Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W JANOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158720266
1.5.8.) Numer faksu: 158720191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8306934f-732e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056825/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług związanych z odsnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8306934f-732e-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zdp@powiatjanowski.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowsza, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshallow, iOS 10.3,
- Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi JavaScript, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiN.252.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 według standardów zimowego utrzymania niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
- nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary - Huta Turobińska odc. Janów Lubelski – Zdziłowice,
- nr 2304L Stara Wieś – Wojdat – Stawce – Zdziłowice,
- nr 2306L Boża Wola – Wojdat – Zakrzew – Tarnawa,
- nr 2314L Stawce – Ponikwy –Biskupie,
- nr 2731L Zakrzówek – Majdan Grabina – Studzianki – Stawce,
- nr 2807L Błażek – Piłatka – do drogi nr 2808L,
- nr 2812L Wolica – Branew,
- nr 2813L Wólka Ratajska – Godziszów Trzeci,
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę oraz nośnik zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
- nr 2804L Modliborzyce – Błażek,
- nr 2736L Stróża – Blinów Pierwszy – Samary – Błażek – Batorz,
- nr 2305L Dębina – Boża Wola – Studzianki – Węglinek – Batorz,
- nr 2805L Błażek – Aleksandrówka,
- nr 2740L Polichna Czwarta – Błażek ,
- nr 2741L Polichna Druga – Wolica Druga
- nr 2806L Wierzchowiska – Piłatka,
- nr 2814L Potoczek – Bania
- nr 2815L Modliborzyce – Gwizdów – gr. woj. (Rzeczyca Długa),
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
- nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary – Huta Turobińska odc. Zdziłowice – Tokary,
- nr 2810L Krzemień – Chrzanów – Goraj,
- nr 2809L Chrzanów – Otrocz,
- nr 2811L Dzwola – Goraj,
- nr 2824L Dzwola – Zdzisławice,
- nr 2825L Dzwola – Kocudza Druga,
- nr 2826L Droga krajowa nr 74 – Kocudza – Władysławów,
- nr 2823L Krzemień Drugi – Flisy
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2023/2024 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
- 2819L Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
- 2821L Janów Lubelski ul. Wojska Polskiego
- 2827L Janów Lubelski ul. Ks. Skorupki
- 2828L Janów Lubelski ul. Okopowa
- 2830L Janów Lubelski ul. Sienkiewicza
- 2835L Janów Lubelski ul. Jana Pawła II
- 2829L Janów Lubelski ul. Prosta
- 2833L Janów Lubelski ul. Turystyczna
- 2831L Janów Lubelski ul. Stokowa
- 2718L Trzydnik – Potoczek
- 2743L Polichna – Huta Józefów – Potok Stany
- 2744L Polichna Podlesie – Dąbrowica – Potok Stany
- 2802L Zarajec – Potok Wielki
- 2742L Huta Józefów – Zarajec
- 2800L Potok Stany – Osinki
- 2801L (Zdziechowice) gr. woj. – Stawki – Potoczek
- 2803L Stojeszyn Pierwszy – Zarajec
- 2816L Łążek Ordynacki – Momoty Dolne
- 2817L (Jarocin) gr. woj. – Momoty Górne – Władysławów
- 2818L Szklarnia – Momoty Górne
- 2819L Janów Lubelski (ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza) – Momoty Górne – gr. woj. (Harasiuki)
- 2820L Szklarnia – Flisy
- 2822L Zofianka Górna – Zofianka Dolna
- 2925L Korytków Duży – Andrzejówka – Bukowa – Ujście
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2023/2024 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2023/2024 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Zamawiający oceni oferty stosując wzór matematyczny (najniższa zaoferowana cena brutto podzielona przez cenę brutto oferty badanej) razy 60 pkt.
2)czas reakcji
Punkty za kryterium „Czas reakcji” zostaną wyliczone wg. poniższego schematu:
a) Czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt
b) Czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt
c) Czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą łączną liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na którą składa ofertę tj.:
Część 1 – co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowaną piaskarką o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej co najmniej 4 Mg dostosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),
Część 2 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),
Część 3 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),
Część 4 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),
Część 5 – co najmniej jedną równiarką drogową,
Część 6 – co najmniej jedną równiarką drogową.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi sprzętami (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1. pkt a) SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1. pkt b) SWZ składa z ofertą ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, który potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
c) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 6 do SWZ.
d) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1) cena - waga 60 pkt
2) czas reakcji - waga 40 pkt