Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołbaskowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kołbaskowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia769972-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769972-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Gmina Kołbaskowo: Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, krajowy numer identyfikacyjny 53619590981000, ul. Kołbaskowo  106 , 72-001  Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 119 521, , e-mail szerszen@kolbaskowo.pl, , faks 091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kolbaskowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kolbaskowo.pl/index.php?id_kat=325

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kolbaskowo.pl/index.php?id_kat=325

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej w siedzibie Zamawiającego do terminu składania ofert
Adres:
Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo w 2021 r.
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W części I:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, na ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. Zakres robót obejmuje: wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. Zadania w tym zakresie podzielone zostały na 3 kategorie utrzymania: I kategoria – wykonywanie usługi 3 razy w tygodniu, załącznik nr 6a II kategoria – wykonywanie usług 2 razy w tygodniu, załącznik nr 6.1 III kategoria – wykonywanie usługi 2 i 6 razy w tygodniu przystanki autobusowe, załącznik nr 6.22. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :Zakres prac obejmuje wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, na ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. Zadania w tym zakresie podzielone zostały na 3 kategorie utrzymania: I kategoria – wykonywanie usługi 3 razy w tygodniu, załącznik nr 6a II kategoria – wykonywanie usług 2 razy w tygodniu, załącznik nr 6.1III kategoria – wykonywanie usługi 2 i 6 razy w tygodniu przystanki autobusowe, załącznik nr 6.2W części II:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie minimum trzykrotnej usługi koszenia traw i chwastów poszczególnych działek, terenów zielonych, terenów rekreacyjnych, placów zabaw, siłowni na wolnym powietrzu, ciągów pieszo – rowerowych, przystanków autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo.2. Zakres robót obejmuje: usługi polegające na minimum trzykrotnym mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu przy znakach, lampach ulicznych, ławkach, koszach, stojakach rowerowych, urządzeniach małej architektury, elementach siłowni na wolnym powietrzu, tablicach, ogrodzeniach itp., własnym sprzętem traw i chwastów porastających poszczególne działki, tereny zielone, tereny rekreacyjne, place zabaw, siłownie na wolnym powietrzu, ciągi pieszo – rowerowe, przystanki autobusowe znajdujące się na terenie Gmin Kołbaskowo. Usługa powinna być wykonywana od poniedziałku do soboty w godzinach od 600 do 2000. Przewidywana łączna powierzchnia terenów przeznaczonych do koszenia wynosi ok. 424 500 m2.Koszenia będą się odbywać każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Wysokość koszenia powinna być max. do 5 cm.Powierzchnie przewidziane do wykaszania zawarte są w załączniku nr 6b do SIWZ3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa usługi polegające na mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu przy znakach, lampach ulicznych, ławkach, koszach, stojakach rowerowych, urządzeniach małej architektury, elementach siłowni na wolnym powietrzu, tablicach, ogrodzeniach itp., własnym sprzętem traw i chwastów porastających poszczególne działki, tereny zielone, tereny rekreacyjne, place zabaw, siłownie na wolnym powietrzu, ciągi pieszo – rowerowe, przystanki autobusowe znajdujące się na terenie Gminy Kołbaskowo. Przewidywana łączna powierzchnia terenów przeznaczonych do koszenia wynosi ok. 424 500 m2.Koszenia będą się odbywać każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Wysokość koszenia powinna być max. do 5 cm.Powierzchnie przewidziane do wykaszania zawarte są w załączniku nr 6b do SIWZ.a) Szczegółową specyfikację wykonania zamówienia dla określonych części określa załącznik 4a oraz 4b do siwz.b) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.c) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy.d) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:• sprzątanie,• koszenie.jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście powyższe czynności.e) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 5 przez wykonawcę.f) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90610000-6
90620000-9
90630000-2
90690000-0
77314100-5
77312000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 240740,67
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 26.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 30.000,00 złW przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że, dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę, polegające na wykonywaniu usług sprzątania lub usług koszenia, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto;W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za spełnienie tego warunku. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.Uwaga ! W przypadku, gdy wartość dotycząca któregokolwiek z ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że:1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1, tj.:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.● w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.● w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2,jeżeli wykaże:a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz;W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 95 1240 3927 1111 0000 4099 1928.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - złożonych do urny znajdującej się w przedsionku przy głównym wejściu Urzędu Gminy Kołbaskowo, w terminie do 14.01.2021 r. do godz. 10:45.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
w części I: czas rozpoczęcia akcji od chwili zgłoszenia 40,00
w części II: ilość koszeń 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności, formy pisemnej. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) z przyczyn zależnych od zamawiającego,2) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych;3) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy;4) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożnością wykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z siwz;5) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo w 2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, na ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lubwiejskich oraz usługi powiązane90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic90620000-9 - Usługi odśnieżania90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń90690000-0 - Usługi usuwania graffiti2. Zakres robót obejmuje: wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. Zadania w tym zakresie podzielone zostały na 3 kategorie utrzymania: I kategoria – wykonywanie usługi 3 razy w tygodniu, załącznik nr 6a II kategoria – wykonywanie usług 2 razy w tygodniu, załącznik nr 6.1 III kategoria – wykonywanie usługi 2 i 6 razy w tygodniu przystanki autobusowe, załącznik nr 6.23. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :Zakres prac obejmuje wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie miejscowości na terenach zabudowanych Gminy Kołbaskowo, terenach rekreacyjnych, miejscach wypoczynkowych, placach zabaw, siłowniach na wolnym powietrzu, boiskach do piłki plażowej, na ścieżkach rowerowych, przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo. Zadania w tym zakresie podzielone zostały na 3 kategorie utrzymania: I kategoria – wykonywanie usługi 3 razy w tygodniu, załącznik nr 6a II kategoria – wykonywanie usług 2 razy w tygodniu, załącznik nr 6.1 III kategoria – wykonywanie usługi 2 i 6 razy w tygodniu przystanki autobusowe, załącznik nr 6.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 90690000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 240740,74
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 26.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas rozpoczęcia akcji od chwili zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie czystości i porządku oraz usługi koszenia na terenie Gminy Kołbaskowo w 2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie minimum trzykrotnej usługi koszenia traw i chwastów poszczególnych działek, terenów zielonych, terenów rekreacyjnych, placów zabaw, siłowni na wolnym powietrzu, ciągów pieszo – rowerowych, przystanków autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Kołbaskowo.2. Zakres robót obejmuje: usługi polegające na minimum trzykrotnym mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu przy znakach, lampach ulicznych, ławkach, koszach, stojakach rowerowych, urządzeniach małej architektury, elementach siłowni na wolnym powietrzu, tablicach, ogrodzeniach itp., własnym sprzętem traw i chwastów porastających poszczególne działki, tereny zielone, tereny rekreacyjne, place zabaw, siłownie na wolnym powietrzu, ciągi pieszo – rowerowe, przystanki autobusowe znajdujące się na terenie Gmin Kołbaskowo. Usługa powinna być wykonywana od poniedziałku do soboty w godzinach od 600 do 2000. Przewidywana łączna powierzchnia terenów przeznaczonych do koszenia wynosi ok. 424 500 m2.Koszenia będą się odbywać każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Wysokość koszenia powinna być max. do 5 cm.Powierzchnie przewidziane do wykaszania zawarte są w załączniku nr 6b do SIWZ3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa usługi polegające na mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu przy znakach, lampach ulicznych, ławkach, koszach, stojakach rowerowych, urządzeniach małej architektury, elementach siłowni na wolnym powietrzu, tablicach, ogrodzeniach itp., własnym sprzętem traw i chwastów porastających poszczególne działki, tereny zielone, tereny rekreacyjne, place zabaw, siłownie na wolnym powietrzu, ciągi pieszo – rowerowe, przystanki autobusowe znajdujące się na terenie Gminy Kołbaskowo. Przewidywana łączna powierzchnia terenów przeznaczonych do koszenia wynosi ok. 424 500 m2.Koszenia będą się odbywać każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Wysokość koszenia powinna być max. do 5 cm.Powierzchnie przewidziane do wykaszania zawarte są w załączniku nr 6b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 231481,48
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
ilość koszeń 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI