. Pozostałe nasze dane kontaktowe to:
organizacyjny@powiatsztumski.pl; tel. 55 267 74 41;
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych to:iod@powiatsztumski.pl lub tel. 55 267 74 21;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku”
3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@fioi.org.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP).
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać P-ani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.20.2021.DA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 5
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3108G Sztumskie Pole – Uśnice, nr 3107G Gościszewo – Węgry, nr 2900G Koniecwałd – Gronajny, nr 3106G DK nr 55 – stacja kolejowa Gościszewo, 2901G (DK nr 22 – Miłoradz) – Piekło.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3105G Sztum – Dąbrówka Malborska – Łoza, nr 3109G Sztum – Kalwa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3103G DK nr 55 – stacja kolejowa Sztumska Wieś, nr 3141G Sztum – Watkowice, nr 3144G Postolin – (Pułkowice), nr 3113G Polaszki – Mikołajki Pomorskie, 3115G Postolin – Sadłuki – Dąbrówka Pruska.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3140G Pierzchowice – (Trzciano), nr 3142G Mikołajki Pomorskie – Pierzchowice – (Watkowice), nr 3143G Wilczewo – (Kamienna), nr 3113G ul. Dworcowa w Mikołajkach Pomorskich, nr 3137G Mikołajki Pomorskie – Nowy Targ, nr 3102G Klecewo – Cierpięta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3104G Stary Targ – Nowy Targ – Balewo, nr 3101G Stary Targ – Kalwa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3130G Szropy – Jurkowice, nr 3128G Tropy Sztumskie – Żuławka Sztumska, nr 3129G Grzymała – Szropy – Tropy Sztumskie, nr 3131G Łoza – Lasy, nr 2913G DW nr 515 – Malewo, nr 2912G Szropy – (Złotowo).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 2936G Dzierzgoń – Żuławka Sztumska – (Stare Pole), nr 3123G Żuławka Sztumska – (Stalewo).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3124G Budzisz – Jasna – (Złotnica), nr 3126G Bągart – (Święty Gaj), nr 3125G Nowiec – Bągart – Jasna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3110G Stary Targ – Waplewo Wielkie, nr 3100G Ramoty – Waplewo Wielkie – Dzierzgoń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3146G Dworek – Stążki – (Jakubowo), nr 3147G Stążki – (Rodowo), nr 3116G Balewo – Cieszymowo – Matule.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Dzierzgoń, nr 3111G Olszówka – Blunaki – Tywęzy, 3112G Tywęzy – Stara Wieś – Minięta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3127G Stary Dzierzgoń – Bądze, nr 3139G Bądze – (Kamieniec), nr 3117G Stary Dzierzgoń – Matule, nr 3145G DW nr 515 – Monasterzysko Wielkie – (Pachutki), nr 3121G Stare Miasto – Folwark.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3133G granica powiatu – Gisiel – Myślice – Latkowo - granica powiatu, nr 3118G Myślice – (Porzecze), nr 3134G DW nr 526 – stacja kolejowa Myślice, nr 3122G Dzierzgoń – Lubochowo – Pronie, nr 3132G Lubochowo – Najatki, nr 3119G Pronie – Tabory.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg miejskich na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacja śliskości dróg miejskich jednojezdniowych na pełnej szerokości oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m².
- Mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich na szerokość od 1 m do 1,5 m.
- Likwidacja śliskości chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
Na drogach powiatowych i chodnikach w pasie dróg powiatowych na terenie miasta Sztum.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.:
(Wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ):
a) Sprzęt do odśnieżania:
Dla zadania nr 1-13:
• Minimum jeden pojazd na każde zadanie - ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 KM, lub koparko - ładowarka, ładowarka, spycharka lub samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 12t wyposażone m.in. w pług odśnieżny średni.
• Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy.
• Minimum jedną koparko – ładowarkę, ładowarkę lub inny sprzęt mechaniczny umożliwiający usuwanie zatorów śnieżnych.
Dla zadania nr 14:
• Minimum jeden opłużony pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t lub ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 50 KM.
• Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny opłużony nie powodujący uszkodzeń nawierzchni chodników i krawężników, oraz do odśnieżania dojść do przejść dla pieszych i przystanków autobusowych należy dysponować brygadą min. 5 osób z sprzętem ręcznym.
• Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 50 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy,
• Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny nie powodujący uszkodzeń nawierzchni i krawężników wyposażony w rozsiewacz, dopuszcza się ręczne rozsypywanie środków za pomocą sprzętu ręcznego należy dysponować brygadą min. 5 osób.
b) Sprzęt do załadunku mieszanki na rozsypywarki:
Dla każdej z części (1-14)
• koparko – ładowarki lub inny sprzęt mechaniczny umożliwiający załadunek mieszanki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego pkt SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) W celu wykazania spełniania warunku z pkt 2.4.1.:
3.2.1. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni