IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Jeżeli wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) do wynagrodzenia netto, należnego wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku. 3. W zakresie zmiany wynagrodzenia – zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; Wykonawca będzie musiał przedstawić dowody i udzielić wyjaśnień wpływu na ten koszt (np. wyliczyć cenę lub koszt). 4. W zakresie innych zmian – siła wyższa powodująca zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-12, godzina:
09:40,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:– Usługi w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie) ulic i chodników na terenie miasta Bytów oraz interwencyjnie chodników w miejscowościach na terenie bazy Bytów wykonywane ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. (garażowanie w m. Bytów lub okolice). Przewidywana ilość pracy sprzętu: 150 godzin. – Dostawa mieszanki piaskowo − solnej używanej do zwalczania śliskości w przewidywanej ilości − 200 Mg. Stosunek mieszanki piaskowo – solnej powinien być 1:3. Należy używać sól drogową z antyzbrylaczem. Musi ona spełniać wymagania dla soli zawarte w normie PN-86/C-84081/02 i odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960), posiadać Aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Piasek powinien być zwykły płukany frakcji 0-2 mm, odpowiadający polskim normom
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie, z bazą w Bytowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Przewidywana ilość pracy sprzętu: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 120 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka, z bazą w Bytowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Przewidywana ilość pracy sprzętu: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów i Studzienice, z bazą w Bytowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 250 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice, z bazą w Bytowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 120 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo – solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca – 50 godz. – postój – 120 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45520000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Kołczygłowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Trzebielino. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem i piaskarką – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 50 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Trzebielino (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Trzebielino).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka, z bazą w Czarnej Dąbrówce. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 200 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Czarna Dąbrówka (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Lipnica, z bazą na terenie gminy Lipnica. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Lipnica).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Tuchomie, z bazą na terenie gminy Tuchomie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 2 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Tuchomie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 120 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Miastku).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) - 150 godz. – postój – 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Miastku).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem z pługiem i piaskarką – 1 szt. z przeznaczeniem na odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastko oraz w miejscowości Wołcza Wielka oraz interwencyjnie na ulice w Miastku (garażowanie na terenie w/w gminy, załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Miastku). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: – praca (odśnieżanie i posypywanie) – 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia sprzętu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: – sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. – sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.