Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wykonanie i dostawa sceny mobilnej w ramach projektu „Kultura dla wszystkich - zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej przez MGOK w Drohiczynie - II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrdodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000905267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J.I.Kraszewskiegp 13
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 655 70 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.siwek@drohiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura-drohiczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i dostawa sceny mobilnej w ramach projektu „Kultura dla wszystkich - zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej przez MGOK w Drohiczynie - II”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27e61d4-0cbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal r.siwek@drohiczyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.Zamawiający do kontaktu z Wykonawcami wyznacza Rafała Siwka, tel. 501 701 152, e-mail: r.siwek@drohiczyn.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) oraz powinni podawać numer przedmiotowego postępowania tj.: 271.1.2021.RS. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty i załączników do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, nr lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: r.siwek@drohiczyn.pl. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 12 adres email - obowiązuje język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1i2 rozp. Parlamentu Eu. i Rady (UE)2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o danych) (Dz.Urz.UEL119 z dnia 4.05.2016 r., str.1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Drohiczynie, ul.Kraszewskiego 13,17-312 Drohiczyn, tel.856557069, e-mail: sekretariat@kultura-drohiczyn.pl.2)Kontakt z inspektorem ochrony danych e-mail: iod@neasystem.pl. 3)Pani/a dane osob. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publ., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4)odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp. 5) Pani/a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamów., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/a danych osob. bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/n:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie admin. niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/n zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publ. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/a danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publ. lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/n, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO;9)nie przysługuje Pani/u:a)w związku z art. 17 ust.3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/a danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/a danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa;11)Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2021.RS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę sceny mobilnej wraz z wyposażeniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru cena najniższa brutto C = (cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
Kryterium „Okres gwarancji” (G) – waga kryterium 40 %.
Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji” przyznawać będzie następujące punkty: - 2 latagwarancji – 0 pkt- 3 lata gwarancji - 20 pkt- 4 lat gwarancji – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu i dostawie sceny mobilnej o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami /
usługamistanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, narzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy tedostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy lubusługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywaniepowinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw / usług
porównywalnych zdostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do
SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101
ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą
przedmiotowychśrodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że dostawa,
spełnia wymaganiadotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego
jeśli oferta jestzgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw
członkowskichEuropejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z
europejską ocenątechniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub
z systememreferencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli
te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczącychwydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101
ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą
przedmiotowychśrodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że dostawa,
spełnia wymaganiadotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego
jeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw
członkowskichEuropejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z
europejską ocenątechniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub
z systememreferencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli
te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań
dotyczącychwydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 5do SWZ. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest
umocowana dojego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z
KrajowegoRejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innegowłaściwego rejestru.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
odpowiedniepełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsko Gminny Ośrodek Kultury, ul. J. I. Kraszewskiego 13, 17-312 Drohiczyn Adres skrzynki podawczej ePUAP: /UMDrohiczyn/skrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-12