Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJanów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W JANOWIE LUBELSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00402621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W JANOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158720266

1.5.8.) Numer faksu: 158720191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2706847b-5069-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034115/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl lub grachwal@powiatjanowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl lub grachwal@powiatjanowski.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji11.0
 Mozilla Firefox od wersji 15
 Google Chrome od wersji 20
 Microsoft Edge
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się czas ich przekazania na skrzynkę ePUAP zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, tel.: 15 8720 266, fax: 15 8720 191, e - mail: zdp@powiatjanowski.pl;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych, e-mail: iod@rodokontakt.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiN.252.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary - Huta Turobińska odc. Janów Lubelski – Zdziłowice,
– nr 2304L Stara Wieś – Wojdat – Stawce – Zdziłowice,
– nr 2306L Boża Wola – Wojdat – Zakrzew – Tarnawa,
– nr 2314L Stawce – Ponikwy –Biskupie,
– nr 2731L Zakrzówek – Majdan Grabina – Studzianki – Stawce,
– nr 2807L Błażek – Piłatka – do drogi nr 2808L,
– nr 2812L Wolica – Branew,
– nr 2813L Wólka Ratajska – Godziszów Trzeci,
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę oraz nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2804L Modliborzyce – Błażek,
– nr 2736L Stróża – Blinów Pierwszy – Samary – Błażek – Batorz,
– nr 2305L Dębina – Boża Wola – Studzianki – Węglinek – Batorz,
– nr 2805L Błażek – Aleksandrówka,
– nr 2740L Polichna Czwarta – Błażek ,
- nr 2741L Polichna Druga – Wolica Druga
– nr 2806L Wierzchowiska – Piłatka,
- nr 2814L Potoczek – Bania
– nr 2815L Modliborzyce – Gwizdów – gr. woj. (Rzeczyca Długa),
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary – Huta Turobińska odc. Zdziłowice – Tokary,
– nr 2810L Krzemień – Chrzanów – Goraj,
– nr 2809L Chrzanów – Otrocz,
– nr 2811L Dzwola – Goraj,
- nr 2824L Dzwola – Zdzisławice,
– nr 2825L Dzwola – Kocudza Druga,
– nr 2826L Droga krajowa nr 74 – Kocudza – Władysławów,
– nr 2823L Krzemień Drugi – Flisy
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
 2819L Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
 2821L Janów Lubelski ul. Wojska Polskiego
 2827L Janów Lubelski ul. Ks. Skorupki
 2828L Janów Lubelski ul. Okopowa
 2830L Janów Lubelski ul. Sienkiewicza
 2835L Janów Lubelski ul. Jana Pawła II
 2829l Janów Lubelski ul. Prosta
 2833L Janów Lubelski ul. Turystyczna
 2831L Janów Lubelski ul. Stokowa
 2718L Trzydnik – Potoczek
 2743L Polichna – Huta Józefów – Potok Stany
 2744L Polichna Podlesie – Dąbrowica – Potok Stany
 2802L Zarajec – Potok Wielki
 2742L Huta Józefów – Zarajec
 2800L Potok Stany – Osinki
 2801L (Zdziechowice) gr. woj. – Stawki – Potoczek
 2803L Stojeszyn Pierwszy – Zarajec
 2816L Łążek Ordynacki – Momoty Dolne
 2817L (Jarocin) gr. woj. – Momoty Górne – Władysławów
 2818L Szklarnia – Momoty Górne
 2819L Janów Lubelski (ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza) – Momoty Górne – gr. woj. (Harasiuki)
 2820L Szklarnia – Flisy
 2822L Zofianka Górna – Zofianka Dolna
 2925L Korytków Duży – Andrzejówka – Bukowa – Ujście
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem..
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- czas reakcji wynoszący 120 minut – 0 pkt.
- czas reakcji wynoszący 90 minut – 20 pkt.
- czas reakcji wynoszący 60 minut – 40 pkt.
UWAGA
Jeżeli wykonawca zaoferuje „czas reakcji” inny niż 60 minut lub 90 minut lub 120 minut jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Dla części 1, 2, 3, 4 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
Dla części 5 i 6 – „czas reakcji” mierzony jest od momentu powiadomienia (wezwania) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do pracy sprzętu do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu w wskazanym przez Zamawiającego miejscu na drodze powiatowej na terenie powiatu janowskiego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na którą składa ofertę tj.:

Część 1 – co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowaną piaskarką o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej co najmniej 4 Mg dostosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),

Część 2 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),

Część 3 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),

Część 4 – co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa),

Część 5 – co najmniej jedną równiarką drogową,

Część 6 – co najmniej jedną równiarką drogową.

Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi (sprzętu), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) terminu realizacji, zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy np. zaistnienie warunków faktycznych na terenie realizacji usługi, wpływających na termin, zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, np. przedłużający się sezon zimowy 2022/2023,
2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
2. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy określonego w § 3 ust. 1, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w ust.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
3. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40% = 40 pkt.
Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech wykonawców z największą liczbą punktów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI