Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola Dębińska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-18
  • ZamawiającyGMINA DĘBNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 6658 714

1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a6372a-2690-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2020 na terenie gminy Dębno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Urzędu Miar;
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
7) wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie zawarte są rozdziale XIISWZ;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Dębno z siedzibą mieszczącą się pod adresem: 32-852 Dębno, Wola Dębińska 240, Tel. 014 6658 714 – reprezentowany przez WÓJTA GMINY DĘBNO, ZWANEGO DALEJ „Administratorem” lub „Zamawiającym”
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@gminadebno.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 14 631-85-77.
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Utrzymanie dróg w miejscowości Łysa Góra i Jaworsko
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Utrzymanie dróg w miejscowości Sufczyn
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Utrzymanie dróg w miejscowości Dębno i Jastew
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Utrzymanie dróg w miejscowości Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Utrzymanie dróg w miejscowości Niedźwiedza i Łoniowa
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Utrzymanie dróg w miejscowości Doły i Porąbka Uszewska
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (dotyczy wszystkich części Zamówienia):

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
czas reakcji w celu podjęcia interwencji (R) 40%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

1.1. Kryterium: „cena” (C) – waga 60

C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m – najniższa ofertowa cena brutto
C b – cena ofertowa brutto badanej oferty

1.2. Kryterium: „czas reakcji w celu podjęcia interwencji” (R) – waga 40

R = (Rb / Rbo) x 100 pkt x 40%
gdzie: Rb – najkrótszy zaoferowany czas reakcji (w minutach)
Rbo – czas reakcji w badanej ofercie (w minutach)

Czas reakcji powinien zostać podany w minutach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Dla potrzeb oceny punktowej Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji wynoszący 90 minut oraz minimalny wynoszący 30 minut. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji w celu podjęcia interwencji krótszego niż 30 minut Zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie czas równy 30 minut natomiast maksymalny czas to 90 minut. Oferty z czasem reakcji w celu podjęcia interwencji dłuższym niż 90 minut zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w celu podjęcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
a) że dysponuje 1 jednostką sprzętową technicznie sprawną do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg tj. do odśnieżania i zwalczania śliskości.
(Przez jednostkę sprzętową Zamawiający rozumie samochód, ciągnik lub inny pojazd samobieżny wyposażony w pług lemieszowy i rozrzutnik do materiału uszorstniającego lub pojazdy oddzielnie wyposażone w pług lemieszowy i oddzielnie w rozrzutnik).
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na realizację usługi na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia minimum jedną jednostką sprzętową na każda część zamówienia do odśnieżania i posypywania wraz z obsługą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego według załącznika nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.

4. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto każdy z wykonawców składa oświadczenie o którym mowa w rozdz.IX ust. 2 pkt 1 lit. a niniejszej SWZ.

7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI