Usługi polegające na dostawie kruszyw na drogi leśne z podziałem na części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi polegające na dostawie kruszyw na drogi leśne z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiebodzin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-19
  • Numer ogłoszenia563538-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563538-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin: Usługi polegające na dostawie kruszyw na drogi leśne z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Poznańska  10 , 66-200  Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 823 434, e-mail OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 823 435.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Administracja LP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na dostawie kruszyw na drogi leśne z podziałem na części
Numer referencyjny: zta.270.1.16.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: rzewidywana ilość – 7 000 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm 4 700 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5 2 300 Mg (wg PN-S-20205) lub równoważne Przewidywana ilość – 1 505 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm GRANIT 1 450 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 31,5/63mm GRANIT 55 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne Przewidywana ilość – 214 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm GRANIT 160 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0,075/(4)5mm GRANIT 54 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 373658,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1: 29 listopada 2019 r. Część 2: 31 lipca 2019r. Część 3: 31 lipca 2019r. Do każdej części zamawiający sporządzał wstępny harmonogram dostaw
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część 1 - 200 000,00 zł. Część 2 – 100 000,00 zł Część 3 – 15 000,00 zł W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę nie mniejsza niż suma wartości wymaganych dla poszczególnych części zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w tym okresie realizację co najmniej 2 dostaw materiałów sypkich jak kruszywa piach itp. na kwotę o łącznej wartości nie mniejszej niż dla: Część 1 - 200 000,00 zł. brutto Część 2 – 100 000,00 zł brutto Część 3 – 15 000,00 zł brutto Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na więcej niż na jedną część zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże posiadanie co najmniej doświadczenia wymaganego dla objętej części o najwyższej wartości. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Warunki płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
22.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa kruszyw na budowaną drogę leśną KARCZÓWKA na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywana ilość – 7 000 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm 4 700 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5 2 300 Mg (wg PN-S-20205) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-63 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia – kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej – kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów – kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości – kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu – kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność – kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy – kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości piasku do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5: 1) Różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5; 2) Wskaźnik wodoprzepuszczalności: kategoria k10≥6*10-5; 3) Wskaźnik piaskowy – kategoria SE4 minimum 35. Uwagi ogólne: 1. Poprzez sformułowanie „wg normy PN-EN – 13242 lub równoważne” Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. a) pkt. (1-10). 2. Zamawiający wymaga, aby PIASEK odpowiadał wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. b) pkt. (1-3). 3. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem”. Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym – zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 4. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice. 5. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 6. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 7. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczoną na place składowe dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 8. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 10. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w części 1 pkt 3.1 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 247090,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Warunki płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: "Dostawa kruszyw na budowaną drogę leśną w leśnictwie Winiary na terenie Nadleśnictwa Kalisz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień: 14212200-2 – Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość – 1 505 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm GRANIT 1 450 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 31,5/63mm GRANIT 55 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-63 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia – kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej – kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów – kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości – kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu – kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność – kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy – kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 31,5-63 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej – kategoria nie niższa niż: C90/3. 3. Mrozoodporność – kategoria nie wyższa niż: F1. 4. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA241. 5. Zawartość pyłów: kategoria nie wyższa niż: f3. Uwagi ogólne: 1. Poprzez sformułowanie „wg normy PN-EN – 13242 lub równoważne” Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. a) pkt. (1-10). 2. Poprzez sformułowanie „wg normy PN-EN – 13242 lub równoważne” Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 31,5/63 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. b) pkt. (1-5). 3. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem”. Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym – zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 4. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Kalisz. 5. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 6. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 7. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczoną na place składowe dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 8. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 10. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w części 2 pkt 3.1 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 50100000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 110920,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Warunki płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa kruszyw na konserwację drogi leśnej w leśnictwie Wróbel na terenie Nadleśnictwa Kalisz”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:14212200-2 – Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość – 214 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm GRANIT 160 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0,075/(4)5mm GRANIT 54 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-31,5mm : 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia – kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej – kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów – kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości – kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu – kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność – kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy – kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości miału kamiennego frakcji 0,075/(4)5mm. 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GF85. 2. Granica tolerancji uziarnienia – kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Nasiąkliwość : kategoria nie wyższa niż: WA242. 4. Wskaźnik piaskowy – kategoria: SE4 minimum 35. Uwagi ogólne: 1. Poprzez sformułowanie „wg normy PN-EN – 13242 lub równoważne” Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm odpowiadało wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. a) pkt. (1-10). 2. Poprzez sformułowanie „wg normy PN-EN – 13242 lub równoważne” Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0,075/(4)5mm odpowiadało wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 lit. b) pkt. (1-4). 3. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem”. Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym – zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 4. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Kalisz. DOJAZD NA PLAC SKŁADOWY OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 449 W MIEJSCOWOŚCI WRÓBEL. 5. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 6. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 7. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczoną na place składowe dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 8. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 10. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w części 3 pkt 3.1 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15648,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI