„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w leżajsku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia766058-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766058-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7’’
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku, krajowy numer identyfikacyjny 69058741000000, ul. ul. Polna  12 , 37-300  Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-17 242-11-81, e-mail zdplezajsk@wp.pl, faks 0-17 242-11-81.
Adres strony internetowej (URL): www.zdplezajsk.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zdplezajsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zdplezajsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pl/pn/zdp_lezajsk

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Leżajsku, ul. Polna 12, 37-300 Leżajsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7’’
Numer referencyjny: ZDP.231.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 4 –Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług własnośćZamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz), Część 5 – Odśnieżanie podstawionymnośnikiem z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16t (komplet usługodawcy),Część 7 – Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 t (pług własnośćZamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz)

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 13.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Od dnia podpisania umowy do : -Dla części 4, 5, 7 - zakończenie- nie później niż 13.04.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części nr 4 – nośnik do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pługwłasność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz), Dla części nr 5 – nośnik z pługiemPJ-10 samochód ładowności 8-16 t,Dla części nr 7 – nośnik do pługa dwustronnego, samochódo ładowności 8-16 (pług własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz),Dysponowanieosobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawcawykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował min: osobami, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.Dla części nr 4– kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem, Dla części nr 5 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdyodpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,Dlaczęści nr 7 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,uprawniania do kierowania sprzętem,Posiadanie wiedzy i doświadczenia; Warunek ten zostanie spełnionyjeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi /dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia, polegające na zimowym utrzymaniu drógpublicznych, w tym co najmniej jednej na drodze o kategorii drogi powiatowej i wyższej tj.Dla części nr 4 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lubobustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 0, Dla części nr 5 –Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna zrealizowanailość godzin pracy dla jednej usługi: 10,Dla części nr 7 –Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem dwustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracydla jednej usługi: 5,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmioty na którego/którychzasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu wykonawca). Dokument powinien być wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenia wykonawcy oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.wg proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 Rozdział II SIWZ W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – ww. oświadczenie Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt9.8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9.10 , zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lubprzez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkaniatej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, oudzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowaw pkt 8.2.3 SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: - wykazu usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; wedługproponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 Rozdział II SIWZ; - wykazu narzędzi,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacjizamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. wg proponowanego wzorustanowiącego Załącznik Nr 4 Rozdział II SIWZ; - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. wgproponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 Rozdział II SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składaniaofert:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Generalny Wykonawca zleci wykonanie prac brukarskich, asfaltowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Przystępując do realizacji inwestycji przez STRABAG Sp. Z o.o. zadania pn. "Budowa Nowego Centrum Rozwojowego" przy Ul. Hofmanowej w Rzeszowie, zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie kompleksowej oferty cenowej na wykonanie nawierzchni wg dokumentacji z załącznika oraz zestawienia orientacyjnego w załączniku. Wycenę proszę przedstawić w dwóch opcjach : -Kompleksowo z materiałami brukarskimi tj kostka, krawężniki, obrzeża -Kompleksowo podbudowy bez materiałów brukarskich. -Dodatkowo proszę o wycenę odtworzenia nawierzchni asfaltowych w ilości około 200m2(roboty naprawcze) Termin składania ofert: 2024-05-24 Planowany termin rozpoczęcia lipiec 2024. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI