Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędu Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z konserwacją ww. systemu oraz systemu kontroli dostępu i antywłamaniowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00455179
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z konserwacją ww. systemu oraz systemu kontroli dostępu i antywłamaniowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z konserwacją ww. systemu oraz systemu kontroli dostępu i antywłamaniowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd1fccd-6f2c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Modernizacja systemu ppoż. oraz konserwacja i serwis systemu ppoż.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu
https://zamowienia.um.warszawa.pl:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na
komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Format kodowania i oznaczania czasu:
• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Wykonawca musi posiadać:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość
zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu
przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem
osobistym), wykonawca musi posiadać:
• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie
https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,
po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),
wykonawca musi posiadać:
• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określony w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia n2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 44/WAG/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1118000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia
a) Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy położonych przy ul. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie w oparciu o adresowalny system detekcji sygnalizacji pożaru wraz z systemem wizualizacji funkcjonujący z centralą mikroprocesorową współpracującą z adresowalnymi elementami pętlowymi, zgodnie z dokumentacją zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do OPZ.
W instalacji systemu pożarowego zainstalowanego w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy znajdują się materiały i urządzenia zawierające izotopy promieniotwórcze, na których demontaż i utylizację musi być zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki. Podmiot demontujący te urządzenia musi posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej w zakresie instalowania, przechowywania, transportu, przetwarzania i składowania izotopowych czujek dymu.

Zamawiający dopuszcza system równoważny, czyli system charakteryzujący się paramentami technicznymi:
 Centrala wieloprocesorowa wyposażona w możliwość podłączenia dwóch-czterech złączy adresowalnych linii czujek pętli. Z wyświetlaczem dotykowym rezystancyjnym i Graficznym Interfejsem Użytkownika.
 Możliwość rozbudowy centrali o kolejne moduły, do których można podłączyć cztery złącza adresowalnych linii czujek: pętli wyposażonych w izolatory zwarć. Za pośrednictwem linii czujek następuje wymiana danych pomiędzy centralą, a czujkami i modułami liniowymi.
 Możliwość podłączenia do linii czujek: pętli maksymalnie 250 adresów na potrzeby urządzeń pętlowych.
 Możliwość podłączenia bezpośrednio w centrali sygnalizatorów akustycznych oraz wyjść: alarm II st. Uszkodzenie do urządzenia transmisji alarmów pożarowych (UTA). Dwa dodatkowe wyjścia przekaźnikowe bez potencjałowe programowalne do dowolnego wykorzystania.
 Możliwość podłączenia minimum dwóch wyjść zasilania 24VDC
 Możliwość podłączenia minimum dwóch wejść nadzorowanych do dowolnego wykorzystania
 Możliwość podłączenia minimum dwóch wejść typu optoizolator do nadzorowania zasilania zewnętrznego 24VDC do dowolnego wykorzystania.
 Centrala Systemu sygnalizacji pożaru musi zostać wyposażona w trzy porty komunikacyjne szeregowe RS232, port USB – do przesyłania konfiguracji oraz w port Ethernet (Local Network - TCP-IP) – do dołączenia graficznego interfejsu użytkownika.
 Centrala Systemu Sygnalizacji Pożaru musi zostać wyposażona w magistralę zewnętrzna (Remote-Bus), linia magistrali asynchronicznej RS-485 (maksymalna długość wynosi 1200 m), oraz magistralę wewnętrzną (magistrala we-wy Local I/O). Można ją wykorzystać do wysterowania zewnętrznych diod LED, przekaźników.
 Oprogramowanie centrali systemu sygnalizacji pożaru musi umożliwić przyporządkowanie 240 stref w sposób programowy łączone są czujki pożarowe.
 Programowe możliwości ograniczenia dostępu dla personelu użytkownika obsługi centrali z minimum czterema poziomami.
 Możliwość opisu w oprogramowaniu centrali każdego urządzenia linii czujek pętli dla szesnastu pętli.
 Współpraca i możliwość nadzoru zasilaczy zewnętrznych z podtrzymaniem zasilania rezerwowego dla centrali SSP. Zasilanie podstawowe sieciowe:230VAC 50Hz.
 Detektory linii czujek pętli, wielosensorowe, optyczne, temperaturowe, wyposażone w izolatory zwarć z możliwością monitorowania stanu zabrudzenia i pre alarmu, możliwość zdalnej komunikacji IR za pomocą urządzenia serwisowego.
 Gniazda czujnika po wyjęciu czujnika z gniazda musi poprzez zatrzaski sprężynowe zamykać łącznik, co zapewnia ciągłość linii dozorowej pętli.
 Urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty i certyfikaty CNBOP.

Z uwagi, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołał się do nazw własnych, znaków towarowych. W związku z tym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, do złożenia wraz z ofertą wykazu oferowanych produktów równoważnych wraz z kartami katalogowymi producenta/sprzedawcy tych produktów potwierdzającymi parametry równoważności.
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie lub złożenia na wezwanie wyłącznie brakujących kart katalogowych.
W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wykazu oferowanych produktów równoważnych, poczytuje się w razie wątpliwości, że Wykonawca oferuje wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją przedmiotu zamówienia bez stosowania produktów równoważnych.

b) Wykonywanie przeglądów, serwisu i obsługi awaryjnej nowego systemu SSP firmy ……… (nazwa zostanie uzupełniona po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego) wraz ze stałym nadzorem nad urządzeniami i utrzymaniem ich w pełnej i stałej sprawności technicznej i operacyjnej, systemu oddymiania, klap odcinających w systemie wentylacji mechanicznej i bytowej oraz przegląd drzwi p.poż., przeglądu gaśnic i hydrantów w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy położonych przy ul. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie. Szczegółowe zadania opisane zostały w załączniku nr 2 do OPZ.
c) Wykonywanie przeglądów i serwisu systemu zarządzającego ATS-8300, współdziałającego
z systemem kontroli dostępu i systemem włamaniowym. Szczegółowe zadania opisane zostały w załączniku nr 2 do OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt b) i c) został opisany w załączniku nr 2 do OPZ.
Podmiot realizujący czynności opisane w ust. b) i c) musi posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

Zakres zamówienia:
- Demontaż całego systemu ppoż. wraz ze wszystkimi urządzeniami składającymi się na system tj. czujkami dymu wraz z gniazdami, wskaźnikami zadziałania oraz modułami oraz central SSP.
- Zainstalowanie czujek liniowych na podwieszanym dachu w WOM.
- Montaż elementów nowego systemu w miejsce zdemontowanych elementów.
- Zainstalowanie centrali pożarowej.
- Utylizacja zdemontowanych urządzeń.
- Montaż systemu zasysającego w szybach windowych.
- Zaprogramowanie i skonfigurowanie centrali systemu sygnalizacji pożaru do potrzeb i wymagań użytkownika systemu SSP.
- Zainstalowanie urządzeń systemu, oprogramowania i wykonanie wizualizacji.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej przez rzeczoznawcę
ppoż.
- Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obsługi centrali SSP zakończone egzaminem, po którego zdaniu pracownicy otrzymają stosowny certyfikat potwierdzający ich umiejętności.

Przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa w lit. A.a) powyżej zrealizowane zostanie w terminie do 30 dni od zawarcia umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert), przedmiot zamówienia, o którym mowa w lit A.b) i c) powyżej zrealizowany zostanie w terminie do 354 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.12.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 354 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji - G

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w zakresie modernizacji systemu

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu oferowanych produktów równoważnych wraz z kartami katalogowymi producenta/sprzedawcy tych produktów potwierdzającymi parametry równoważności.
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie lub złożenia na wezwanie wyłącznie brakujących kart katalogowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający dopuszcza uzupełnienie lub złożenie na wezwanie wyłącznie brakujących kart katalogowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w Systemie formularza oferty.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
b) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
d) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz oferowanych produktów równoważnych wraz z kartami katalogowymi producenta/sprzedawcy tych produktów potwierdzającymi parametry równoważności, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
e) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.).
Oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zgodnie z wzorem umowy - Załącznik nr 5 do SWZ, w szczególności:
§ 15 wzoru umowy
1. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy, zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, osiągnie poziom 10% lub wyższy, Zamawiający i Wykonawca są uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust 1 określa się na nie wcześniejszy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Przez zmianę cen materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen materiałów lub kosztów, jak i obniżenie cen materiałów lub kosztów, względem cen materiałów lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie.
4. Przy ustaleniu wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy Strony będą stosować wskaźniki ogłoszone w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącym cen materiałów lub usług będących przedmiotem umowy.
5. Możliwe jest wprowadzanie dalszych zmian wynagrodzenia Wykonawcy, jednak nie częściej niż raz na kwartał i z zastrzeżeniem ust 4.
6. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy, to jest kwoty ………….zł (słownie: ……………………………………).
7. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust 1, może nastąpić, wyłącznie w zakresie kwoty płatności częściowych wynagrodzenia Wykonawcy, jeszcze nie zapłaconych.
8. Wykonawca, po zmianie wynagrodzenia zgodnie z zasadami opisanymi powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, zgodnie z art. 439 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku zmian, o których mowa powyżej, strona występująca z wnioskiem o waloryzację zobowiązana dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy.
10. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku o waloryzację, strona która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem w całości lub części.
11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strony mają możliwość przystąpienia do negocjacji w celu ustalenia w zakresie waloryzacji z art. 439 ustawy.
12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) do 30 dni od dnia zawarcia umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert) - w przypadku wykonania modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy położonych przy ul. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie w oparciu o adresowalny system detekcji sygnalizacji pożaru wraz z systemem wizualizacji funkcjonujący z centralą mikroprocesorową współpracującą z adresowalnymi elementami pętlowymi, zgodnie z dokumentacją zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do OPZ
2) 354 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.12.2023 r. - w przypadku: 2.1) wykonywania przeglądów, serwisu i obsługi awaryjnej nowego systemu SSP firmy ……… (nazwa zostanie uzupełniona po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego) wraz ze stałym nadzorem nad urządzeniami i utrzymaniem ich w pełnej i stałej sprawności technicznej i operacyjnej, systemu oddymiania, klap odcinających w systemie wentylacji mechanicznej i bytowej oraz przegląd drzwi p.poż., przeglądu gaśnic i hydrantów w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy położonych przy ul. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie. Szczegółowe zadania opisane zostały w załączniku nr 2 do OPZ., 2.2) Wykonywania przeglądów i serwisu systemu zarządzającego ATS-8300, współdziałającego z systemem kontroli dostępu i systemem włamaniowym. Szczegółowe zadania opisane zostały w załączniku nr 2 do OPZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI