Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaranów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia p/Kępnem ul. Katowicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 26800

1.5.8.) Numer faksu: 62 78 26805

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bippzd.powiatkepno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ac52d9-21c4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002512/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-probublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022” – znak sprawy: PZD.253.9.9.2021.BD.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie z siedzibą w Słupi p/Kępnem, Słupi p/Kępnem ul. Katowicka 8 , 63-604 Baranów.
Tel.: 62 78-26-800, e-mail: sekretariat@pzd.kepno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Adrian Ambrozik,
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 – znak sprawy: PZD.253.9.9.2021.BD oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.253.9.9.2021.BD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 546296,30 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 546 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - ulice powiatowe w m. Kępno i chodniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 121398,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Bralin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 67110 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Perzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 62710 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Baranów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 55170 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Trzcinica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 75580 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Łęka Opatowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 65200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Kępno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 80450 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - drogi powiatowe na terenie gminy Rychtal. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 oraz w załączniku nr 10 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 52660 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

2 - sprzęt do zimowego utrzymania
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje w danym Zadaniu częściowym stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania dróg lub ulic ponad wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ minimum, otrzyma punkty według następujących zasad:
a. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba piaskarek lub solarek dla dróg lub ulic - 20 punktów,
b. dodatkowa 1 szt. lub większa liczba sprzętu do odśnieżania lub pojazdów przeznaczonych do opłużenia dla dróg lub ulic - 20 punktów.
Wykonawca, który nie zaoferuje dodatkowego sprzętu, o którym mowa wyżej, otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną dla wykonania zamówienia tj. spełniają łącznie poniższe warunki:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonują, co najmniej jedną usługę obejmującą odśnieżanie oraz usuwanie oblodzeń na drogach publicznych o wartości brutto nie niższej niż:
- dla Zadania częściowego nr 1: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 2: 25000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 3: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 4: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 5: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 6: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 7: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);
- dla Zadania częściowego nr 8: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie częściowe, wymaganą wartość brutto usług należy zsumować.
Zamawiający dopuszcza wykazywanie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia przy pomocy tej samej usługi dla większej liczby Zadań częściowych.
Przez "drogi publiczne" należy na potrzeby ww. warunku udziału w postepowaniu rozumieć drogi publiczne w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 470);
b. dysponują lub będą dysponować w celu wykonania przedmiotu zamówienia następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi:
b1 Sprzęt
- dla Zadania częściowego nr 1:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" piaskarka dostosowana do poruszania się po chodnikach - 1 szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" sprzęt do odśnieżania dostosowany do poruszania się po chodnikach - 2 szt./dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 2:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 3:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 4:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 5:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 6:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 7:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
- dla Zadania częściowego nr 8:
" piaskarka lub solarka - 1szt.
" sprzęt do odśnieżania - 2 szt. . /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/
" samochód samowyładowczy 5 ton - 1 szt.
" koparko-ładowarka - 1 szt.
" równiarko-spycharka - 1 szt.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie częściowe wymagane ilości sprzętu należy zsumować. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania spełniania warunku udziału w postepowaniu przy pomocy tego samego sprzętu na więcej niż jedno Zadanie częściowe.
b2 Składowisko mieszanin
- dla każdego z Zadań częściowych od 1-8 - po jednym składowisku soli i mieszanin do posypywania dróg, ulic lub chodników położonym na terenie obszaru objętego danym Zadaniem częściowym

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykaz narzędzi, sprzętu lub urządzeń technicznych
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Dla zadania częściowego nr 1: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 5: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 6: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 7: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 8: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN)
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert,
według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2021-11-09.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI S.A. 21 1020 2212 0000 5702 0372 7021 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie z siedzibą w Słupi p/Kępnem, Słupia p/Kępnem
ul. Katowicka 8 , 63-604 Baranów;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI