IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE 1 – 4 300,00 zł; ZADANIE 2 – 500,00 złZADANIE 3 – 400,00 złZADANIE 4 – 30,00 złW przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Zadanie 1 i Zadanie 3 |
1,00 |
cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu |
0,60 |
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia |
0,40 |
Zadanie 2 i Zadanie 4 |
1,00 |
cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu |
0,60 |
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwaniu sopli z okapów dachu |
0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:a) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; b) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, c) Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.d) zmianie może ulec powierzchnia dachów do odśnieżania oraz ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów w przypadku:-przekazania obiektów innemu zarządcy,-przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalna powierzchnia dachów do odśnieżania oraz maksymalna ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów dla danej części.e) zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym oraz inna osoba wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:-zmiana osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym oraz inną osobą wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia. -Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.f)zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:-proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.g) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:-w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: -zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, -zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, -zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,-polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt a.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
16.12.2020, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
14.01.2021 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:Zadanie 1 i zadanie 31. KRYTERIUM – cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Cena = (cena oferowana minimalna netto)/(cena badanej oferty netto) x100 pkt x 60 % (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt 2. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia Ilość punktów w niniejszym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:T = (Tmax - Tof)/(Tmax - Tmin)x 100 pkt x 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pktgdzie:T- ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 4godzinyTmax - maksymalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 24 godzinyTof - termin wykonania dostawy badanej oferty,Jeżeli Dostawca określi czas przyjazdu powyżej 24 godzin od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego czasu przyjazdu, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych godzinach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnej godziny zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrągloną godziną. Tak określony czas zostanie wpisany do umowy, jako czas przyjazdu.Zamawiający przyjmuje minimalny czas przyjazdu na poziomie 4 godzin. Jeżeli Wykonawca wskaże czas przyjazdu poniżej tego terminu, tj. 4 godzin, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu przyjazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 24 godziny. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. Zadanie 2 i zadanie 41. KRYTERIUM – cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Cena = (cena oferowana minimalna netto) / (cena badanej oferty netto) x 100 pkt x 60 % (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt 2. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszeniaIlość punktów w niniejszym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: T = (Tmax - Tof) / (Tmax - Tmin) x 100 pkt x 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt gdzie:T- ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 90minutyTmax - maksymalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 240 minutyTof - termin wykonania dostawy badanej oferty,Jeżeli Dostawca określi czas przyjazdu powyżej 240 minut od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego czasu przyjazdu, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych minutach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnych minut zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonymi minutami. Tak określony czas zostanie wpisany do umowy, jako czas przyjazdu.Zamawiający przyjmuje minimalny czas przyjazdu na poziomie 90 minut. Jeżeli Wykonawca wskaże czas przyjazdu poniżej tego terminu, tj. 90 minut, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu przyjazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 240 minut.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.12.2020 r. godzina 10:45, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Monika Kąkol stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.