Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA (CZĘŚĆ PÓŁNOCNA MIASTA)
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie porządku i czystości ulic (rynsztoków), chodników, zatok postojowych, parkingów i terenów komunalnych na terenie miasta Ostróda (część północna miasta), zgodnie z wykazem terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Ręczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, zatok postojowych (w tym wywóz odpadów komunalnych z koszy przyulicznych wraz z uporządkowaniem terenu wokół kosza):
a) wymienionych w tabeli nr 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ)- łączna powierzchnia: 7.561 m2:
- dwa razy w tygodniu, w okresie od 1 kwietnia do 31 października, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
- w okresie od 18 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia- na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 38 razy;
b) wymienionych w tabeli nr 2 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ)- łączna powierzchnia: 16.932 m2:
- jeden raz w tygodniu, w okresie od 1 kwietnia do 31 października, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
- w okresie od 18 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia- na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 20 razy;
c) w okresie zimowym (w przypadku wystąpienia opadów śniegu i oblodzeń) na chodnikach, zatokach postojowych, parkingach i terenach komunalnych wymienionych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ) wykonawca zobowiązany jest do uprzątania błota, śniegu, lodu- na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 133 razy;
2) Mechaniczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z rynsztoków w ulicy (z obydwu stron na szer. 0,75 mb z każdej strony), w tym wymienionych w tabeli nr 4 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ)- łączna powierzchnia: 16.212 mb:
a) w okresie od 1 kwietnia do 31 października, jeden raz w tygodniu, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
b) w okresie od 18 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia, na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 20 razy;
W przypadku rynsztoków, które z przyczyn technicznych nie mogą zostać oczyszczone mechaniczne (m.in. miejsca, w których parkują pojazdy samochodowe), oczyszczanie należy przeprowadzić ręcznie.
3) Wywóz odpadów zgromadzonych w workach każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego- 265,00 m3.
4) Zimowe utrzymanie porządku i czystości chodników i zatok parkingowych (uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń) na terenach wymienionych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ), każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego: 24.493m2.
5) Poprzez zanieczyszczenia należy rozumieć wszelkiego rodzaju odpady i zabrudzenia jakiegokolwiek pochodzenia, które wpływają na estetykę, bezpieczeństwo i higienę, a także wpływają na drożność kratek ściekowych zlokalizowanych w pasie drogowym. W szczególności do zanieczyszczeń Zamawiający zalicza: błoto, piasek, kamienie, muł, gruz betonowy, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody, wyrastające chwasty i trawę, wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów.
6) Czynności, o których mowa w pkt 1 lit a i b oraz pkt 2 wykonywane będą we wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 9:00 (z zastrzeżeniem, że czynności wykonywane na zgłoszenie Zamawiającego należy wykonać w następnym dniu po zgłoszeniu)
7) Czynności, o których mowa w pkt 3, należy wykonać w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy.
8) Czynności związane z zimowym utrzymaniem porządku i czystości na chodnikach:
a) na terenach wskazanych w tabeli nr 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ), należy wykonywać na bieżąco;
b) na terenach wskazanych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ), należy wykonywać każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego (telefonicznie, faks, e-mail), rozpoczęcie świadczenia usługi powinno nastąpić w terminie do 2 godzin od zgłoszenia.
Wykaz terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie spowoduje negatywnego wpływu na jakość i wymagany standard wykonywanych robót. Liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować należyte wykonanie prac, zgodnie z SWZ.
2) Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujący stały kontakt z dyżurnym.
3) Prędkość jazdy zamiatarki powinna być dostosowana do stopnia zabrudzenia oczyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić należyte jej oczyszczenie.
4) Powierzchnie czyszczone mechanicznymi szczotkami rotacyjnymi powinny być zwilżane (zraszane) wodą, aby zapobiec tworzeniu się wielkiej ilości pyłów i kurzu.
5) Sprzęt będący własnością wykonawcy lub wynajęty do wykonania prac winien być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy oraz powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami określającymi jego użytkowanie.
6) Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie.
7) Wywiezienie odpadów powstających podczas wykonywania prac musi zostać wykonane w ciągu dwóch godzin od momentu zakończenia tych prac. Niedopuszczalne jest pozostawianie odpadów w pasach drogowych w pryzmach na okres dłuższy niż 2 godziny od zakończenia prac.
8) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwiania i odzysku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na swój koszt.
9) Przy realizacji przedmiotu zamówienia zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń z powierzchni utwardzonych na zieleńce. Stosowanie takich maszyn skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac, zgodnie z zapisami umowy.
10) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z utrzymaniem porządku i czystości. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest unieważniona część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Utrzymanie porządku i czystości ulic (rynsztoków), chodników, zatok postojowych, parkingów i terenów komunalnych na terenie miasta Ostróda, postępowanie znak: ZP.271.31.2021 (zamówienie podzielone na 2 części).
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Kompleksowy remont łazienki
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Wykańczanie wnętrz
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Malowanie ścian i sufitów
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Ogrodzenia
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Renowacje i remonty
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Setgarden - poduszki ogrodowe
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Mój Prąd - Fotowoltaika i Magazyny Energii
Dywity (warmińsko-mazurskie)
RollHouse Sklep z żaluzjami, roletami, markizami oraz moskitierami
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Malowanie szpachlowanie fizelina
dzaiałdowo (warmińsko-mazurskie)