Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2023 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2023 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON I:
1) Nadole - droga gminna Nr 114514 R przez wieś ok.0,670 km, drogi wewnętrzne: łącznie odcinki ok. 2,000 km.
2) Lipowica - drogi wewnętrzne od drogi krajowej w kierunku zabudowań, łącznie odcinki ok. 1,600 km.
3) Zboiska – drogi wewnętrzne: tzw. „stara droga” ok. 0,250 km, drogi dojazdowe od drogi krajowej do zabudowań „ok. 1,000 km.
4) Cergowa – droga gminna Nr 114527 R Cergowa - przez wieś ok. 1,505 km, droga gminna Nr 114523 R Cergowa - Zboiska ok. 1,404 km, drogi wewnętrzne: do ŚDŚ i osiedlowe byłego Igloopolu, wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON II:
1) Równe – drogi gminne: Nr 114509 R ul. Zenona Staronia ok. 2,461 km, droga gminna Nr 114508 R ul. Dworska ok. 0,479 km, Nr 114551 R ul. Akacjowa ok. 0,285 km,
drogi wewnętrzne: ul. Tartaczna ok. 0,200 km, łącznik ul. Zenona Staronia z ul.
Długą ok. 0,270 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, ul. Pocztowa ok. 0,300 km.
2) Wietrzno – droga gminna: Nr 114506 R przez wieś k/DL ok. 1,791 km,
Nr 114550 R „do szkoły” ok. 0,754 km, drogi wewnętrzne:, dojazd do remizy OSP
ok. 0,020 km, dojazd do przysiółka „Sośniny”, „na Banię” ok. 2,000 km.
3) Łęki Dukielskie – drogi gminne: Nr 114503 R Zapłocie ok. 3,653 km, Nr 114504 R Łęki Dukielskie – Pałacówka ok. 3,354 km, Nr 114505 R Zboiska - Łazy ok. 1,605 km, drogi wewnętrzne ok. 1,000 km.
4) Łęki Dukielskie – Myszkowskie drogi gminne: Nr 114501 R ok.1,658 km, Nr 114502 R Łęki Dukielskie – Kobylany ok. 0,513 km, drogi wewnętrzne – 0,200 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON III:
1) Teodorówka – droga gminna: Nr 114513 R „Wzgórze 534” ok. 2,824 km, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km,
2) Głojsce - drogi gminne: Nr 114510 R ul. Nadbrzeżna i Ogrodowa ok. 2,238 km, dojazd do remizy OSP i DL ok. 0,100 km, plac manewrowy dla autobusów – 200 m2, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 0,500 km.
3) Iwla - droga gminna: Nr 114512 R droga przez wieś ok.1,439 km, drogi wewnętrzne: droga k/cmentarza - do przysiółka Helenówka ok. 1,500 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, pozostałe drogi wewnętrzne dojazdowe na odcinku ok. 1,000 km.
4) Chyrowa – droga gminna: Nr 114532 R droga przez wieś, odcinek ok. 2,324 km.
5) Olchowiec – drogi wewnętrzne: Kolonia ok. 3,000 km, plac postojowy przy DL 100 m2, droga gminna w Ropiance Nr 114533 R odcinek ok. 0,200 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON IV:
1) Mszana – drogi wewnętrzne: osiedlowe „byłego Igloopolu”, droga wewnętrzna w kierunku „P. Zięby” i plac na przystanku autobusowym” droga wewnętrzna w kierunku „P. Cyglera” - łącznie odcinek ok. 2,000 km.
2) Tylawa – droga gminna: Nr 114534 R Tylawa SKR ok.0,229 km dojazdowa do szkoły i plac zajezdni ok. 0,060 km, drogi wewnętrzne „za kościołem” ok. 0,260 km, droga na Drymak ok. 0,700 km, droga w kierunku Smerecznego ok. 0,300 km;
3) Barwinek – drogi wewnętrzne: w kierunku „byłej Strażnicy” ok. 0,700 km, droga Barwinek – Zyndranowa „do zabudowań” ok. 0,600 km, dojazd do DL – ok. 200 m2.
4) Zyndranowa – drogi wewnętrzne: droga „za rzeką” ok. 1,5 km droga „w kierunku cmentarza” ok. 0,200 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON V:
1) Nowa Wieś – droga gminna przez wieś ok. 1,350 km.
2) Zawadka Rymanowska – droga gminna Nr 114552 „do byłego Igloopolu” odcinek 2,000 km, droga wewnętrzna „za mostem” w kierunku Lubatowej odc. ok. 700 mb, droga dojazdowa do kościoła ok. 0,200 km”.
3) Trzciana – droga wewnętrzna od DK 19 w kierunku kościoła ok. 0,200 km, w razie potrzeby inne drogi wewnętrzne (gminne) dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 0,500 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON VI:
1) Jasionka - droga gminna przez wieś Nr 114526 R (3,161 km), Nr 114548 R droga do szkoły ok.0,163 km, Nr 114549 R droga k/kościoła ok. 0,582 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, drogi wewnętrzne dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 1,500 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.
Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
Rejon VII
Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli w 2023 roku
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
6.2. W zakresie wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określa wymagania co do warunków, na poziomie poniżej opisanym, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Usługi zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2023 roku wg OPZ (Rejon od I do VI)
2) Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum dwoma jednostkami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą, lub w pług wirnikowy oraz gniazdo zasilające (typu zapalniczka), umożliwiające zasilanie wideo rejestratora.
3) W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwa rejony, musi wykazać się posiadaniem (lub
dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdego z rejonów.
4) Pojazdy samochodowe lub ciągniki rolnicze używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej samochodowej umieszczony na kabinie pojazdu zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 20.06.1997r. – Prawo o ruchu drogowym oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli w 2023roku (Rejon VII)
1) minimum dwie jednostki do odśnieżania:
a) dwunapędowa o mocy od 30 do 100 KM,
b) dwunapędowa o mocy od 100 do 180 KM
2) pojazdy muszą być wyposażone w plug lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub pług wirnikowy,
3) pojazd silnikowy (wolnobieżny) o minimum mocy 40 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,
4) ładowarka lub koparko – ładowarka o minimum mocy 70 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,
5) samochód lub ciągnik rolniczy z przyczepą o pojemności skrzyni ładunkowej od 4 do 16 m3 do wywozu śniegu,
6) dwie ręczne odśnieżarki spalinowe z pługiem wirnikowym do odśnieżania chodników o minimum mocy 10 KM i szerokości roboczej 75 cm. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców, wszyscy lub kilku łącznie wykażą, że spełniają warunki określone w niniejszym punkcie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:
1) zmiany kwoty, o której mowa w § 5 ust. 7, jeżeli w trakcie wykonywania umowy z powodu warunków atmosferycznych zaistnieje konieczność
zwiększenia limitu środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia,
2) zmiany obowiązującej stawki podatku (VAT), jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowej ceny netto.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5. Złożenie projektu aneksu nie stanowi zobowiązania dla drugiej strony do jego zawarcia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni