III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) zezwolenie – wpis do rejestru przedsiębiorców marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.); b) zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami (zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie) – art. 27 ust. 2 ustawy z 14 grudnia 2012r. – O odpadach (Dz. U. 2020 r. poz. 797)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu 1) w oparciu o przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) w oparciu o przesłanki wymienione w art. 24 ust. 5 pkt. 1) tj. podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne) (tj. Dz.U. 2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2019 poz. 498). 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) zezwolenie – wpis do rejestru przedsiębiorców marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.); b) zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami (zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie) – art. 27 ust. 2 ustawy z 14 grudnia 2012r. – O odpadach (Dz. U. 2020 r. poz. 797)2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej: 2 zamówienia polegające na wykonaniu i dostawie na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, (z podaniem nazwy Zleceniodawcy, terminu realizacji, wartości, wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .Wykonawca nie może sumować kilku dostaw o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa powyżej zostanie spełniony wyłącznie jeżeli: przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie spełnia warunek samodzielnie, analogicznie przy korzystaniu z doświadczenia podmiotów trzecich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.WYMAGANE DOKUMENTY na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczeniadokumenty składane wraz z ofertą W celu wykazania spełniania warunków oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1) Pzp1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 1.1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ww. pkt 1. 1.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ww. pkt 1.2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego Wykonawca, który w załączniku do SIWZ złożył oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących doświadczenia/ osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1. SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela podmiotu lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny podmiotu lub dołączonym do oferty - pełnomocnictwem) 3. Pełnomocnictwo - W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. - składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub wykonawców występujących wspólnie (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub wykonawców występujących wspólnie) UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4. Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty: 4.1. wypełniony i podpisany formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ,dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia 5.1. Powyższy dokument należy przesłać w oryginale w wersji papierowej lub przesłać za pośrednictwem platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”.UWAGA ! 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w/w dokument składa oddzielnie każdy z wykonawców. 2.Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.dokumenty składane na wezwanie zgodnie z art. 26 ust.2 pzp przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.4. SIWZ:5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:- zezwolenie – wpis do rejestru przedsiębiorców marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990);- zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami (zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie) – art. 27 ust. 2 ustawy z 14 grudnia 2012r. – O odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 992) - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg. załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Wykonawca przedłoży - odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.2.1. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższy dokument wymieniony w pkt 5.2 składa do oferty każdy z wykonawców osobno. - składany w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisany przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika, (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 5.2.2. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt 5.2. - składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez przedstawiciela podmiotu lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny podmiotu lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.5.2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.5.2.3.1. Dokument, o którym mowa w pkt 5.2.3. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.3.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony w terminie jak pkt 5.2.3.16. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:1) Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający.2) Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty. 3) Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 i/lub 3a PZP.UWAGA 1. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w druku oferty dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa nin. pkt 1, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.3. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.4. SIWZ:5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:- zezwolenie – wpis do rejestru przedsiębiorców marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990);- zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami (zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie) – art. 27 ust. 2 ustawy z 14 grudnia 2012r. – O odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 992) - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg. załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Wykonawca przedłoży - odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwozłożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP.4. Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacjikorzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia