Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7913fef-5c51-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7913fef-5c51-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym:
Beata Pałys, tel. (13) 46 22 062 wew. 68; e-mail: bpalys@zagorz.pl
2) w zakresie merytorycznym:
Paweł Tymczyszyn, tel. (13) 46 22 062 wew. 70; e-mail: ptymczyszyn@zagorz.pl
Stanisław Ball, tel. (13) 46 22 062 wew. 69; e-mail: sball@zagorz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zagórz;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zagorz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.17.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zagórz 1 – obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 1, 2, 3, 7, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zagórz 2 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 4, 5, 6, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Poraż - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 8, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Mokre, Morochów - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 9, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Zahutyń - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 10, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Łukowe - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 11, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Tarnawa Dolna, Tarnawa Górna - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonów nr: 14, 15, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Czaszyn - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 16, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Średnie Wielkie - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 12, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Kalnica- obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 13, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Olchowa - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 17, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2023/2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) - waga 60%
C=(cena najniższa brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto)×60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu ofertowym
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga!: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. posiada co najmniej jeden opłużony nośnik z urządzeniem (piaskarką) wraz z operatorem do posypywania jezdni umożliwiający realizację zadania obligatoryjnie dla każdego rejonu objętego zamówieniem.
b. posiada co najmniej jeden opłużony nośnik z urządzeniem (piaskarką) do posypywania chodników o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2 Ton umożliwiający realizację zadania obligatoryjnie dla każdego rejonu, który obejmuje swoim zakresem utrzymanie chodników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 p.z.p. oraz w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczania wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (Dz. U. poz. 235 z 2022r.) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych oraz operatorów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. VIII ust, 2 pkt 4 lit. a oraz VIII ust, 2 pkt 4 lit. b SWZ. Wzór wykazu sprzętu i osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy dysponują osobami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VIII pkt 2 ppkt 4 SWZ.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub przez notariusza.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Osoby fizyczne chcące złożyć ofertę do postępowania w części, w której jest więcej niż jeden rejon zobowiązane są złożyć ofertę jako konsorcjum osób fizycznych. Konsorcjum musi być zawarte z ilością osób odpowiadającą ilości rejonów w danej części.
UWAGA! W przypadku, jeżeli osoba fizyczna nie składa oferty jako konsorcjum zobowiązana jest zawrzeć umowę cywilną z ilością podwykonawców (innych osób fizycznych) odpowiadającą ilości rejonów w danej części.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na platformie e-Zamówienia, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak