Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWasilków
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wasilków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-15
  • Numer ogłoszenia610307-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610307-N-2019 z dnia 2019-10-15 r.

Gmina Wasilków : Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wasilków , krajowy numer identyfikacyjny 05065918300000, ul. Białostocka  7 , 16-010  Wasilków, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 71-85-400 wewn. 022, e-mail kancelaria@wasilkow.pl, faks 857 185 700.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wasilkow.pl/przetargi/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wasilkow.pl/przetargi/zamowieniapubliczne?move=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w Biurze obsługi interesanta – parter, a jeśli ten byłby w danym dniu nieczynny, w pokoju nr 14 (Sekretariacie) – I piętro Urzędu Miejskiego w Wasilkowie przy ul. Białostocka 7, 16-010, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny: OSO.271.12.2019.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: • Część I – usługa zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Wasilków o łącznej długości 52 890 m zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; • Część II – usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków o długości 36 300 m zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; • Część III – usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków o długości 42 800 m zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; • Część IV - usługa zimowego utrzymania gminnego ciągu pieszo-rowerowego/ścieżki rowerowej na terenie miasta Wasilków o długości 4 200 m zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ; Zamawiający przez zimowe utrzymanie dróg rozumie usługę polegającą na odśnieżaniu dróg/ ciągów pieszo-rowerowych (ścieżek rowerowych), zapobieganiu śliskości oraz likwidowaniu śliskości na drogach/ ciągach pieszo-rowerowych (ścieżkach rowerowych).

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część I: Drogi powiatowe: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. Drogi gminne: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. Część II, III, IV: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: 2.1 wykaże, że spełnia nw. warunek i dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania przedmiotowego zamówienia (wraz z informacją o podstawie dysponowania), oddzielnie dla danej części postępowania, następującym potencjałem technicznym lub zawodowym: • Część I – co najmniej 2 zestawami odśnieżająco-posypującymi solą. Zamawiający przez zestaw rozumie pługosolarkę z obsługą lub pojazd z pługiem i solarką z obsługą. • Część II – co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich np. o szerokości 3 m. • Część III – co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich np. o szerokości 3 m. • Część IV - co najmniej 1 małym zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez mały zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą o masie całkowitej poniżej 2 ton, umożliwiający skuteczne odśnieżanie ścieżki rowerowej/ ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2 m. Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału w ramach danej części postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać wymagany warunek łącznie. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek mogą spełniać te podmioty lub wykonawca łącznie; 2.2 wykaże, że spełnia nw. warunek i dysponuje lub będzie dysponował, oddzielnie dla części I-III zamówienia, minimum jedną osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, która będzie pełniła funkcję koordynatora usług zimowego utrzymania dróg i posiadającą doświadczenie zawodowe w koordynowaniu po stronie Wykonawcy prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg przez co najmniej 1 sezon zimowy lub kompleksowym (letnim i zimowym) utrzymaniem dróg przez co najmniej okres 12 miesięcy; ww. warunek nie dotyczy części IV zamówienia; W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z tych podmiotów w całości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy – zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz iż podmioty trzecie, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia; wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich – zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ; c) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych rozdz. VII, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz ocenę czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie podmiotu zgodne w treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczegółowości uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczegółowości uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1170); 4.2. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w odpowiedniej części postępowania: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz; b) w przypadku części I, II, III zamówienia - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz; 4.3. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ppkt 4.1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zamiast dokumentów: a) o których mowa w rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 lit a) SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) o których mowa w rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 lit b) oraz V pkt 4 ppkt 4.1 lit c) SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinien być wystawione zgodnie z pkt 2 oraz pkt 3. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 30,00
Emisja spalin 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych wymuszających przedłużenie wykonywania usług; 2) zmiany podwykonawcy - na pisemny wniosek wykonawcy, dopuszcza się wprowadzenie nowego podwykonawcy, zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług w wyniku urzędowej zmiany lub wydania interpretacji w zakresie stosowania odpowiedniej stawki VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te (tj. określone w pkt a - c) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz po złożeniu przez Wykonawcę wniosku o stosowną zmianę wynagrodzenia zawierającego uzasadnienie celem weryfikacji jego zasadności przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: - pisemne zestawienie wynagrodzeń lub wysokości stawek godzinowych (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której w lit. b), lub - pisemne zestawienie wynagrodzeń lub wysokości stawek godzinowych (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w lit. c); 4) zmiany koordynatora usług zimowego utrzymania dróg pod warunkiem, że osoba proponowana przez Wykonawcę spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ; 5) zmiany pojazdów na inne spełniające wymagania Zamawiającego. Zmiana pojazdów wymaga złożenia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających spełnienie przez nowe pojazdy standardu emisji spalin na poziomie co najmniej określonym w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych i uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający naliczy karę umowną w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dowodów lub będzie realizował przedmiot zamówienia za pomocą pojazdów, które nie spełniają standardu emisji spalin na poziomie co najmniej określonym w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych. 2. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 52 890m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 52 890m polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi solą w nw. Standardzie I. Usługa wykonywana będzie co najmniej 2 zestawami odśnieżająco-posypującymi solą. Zamawiający przez zestaw rozumie pługosolarkę z obsługą lub pojazd z pługiem i solarką z obsługą. II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr I: 1) zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 20 900m: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku 2) zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości 31 990m: od momentu podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 30,00
Emisja spalin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część I: Drogi powiatowe: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. Drogi gminne: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. Część II, III, IV: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 36 300m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 36 300m polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi piaskiem w nw. Standardzie IV. Usługa wykonywana będzie co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich o szerokości 3m. II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr II: zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 36 300m: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 30,00
Emisja spalin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr II: zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 36 300m: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 42 800 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 42 800 m, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi piaskiem w nw. Standardzie IV. Usługa wykonywana będzie co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich np. o szerokości 3 m. II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr III: zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 42 800m: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 30,00
Emisja spalin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr III: zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 42 800m: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie ciągów pieszo-rowerowych (ścieżek rowerowych)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania ciągów pieszo-rowerowych (ścieżek rowerowych) na terenie gminy Wasilków w sezonie 2019/2020 o długości 4 200 m, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na jezdniach ciągów pieszo-rowerowych (ścieżek rowerowych) małymi zestawami odśnieżająco-posypującymi piaskiem w nw. standardzie. Usługa wykonywana będzie co najmniej 1 małym zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez mały zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą o masie własnej poniżej 2 ton, umożliwiający skuteczne odśnieżanie ścieżki rowerowej/ ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2 m. II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia części nr IV: od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 30,00
Emisja spalin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI