Usługi utrzymania zimowego dróg miejskich i wiejskich gminy Połczyn - Zdrój w sezonie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi utrzymania zimowego dróg miejskich i wiejskich gminy Połczyn - Zdrój w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPołczyn-Zdrój
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPołczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia600662-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600662-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Usługi utrzymania zimowego dróg miejskich i wiejskich gminy Połczyn - Zdrój w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Usługi utrzymania zimowego dróg miejskich i wiejskich gminy Połczyn - Zdrój w sezonie zimowym 2020/2021
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33125773100000, ul. Jana Pawła II  16 , 78-320  Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 662 737, , e-mail z.hodowaniec@ppkpolczyn.pl, , faks 943 662 737.
Adres strony internetowej (URL): www.ppkpolczyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ppkpolczyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania zimowego dróg miejskich i wiejskich gminy Połczyn - Zdrój w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: 3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu zimowym dróg miejskich i wiejskich Gminy Połczyn-Zdrój w sezonie zimowym 2020/2021.Zakres zamówienia obejmuje:1. Likwidację śliskości zimowej: obsługę piaskarki lub RCW, posypywanie, przejazdy, czas załadunku.2. Odśnieżanie dróg: odśnieżanie; przejazdy.Umowa zawarta będzie się na sezon zimowy 2020/2021 (od podpisania umowy do 31.03.2021r.).Wykonawca będzie realizował roboty sprzętem własnym.Termin zakończenia robót może być przedłużony w zależności od potrzeb Zamawiającego.Zamawiający w związku ze sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi może zrezygnować z usług świadczonych przez Wykonawcę na czas nieograniczony. 2. Organizacja robót zimowychPrzy zwalczaniu śliskości zimowej średnia ilość km przejechanych w ciągu godziny powinna wynosić co najmniej 25km/h dotyczy samochodu – ciągnik rolniczy około 10km/h na terenie miasta.2.1. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki:2.2. posiadanie lemieszy, piaskarek, ciągników które będą przez Wykonawcę wykorzystywane do realizacji zadań z zakresu zimowego utrzymywania dróg, wyłącznie na rzecz niniejszego zamówienia,2.3. podstawienie na żądanie Zamawiającego sprawnego sprzętu nie później niż 1 godz. od wezwania,2.4. w przypadku zorganizowania drugiej zmiany lub pracy całodobowej Wykonawca wykonujący usługi osobiście, zobowiązany jest do podstawienia sprzętu na żądanie Zamawiającego na określoną przez niego zmianę z zachowaniem niezbędnego czasu na wypoczynek oraz zapewnienie obsługi rezerwowej,2.5. w przypadku awarii pługa, piaskarki lub ciągnika Wykonawca natychmiast zgłosi Zamawiającemu o zaistniałym fakcie i podstawi sprzęt zastępczy,2.6. utrzymanie stałej łączności w czasie wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg z kierującym akcją zimową,2.7. zabezpieczenia obsługi ciągników i piaskarek,2.8. podania do wiadomości Zamawiającemu adresów i telefonów niezbędnych do szybkiego wezwania do pracy. Godzina wezwania sprzętu i czas jego podstawienia będzie odnotowywana w dzienniku pracy sprzętu i potwierdzana podpisami przedstawicieli Zamawiającego,2.9. wykonywania poleceń Kierownika Gospodarki Komunalnej i inspektorów,2.10. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu wypadków powstałych podczas prowadzenia przez niego robót i z jego przyczyn.2.11. Zamawiający przyjmuje na siebie następujące obowiązki:2.12. zabezpieczenia materiałów do likwidacji gołoledzi,2.13. kontrolę wykonanej pracy i prawidłowość wystawionych przez wykonawcę faktur oraz ich opis merytoryczny.W celu wykonywania powyższych usług Zamawiający dokona wyboru jednostek zgodnie z poniższym zestawieniem:ZADANIE 1Odśnieżanie ulic i zwalczanie śliskości zimowej na terenie m. Połczyna-Zdroju:ciągnik o mocy 80-100 KM z dwiema osiami napędowymi, z pługiem lekkim i rozsiewaczem RCW-3 lub podobnym – 1 jednostka.ZADANIE 2.1 Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 1Przyrowo, Buślary, droga Buślary do ul. Młyńskiej, Ostre Bardo, Łośnica, Bolkowo, Bolkowo Kolonia, Tychówko, Dziwogóra, Nowe Ludzicko.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.2. Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 2Bronowo, Bronówko, Brzozowica, Grabno, Imienko, Jaźwiny, Karwie, Skarbimierz, Gromnik, Sucha, Szeligowo, Zdroiska, Borkowo, Redło-wieś i drogi osiedlowe, Cieszeniewo, Łęgi, Wardyń Dolny (kanadyjki).Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.3.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 3Zajączkowo, Zajączkówko, Rzęsna, Widów, Plebanówka, Ostrowąs, Droga do sanatorium Borkowo, Międzyborze, Nowe Borne, Toporzyk, Toporzyk Kolonia, droga Dobino-Zajączkowo, Kłokówko, Lipno.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.4.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 4Gawroniec, Stare Resko, Nowe Resko, Kapice.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.5.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 5Ogrodno, Popielewo, Brusno, Kocury, Zdroje, Ogartowo, Kołacz, Kołaczek, Połczyńska, Zaborze.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczyz pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.6.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 6Czarnkowie, Gaworkowo, Jelonki.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.Przedmiot zamówienia został podzielony na pojedyncze jednostki do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca dysponujący większą ilością jednostek składa tyle formularzy ofertowych iloma jednostkami dysponuje.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
77111000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada lub zapewni o możliwości dysponowania co najmniej jedną jednostką sprzętową i urządzeniami do wykonania przedmiotu zamówienia –własność lub dzierżawa dla poszczególnych części zamówienia. Zaproponowany sprzęt i urządzenia muszą być wykorzystywane wyłącznie na potrzeby realizacji odpowiedniej części zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp należy przedłożyć:a) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.6.2. SIWZ należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Opłaconą polisę na wymaganą kwotę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50.000,00 zł. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych –wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas przystapienia do likwidacji zdarzenia losowego od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE 2.1Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 1Przyrowo, Buślary, droga Buślary do ul. Młyńskiej, Ostre Bardo, Łośnica, Bolkowo, Bolkowo Kolonia, Tychówko, Dziwogóra, Nowe Ludzicko.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.2. Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 2Bronowo, Bronówko, Brzozowica, Grabno, Imienko, Jaźwiny, Karwie, Skarbimierz, Gromnik, Sucha, Szeligowo, Zdroiska, Borkowo, Redło-wieś i drogi osiedlowe, Cieszeniewo, Łęgi, Wardyń Dolny (kanadyjki).Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.3.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 3Zajączkowo, Zajączkówko, Rzęsna, Widów, Plebanówka, Ostrowąs, Droga do sanatorium Borkowo, Międzyborze, Nowe Borne, Toporzyk, Toporzyk Kolonia, droga Dobino-Zajączkowo, Kłokówko, Lipno.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.4.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 4Gawroniec, Stare Resko, Nowe Resko, Kapice.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.5.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 5Ogrodno, Popielewo, Brusno, Kocury, Zdroje, Ogartowo, Kołacz, Kołaczek, Połczyńska, Zaborze.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczyz pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.ZADANIE 2.6.Odśnieżanie dróg gminnych – Obręb 6Czarnkowie, Gaworkowo, Jelonki.Ciągnik rolniczy z pługiem średnimi o mocy silnika od 80 KM – 1 jednostka lub ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM – 1 jednostka.Przedmiot zamówienia został podzielony na pojedyncze jednostki do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca dysponujący większą ilością jednostek składa tyle formularzy ofertowych iloma jednostkami dysponuje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas przystapienia do likwidacji zdarzenia losowego od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI