USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY LOTNISKOWEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-12
  • Numer ogłoszenia595958-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595958-N-2020 z dnia 2020-10-12 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY LOTNISKOWEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Obrona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.31wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY LOTNISKOWEJ
Numer referencyjny: 93/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotniskach wojskowych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, tj. na lotnisku wojskowym Jednostki Wojskowej 4395 Leźnica Wielka oraz Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik.Kontrola jednoroczna musi zostać wykonana zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami).2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach niżej wymienionych zadań:Zadanie nr 1 – Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Łęczyca.Zadanie nr 2 – Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Tomaszów Mazowiecki.SPECYFIKACJA PRZEGLĄD LOTNISKLotnisko Nowy GlinnikSztuczne nawierzchnie lotniskowe – 207 278 m2Naturalne nawierzchnie lotniskowe – 574 920 m2Zabudowa inżynieryjna:- obwałowania z niszą amunicyjną – 39 szt.- schron – 2 szt.- strzelnica – 1 szt.Odwodnienie:- studzienki zbiorcze – 98 szt.- rów 1 – 208 mb- rów 2 – 550 mb- rów 3 – 520mbLotnisko Leźnica WielkaSztuczne nawierzchnie lotniskowe – 287 828 m2Naturalne nawierzchnie lotniskowe – 716 000 m2Zabudowa inżynieryjna:- obwałowania z niszą amunicyjną – 47 szt.Odwodnienie:- studzienki zbiorcze – 49 szt.- rów A – 2690 mb- rów B – 255 mb- rów C – 370 mb- rów D – 60 mb- rów E – 640 mb- rów F – 500 mbSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotniskach: Łęczyca, Tomaszów Mazowiecki.PODSTAWA PRAWNAZasady opracowane zostały na podstawie wytycznych stanowiących załącznik do decyzji Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej nr 74 z dnia 16.10.2006 r. w sprawie przeprowadzenia kontroli okresowej stanu technicznego i przydatności do użytkowania specjalistycznej infrastruktury lotniskowej oraz stałych urządzeń technicznych lotnisk wojskowych, w oparciu o art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami).POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Celem kontroli jest dokonanie oceny stanu technicznego, określenie rozmiarów zużycia oraz warunków użytkowych specjalistycznej infrastruktury lotniskowej i stałych urządzeń technicznych lotnisk wojskowych wraz z ich estetyką oraz otoczeniem, przy wykorzystaniu aktualnej wiedzy technicznej oraz wybranych metod opartych na sprawdzonych opracowaniach teoretycznych i praktycznych. Ponadto monitorowanie stanu technicznego nawierzchni lotniskowych jako składową systemu zapewnienia jakości w lotnictwie SZ, zgodnie z decyzją nr 400/MON, polegające m.in. na gromadzeniu parametrów technicznych charakteryzujących nawierzchnie sztuczne lotnisk.Kontrola obejmuje niżej wymienione lotniska położone w rejonie działania 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu:1) Kompleks wojskowy 6029 w m. Leźnica Wielka- lotnisko Łęczyca /EPLY/2) Kompleks wojskowy 6091 w m. Nowy Glinnik – lotnisko Tomaszów Mazowiecki /EPTM/2. Postanowienia niniejszych zasad maja zastosowanie dla niżej wymienionych elementów infrastruktury lotniskowej oraz stałych urządzeń lotnisk:1) Sztuczne nawierzchnie lotniskowe:a) drogi startowe i wybiegi utwardzone;b) drogi kołowania (główne, łączące, szybkiego zjazdu);c) płaszczyzny samolotowe: postojowe, przedhangarowe;2) Naturalne/darniowe nawierzchnie lotniskowe;a) robocze pasy startowe;b) czołowe i boczne pasy bezpieczeństwa;3) Systemy odwadniające:a) kolektory i drenaż;b) rowy otwarte;c) ścieki otwarte i zakryte;d) studzienki zbiorcze i rewizyjne;e) przepusty drogowe;4) Elementy zabudowy inżynieryjnej:a) schrony samolotowe, schrony eskadrowe i ukrycia na pojazdy;b) wszelkie obwałowania5) ogrodzenia lotnisk i bramy;6) sztuczne nawierzchnie dróg manewrowych na terenie kompleksu;7) badanie szorstkości nawierzchni.3. Ponadto, ustalenie zakresu potrzeb usunięcia drzewostanów, mogących stanowić przeszkody lotnicze lub ograniczających widoczność pola wzlotów z wieży portu lotniczego.4. Wyłączeniu z kontroli podlegają elementy infrastruktury lotniskowej i stałe urządzenia techniczne lotnisk wojskowych stanowiące własność innych podmiotów, a użytkowane przez jednostki wojskowe, jeśli warunki umowne nie zobowiązują strony do czynności kontrolnych.ZAKRES ZADAŃ WYKONAWCY1) Wykonawca, na zlecenie Administratora, realizuje kontrolę stanu technicznego i przydatności do użytkowania elementów specjalistycznej infrastruktury lotniskowej oraz stałych urządzeń technicznych lotnisk wojskowych. Przedmiotową kontrolę okresową przeprowadzają specjaliści poszczególnych branż posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawa Prawo budowlane. Są to osoby uprawnione do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) konstrukcyjno - budowlanej;b) instalacyjnej w zakresie sieci;c) drogowej.2) Uprawnieni specjaliści przeprowadzający kontrolę, powinni przed jej rozpoczęciem zapoznać się z protokołami kontroli, zakresem inwestycji i robót remontowych wykonanych w okresie poprzedzającym kontrolę, wnioskami z ewentualnych ekspertyz i ocen rzeczoznawców oraz ujawnionych wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów specjalistycznej infrastruktury lotniskowej, a także protokołów z kontroli badań urządzeń technicznych lotnisk wojskowych.3) Uprawnieni specjaliści dokonują:a) analizy i weryfikacji pomocniczych dokumentów, będących w posiadaniu Użytkownika i Administratora nieruchomości lotniskowej;b) oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania elementów specjalistycznych infrastruktury lotniskowej oraz stałych urządzeń lotnisk wojskowych, kierując się ustaleniami: niniejszej Instrukcji „Instrukcji o gospodarce nieruchomościami w wojsku…”(sygn.. Kwat. – Bud. 93/86) oraz „Instrukcji o zasadach utrzymania nieruchomości wojska” (sygn. Kwat. – Bud. 118/98), przepisami prawa, aktualnymi Polskimi Normami (PN), Normami Obronnymi (NO) oraz literaturą fachowa obejmującą przedmiot kontroli.4) Wyniki kontroli zostaną udokumentowane w:a) protokołach z okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania poszczególnych elementów specjalistycznej infrastruktury lotniskowej oraz stałych urządzeń technicznych lotnisk wojskowych;5) Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać w szczególności:a) ocenę stanu technicznego każdego z elementów specjalistycznej infrastruktury lotniskowej, lub stałego urządzenia technicznego lotniska wojskowego objętego kontrolą, wraz ze zdefiniowanymi rozmiarami zużycia lub uszkodzeniami i zakresem robót remontowych oraz wskazaniem kolejności i pilności ich wykonania;b) potwierdzenie przeprowadzenia badań i kontroli zgodnie z wymaganymi przepisami obowiązującego prawa, Polska Norma (PN) i aktualnymi Normami Obronnymi (NO) i według poniższego zestawieni:• NO-17-A204:2015 Lotniskowe nawierzchnie betonowe. Wymagania i metody badań nawierzchni z betonu cementowego.• NO-17-A200:2017 Nawierzchnie lotniskowe. Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Wymagania i badania.c) inwentaryzację uszkodzeń sztucznych nawierzchni lotniskowych należy przeprowadzić wykorzystując do oznaczenia kodów literowych („rodzaju uszkodzeń, „rodzaju napraw” i „klasyfikacji uszkodzeń”) zawartych w Legendzie Kwalifikacji Uszkodzeń Nawierzchni Wykonanej z Betonu Cementowego i Legendzie Kwalifikacji Uszkodzeń Nawierzchni Wykonanej z Betonu Asfaltowego.d) potwierdzenie usunięcia uszkodzeń oraz uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie zdrowia lub życia ludzi i zwierząt, bezpieczeństwa mienia lub środowiska – stosownie do uregulowań § 70 ustawy Prawo budowlane,e) ocenę wartości użytkowej – zużycie funkcjonalne,f) badanie szorstkości (tarcia) wykonać zgodnie z następującymi dokumentami:• Załącznik 14 ICAO• Advisory Circular no: 150/5320-12C, U.S. Departament of Transportation, Federal Aviation Administration (FAA), 18.03.1997 z póź. zm• NO-17-A501:2015 Nawierzchnie lotniskowe. Badanie szorstkości.• Doc. 9137 AN/898 Airport Service Manual Part 2 – Pavement Surface Conditions, ICAO, Fourth Edition, 2002 Badania tarcia wykonywać urządzeniami umożliwiającymi ciągły pomiar współczynnika tarcia między kołem poruszającego się statku powietrznego, a nawierzchnią lotniskową. Ponadto, urządzenie powinno spełniać wymogi dotyczące opony pomiarowej oraz układu zraszającego nawierzchnie. Należy zastosować aparaturę wymienioną w AC 150/5320-12C FAA, doc. 9137 ICAO, załączniku 14 ICAO. W przypadku, gdy pomiary geometryczne ocenianej nawierzchni elementu funkcjonalnego lotniska uniemożliwiają pomiar standardową aparatura należy zastosować ręczny, przenośny tester szorstkości T2Go.6) Stopień zużycia technicznego danego elementu specjalistycznej infrastruktury lotniskowej, lub danego stałego urządzenia lotniska wojskowego należy określić w oparciu o bezpośrednią kontrolę.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:1. Inwentaryzację uszkodzeńInwentaryzację uszkodzeń oraz napraw nawierzchni lotniskowych należy wykonać bezpośrednio na obiekcie, uaktualniając i rejestrując uszkodzenia i naprawy dla każdego elementu funkcjonalnego lotniska (EFL) i wyznaczonych płaszczyzn postojowych w oparciu o metodę wizualną. Oceny stanu nawierzchni dokonać na podstawie założeń zawartych w następujących dokumentach:a) Tymczasowych wytycznych kontroli i oceny stanu technicznego nawierzchni. Raport ITWL. Warszawa 1992;b) Tymczasowych wytycznych zbierania i gromadzenia informacji o uszkodzeniach nawierzchni lotniskowych. ITWL Warszawa 1978;c) System bieżącej oceny stanu technicznego nawierzchni lotniskowych prognozowania prac remontowych. ITWL. Warszawa 2002;d) Raportów Technicznych i Sprawozdań z Inwentaryzacji Uszkodzeń Nawierzchni.2. Ocena stanu technicznego infrastruktury lotniskowej i stałych urządzeń lotniska:Opisać wymiary (długość, szerokość, powierzchnia) rok budowy, ilość i rodzaj remontów, określić procentowy stopień zużycia, względnie zdefiniować rozmiar zużycia, opisać wydane zalecenia dotyczące stanu technicznego (jakie roboty remontowe należy wykonać).ZASADY REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1. Wykonawca kontroli stanu technicznego infrastruktury lotniskowej zawiadamia pisemnie o terminie planowanego rozpoczęcia czynności 31 WOG w Zgierzu łącznie z przekazaniem harmonogramu kontroli.2. Kontrola stanu technicznego infrastruktury lotniskowej winna być przeprowadzona zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo budowlane.3. Wymogi formalne dotyczące dokumentacji z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego infrastruktury lotniskowej:a) Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu jeden egzemplarz roboczy celem weryfikacji;b) Zamawiający w terminie 5 dni roboczych dokona weryfikacji i ewentualnie uwagi do uwzględnienia w wersji ostatecznej prześle wykonawcy;c) Wykonawca dokumentację uwzględniającą uwagi Zamawiającego wykona oddzielnie dla każdego lotniska w czterech egzemplarzach w wersji papierowej;d) W celu uniemożliwienia dekompletacji, dokumentacja z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego infrastruktury lotniskowej musi być wykonana w czytelnej grafice oraz zszyta;e) Do dokumentacji w formie graficznej Wykonawca dołączy oddzielnie dla każdego lotniska formę elektroniczna zapisana w formacie pdf na nośnikach „CD” w jednym egzemplarzu;f) Okładka powinna zostać wykonana z trwałego i sztywnego materiału, w taki sposób aby umożliwiała swobodne przeglądanie zawartości teczki i ewentualne kserowanie;g) Górna część okładki powinna być nie zapisana, ponieważ przeznaczona jest do umieszczenia zapisów i odciskania pieczęci przez Zamawiającego.4. Przegląd należy wykonać w terminie: 30 dni od podpisania umowy.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w zakresie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym zgodnym z treścią umowy wręczonym w dniu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.

II.5) Główny kod CPV: 71631490-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do uzytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrasytruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Łęczyca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Łęczyca.SPECYFIKACJA PRZEGLĄD LOTNISKLotnisko Leźnica WielkaSztuczne nawierzchnie lotniskowe – 287 828 m2Naturalne nawierzchnie lotniskowe – 716 000 m2Zabudowa inżynieryjna:- obwałowania z niszą amunicyjną – 47 szt.Odwodnienie:- studzienki zbiorcze – 49 szt.- rów A – 2690 mb- rów B – 255 mb- rów C – 370 mb- rów D – 60 mb- rów E – 640 mb- rów F – 500 mbSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w rozdziale III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631490-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Tomaszów Mazowiecki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych i gruntowych nawierzchni lotniskowych, specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na lotnisku Tomaszów Mazowiecki.SPECYFIKACJA PRZEGLĄD LOTNISKLotnisko Nowy GlinnikSztuczne nawierzchnie lotniskowe – 207 278 m2Naturalne nawierzchnie lotniskowe – 574 920 m2Zabudowa inżynieryjna:- obwałowania z niszą amunicyjną – 39 szt.- schron – 2 szt.- strzelnica – 1 szt.Odwodnienie:- studzienki zbiorcze – 98 szt.- rów 1 – 208 mb- rów 2 – 550 mb- rów 3 – 520mbSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w rozdziale III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631490-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI