Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, załadunku materiałów uszorstniających w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 12 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549731-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549731-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, załadunku materiałów uszorstniających w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 12 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50-440  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatwroclawski.bip.net.pl https://powiatwroclawski.logintrade.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl ; https://powiatwroclawski.logintrade.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl ; https://powiatwroclawski.logintrade.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2018 r, poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera, osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, Wydział Obsługi znajdujący się na parterze budynku.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, załadunku materiałów uszorstniających w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 12 zadań
Numer referencyjny: SP.ZP.272.22.2020.II.DT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, załadunku materiałów uszorstniających w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 12 zadań:Zadanie 1 Usługa w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie, w ilości do 100 godz.Zadanie 2 Usługa w ramach zimowego dróg powiatowych ładowarką kołową na terenie gminy Długołęka – dla bazy wyłonionej w oddzielnym przetargu, w ilości do 100 godz. Zadanie 3 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 8 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 4 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 12 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 5 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka i Czernica (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 6 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 7 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 8 Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.Zadanie 9 Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Czernica i Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.Zadanie 10 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 11 Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.Zadanie 12 Usługa dotycząca zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową – dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławice, w ilości do 100 godz.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego dla Zadań od 1 do 7 i od 10-12.Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług, jak dla zadań podstawowych i będzie obejmował w szczególności:Zadanie 1 Usługa dotycząca zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową– dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie.Zadanie 2 Usługa dotycząca zimowego dróg powiatowych ładowarką kołową– na terenie gminy Długołęka – dla bazy wyłonionej w oddzielnym przetargu. Zadanie 3 Usługa dotycząca zwalczania śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 8 Mg do prac na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka .Zadanie 4 Usługa dotycząca- zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 12 Mg do prac na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka .Zadanie 5 Usługa dotycząca- zwalczania śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 6 Mg do prac na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka i CzernicaZadanie 6 Usługa dotycząca- zwalczania śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 6 Mg, w gminie Siechnice i Żórawina .Zadanie 7 Usługa- dotycząca zwalczania śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 6 Mg, w gminie Siechnice i Żórawina.Zadanie 10 Usługa dotycząca zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika, piaskarki o ładowności min. 6 Mg do prac na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach .Zadanie 11 Usługa dotycząca zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg przy użyciu opłużonego nośnika , piaskarki o ładowności min. 6 Mg,), do prac na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach Zadanie 12 Usługa dotycząca zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową– dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławice.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-01   lub zakończenia: 2021-04-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-01 2021-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: Obwód Drogowy w SulimowieNr Zadania Rodzaj sprzętu Ilość sprzętu UwagiZadanie 1 Ładowarka kołowa o poj. łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m 1 Dla bazy w Obwodzie Drogowym w SulimowieZadanie 2 Ładowarka kołowa o poj. łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m 1 Dla bazy na terenie gminy Długołęka wyłonionej w przetarguZadanie 3 Nośnik piaskarki o ładowności min. 8 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowaną gramaturę rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Długołęka Zadanie 4 Nośnik piaskarki o ładowności min. 12 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowaną gramaturę rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie DługołękaZadanie 5 Nośnik piaskarki o ładowności min. 6 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowaną gramaturę rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Długołęka i CzernicaZadanie 6 Nośnik piaskarki o ładowności min. 6 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowanej gramaturze rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Siechnice i ŻórawinaZadanie 7 Nośnik piaskarki o ładowności min. 6 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowanej gramaturze rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny), 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Siechnice i ŻórawinaZadanie 8 Nośnik wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 2,5m do 3,0m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie DługołękaZadanie 9 Nośnik wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 2,5m do 3,0m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Czernica i DługołękaObwód Drogowy w MirosławicachZadanie 10 Nośnik piaskarki o ładowności min. 6 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowaną gramaturę rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i SobótkaZadanie 11 Nośnik piaskarki o ładowności min. 6 Mg, wyposażony w sterownik regulujący szerokość rozsypywania materiałów uszorstniających /mieszanka piaskowo – solna/, posiadający regulowaną szerokość rozsypywania od 2,0 do 6,0m i regulowaną gramaturę rozsypywania materiału uszorstniającego /od 50g/m2 do 200g/m2/, w komplecie z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej przy odśnieżaniu min. 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny) 1 Dla dróg powiatowych w Gminie Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i SobótkaZadanie 12 Ładowarka kołowa o pojemności łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m 1 Dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławicach
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz urządzeń i sprzętu technicznego dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem odpowiednio dla każdej części/zadania oddzielnie.Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć Załącznik nr 3.3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, w podziale na zadania w kwocie:Zadanie nr 1 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)Zadanie nr 2 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)Zadanie nr 3 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 4 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 5 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 6 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 7 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 8 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)Zadanie nr 9 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)Zadanie nr 10 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 11 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)Zadanie nr 12 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnymc) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2020 poz. 299).15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5.1. do SIWZ (paragraf 13).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 1 19 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/ 722 17 06, adres e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr SP.ZP.272.20.2020.II.DT Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, załadunku materiałów uszorstniających w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 12 zadań”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i 8a oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 8. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. ======================================================================================** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.======================================================================================
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Usługa w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie, w ilości do 100 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Usługa w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie, w ilości do 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Usługa w ramach zimowego dróg powiatowych ładowarką kołową na terenie gminy Długołęka – dla bazy wyłonionej w oddzielnym przetargu, w ilości do 100 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 - Usługa w ramach zimowego dróg powiatowych ładowarką kołową na terenie gminy Długołęka – dla bazy wyłonionej w oddzielnym przetargu, w ilości do 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 8 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 8 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 12 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 12 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka i Czernica (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie Długołęka i Czernica (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7-Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7-Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w gminie w gminie Siechnice i Żórawina (nośnik, piaskarka i pług - Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 - Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 - Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 - Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Czernica i Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 - Usługa w ramach odśnieżania dróg powiatowych przy użyciu nośnika wraz z pługiem średnim dróg powiatowych położonych w gminie Czernica i Długołęka (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 115 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 10 - Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11- Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 11- Usługa w ramach zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg przy użyciu nośnika dla piaskarki o ładowności min. 6 Mg, i pługa średniego na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 280 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12 - Usługa dotycząca zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową – dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławice, w ilości do 100 godz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 12 - Usługa dotycząca zimowego utrzymania dróg powiatowych ładowarką kołową – dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławice, w ilości do 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Czas skrócenia rozpoczęcia pracy, gdy zgłoszenie o rozpoczęciu przekazano w godzinach innych niż praca Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnych - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania instalacji sanitarnych. Inwestycja to budynek handlowy we Wrocławiu. Termin wykonania styczeń 2025. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI