Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników Wykonawcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-28
  • Numer ogłoszenia629568-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629568-N-2018 z dnia 2018-09-28 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników Wykonawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, krajowy numer identyfikacyjny 43102961300000, ul. ul. Młodzieżowa  6 , 24320   Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 204 072, e-mail zdpolope@sonet.lublin.pl, faks 818 204 072.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpopole.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zdpopole.e-biuletyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zdpopole.e-biuletyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z/s w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników Wykonawcy
Numer referencyjny: DT.ZP.2720.08.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „ Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego sezonie zimowym 2018/2019 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników wykonawcy ” 1.Usługi polegać będą na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów oraz utrzymaniu w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg . Zapotrzebowanie na nośniki dla : 1) Piaskarki PP-1D (ładowność min. 9 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości -1 szt 2) Piaskarki P1-JD ( ładowność min. 8 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości – 2 szt 3) Piaskarki P1-D ( ładowność min. 6 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości – 1 szt 4) Pługa średniego bocznego PJ-10 w ilości - 3 szt 5) Pługa ciężkiego czołowego PO-20 w ilości – 1 szt Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego . Jednostki sprzętowe tj. piaskarki i pługi, zabezpiecza Zamawiający . Wykonawca zabezpieczy akumulator 12 V do uruchamiania silnika piaskarki typu Lamborghini Łącznie zimowym utrzymaniem objęte jest 362,223 km dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej i gruntowej ulepszonej . Szczegółowe warunki sprzętu i warunki usług określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) zimowego utrzymania dróg powiatowych stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części: 8, to jest maksymalnie 8 ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów / sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd / sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części nie może stanowić części składowej innej części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 8 zadań częściowych: Zadanie 1 – nośnik piaskarki PP-1D (P-2) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 9 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 500 km Zadanie 2 – nośnik piaskarki PP-JD (P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min 8 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Wilków i Łaziska , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska .Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy - zabezpiecza Zamawiający Zadanie 3 - nośnik piaskarki P1-D wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 6 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i części gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Zadanie 4 – nośnik piaskarki P1-JD ( P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 8 t ) - usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa , szacunkowa ilość km/miesiąc- 400 km Zadanie 5 – nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Łaziska i Wilków , częściowo Karczmiska ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 6 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego (gmina Chodel, częściow Opole Lub. , Józefów ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 7 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t – usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Chodel , częściowo Karczmiska , Poniatowa ), szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 8 – nośnik pługa ciężkiego czołowego PO-20 , ładowność min 15 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów ,na terenie powiatu opolskiego , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km 3 Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac, szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert. Rozliczenie i płatność nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km. i cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. 4. Odśnieżanie drogi ma polegać na usuwaniu śniegu z jezdni i poboczy drogi, zatok autobusowych i miejsc zatrzymywania autobusów oraz parkingów przyległych do drogi . Likwidacja śliskości zimowej ma polegać na usunięciu z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych , uszartniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie . 5. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. 6.Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z dyżurnym dyspozytorem ZDP akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. 7. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną , do zwalczania śliskości zimowej , na terenie bazy Obwodu Drogowo-Mostowego przy ul. Szkolnej 28 w Poniatowej . Załadunek mieszanki Wykonawca zapewnia we własnym zakresie . 8. Wykonawcy mają zapewnić nośniki ( samochody ) do sprzętu Zamawiającego oraz pozostały wymagany w SIWZ sprzęt pomocniczy . 9. Pojazdy-nośniki piaskarek powinny posiadać akumulator 12 V do uruchamiania silnika piaskarki typ Lamborghini. 10. Wszystkie nośniki winny być wyposażone w tachografy . Maksymalna prędkość pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu drog 25 km/ godz. 11. Przygotowanie sprzętu związanego ze zwalczaniem śliskości i z odśnieżaniem dróg, własnego lub wynajętego do dnia 31.10.2018r. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 13. W przypadku wezwania pojazdu przez Zamawiającego i przebywanie sprzętu (piaskarki) wraz z obsługą (kierowcy) do dyspozycji Zamawiającego na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego (tzw. dyżur), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za 1 godzinę pełnionego dyżuru cenę jednostkową netto 25,00 zł plus VAT 14. Jeśli w czasie pełnienia „dyżuru sprzętu” nastąpi podjęcie pracy sprzętu – piaskarki , dyżur automatycznie zostaje przerwany i od tego momentu liczona będzie praca sprzętu . 15. Szczegółowy opis i zakres usług określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) -zał. nr 10 SIWZ - Plan zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 a/ Wykaz standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych– zał. nr 11 SIWZ b/ Wykaz dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem– zał. nr 9 SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie zawodowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. b) Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia , tj. samochód i ładowarka do załadunku mieszanki, sprzęt musi spełniać wymagania zawarte w Specyfikacji Technicznej (zał. Nr 10) Pojazdy obowiązkowo wyposażone w tachografy sprawne technicznie Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia, tj. wykaz urządzeń technicznych , sprzętu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia ( wzór zał. Nr 4 ) c) Kadra techniczna W odniesieniu do osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w świadczeniu usługi , posiadające uprawnienia do obsługi niezbędnych jednostek sprzętowych określonych w Specyfikacji Technicznej ( zał Nr 10 ) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem i osobami na każdą z nich oddzielnie. W interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej Wykonawca musi zapewnić łączność telefoniczną z osobami obsługującymi jednostki sprzętowe. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia, tj. wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wzór zał. Nr 5. )
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia , tj. samochód i ładowarka do załadunku mieszanki, sprzęt musi spełniać wymagania zawarte w Specyfikacji Technicznej (zał. Nr 10) Pojazdy obowiązkowo wyposażone w tachografy sprawne technicznie Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia, tj. wykaz urządzeń technicznych , sprzętu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia ( wzór zał. Nr 4 ) c) Kadra techniczna W odniesieniu do osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w świadczeniu usługi , posiadające uprawnienia do obsługi niezbędnych jednostek sprzętowych określonych w Specyfikacji Technicznej ( zał Nr 10 ) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem i osobami na każdą z nich oddzielnie. W interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej Wykonawca musi zapewnić łączność telefoniczną z osobami obsługującymi jednostki sprzętowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularza ofertowego zgodnego z treścią zał. nr 1a-1h, 2) wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 7 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8. 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą , który przedłoży najkorzystniejszą ofertę . Miejscem podpisania umowy będzie siedziba zamawiającego .Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową – będą wynikały z zobowiązań wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) jeżeli wystąpią niekorzystne warunki pogodowe, dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zamówienia; 2) zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonu zimowego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jaki i od Wykonawcy, tj. warunkami atmosferycznymi 3) nastąpiła zmiana kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT; 5) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 6) gdy konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia; 7) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; 8) w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej. 6. Propozycja zmiany powinna zawierać: opis i uzasadnienie zmiany, wpływ na koszt i czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku nie wykorzystania pełnego zakresu umownego Wykonawca nie będzie rościł pretensji finansowych do Zamawiającego. 8. Ceny robót nie będą podlegały rewaloryzacji za względu na inflację.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, tel. 81 820 40 72; 81 820 42 43; zdpopole@gmail.com 2. inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej jest Pani/Pani /imię i nazwisko/ ; kontakt: adres e-mail, / obwod-drogowy@zdpopole.lublin.pl, telefon . 81 820 47 22; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /DT.ZP.2720.06.2018 wykonanie zadania pn.: „Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2018/2019” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – nośnik piaskarki PP-1D (P-2) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 9 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 500 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 – nośnik piaskarki PP-1D (P-2) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 9 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 500 km. Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 – nośnik piaskarki PP-JD (P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min 8 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Wilków i Łaziska , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska .Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy - zabezpiecza Zamawiający.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 – nośnik piaskarki PP-JD (P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min 8 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Wilków i Łaziska , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska .Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy - zabezpiecza Zamawiający. Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - nośnik piaskarki P1-D wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 6 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i części gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - nośnik piaskarki P1-D wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 6 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i części gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km . Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 – nośnik piaskarki P1-JD ( P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 8 t ) - usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa , szacunkowa ilość km/miesiąc- 400 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 – nośnik piaskarki P1-JD ( P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 8 t ) - usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa , szacunkowa ilość km/miesiąc- 400 km. Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 – nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Łaziska i Wilków , częściowo Karczmiska ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 – nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Łaziska i Wilków , częściowo Karczmiska ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego (gmina Chodel, częściow Opole Lub. , Józefów ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego (gmina Chodel, częściowo Opole Lub. , Józefów ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km . Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t – usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Chodel , częściowo Karczmiska , Poniatowa ), szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t – usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Chodel , częściowo Karczmiska , Poniatowa ), szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert, Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 – nośnik pługa ciężkiego czołowego PO-20 , ładowność min 15 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów ,na terenie powiatu opolskiego , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 – nośnik pługa ciężkiego czołowego PO-20 , ładowność min 15 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów ,na terenie powiatu opolskiego , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poniatowa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Poniatowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników na terenie Gminy Bestwina
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI