Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołaczyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-27
  • ZamawiającyGMINA KOŁACZYCE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00556600
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cad259-9cee-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024803/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,151435,ccafc606830eafdf2ef0eaa809477e13.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.22.2023.ML

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach według załącznika nr 2, o powierzchni nie większej niż 1235 m2.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do sprzątania obiektu (dwa budynki) Urzędu Miejskiego w Kołaczycach codziennie w godzinach 13:00 – 18:00; niektóre pomieszczenia Urzędu Miejskiego w Kołaczycach będą sprzątane raz na miesiąc. Wykaz pomieszczeń stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
3. Pozostałe obiekty będą sprzątane dwa razy w tygodniu (korytarz i klatka schodowa na Poczcie/Policji) oraz dwa razy w miesiącu (Izba Muzealna, Dom Kultury).
4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:

1) Całościowe zamiatanie i zmywanie parkietów, terakoty oraz pozostałych podłóg, odkurzanie wykładzin podłogowych – każdorazowo;
2) Sprzątanie pokoi biurowych (odkurzenie i mycie podłogi, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów) – każdorazowo;
3) Porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja WC i ich wyposażenia (miski sedesowe, umywalki, lustra, baterie łazienkowe, itp.), uzupełnianie środków higienicznych tj.: mydła w dozownikach, zawieszek do WC, odświeżaczy, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego – każdorazowo;
4) Utrzymanie czystości w korytarzach i na klatkach schodowych jak w poz. 2- każdorazowo;
5) Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach oraz segregacja odpadów – każdorazowo;
6) Usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, klatek schodowych, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru – każdorazowo;
7) Wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc i segregowanie ich w odpowiednich workach – każdorazowo;
8) Sprzątanie kuchni (odkurzenie i umycie podłogi, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, czyszczenie blatów) – każdorazowo;
9) Mycie parapetów zewnętrznych na parterze oraz drzwi wejściowych do budynku – każdorazowo;
10) Mycie koszy na śmieci – raz w miesiącu;
11) Mycie drzwi oraz grzejników- raz w miesiącu;
12) Zmywanie glazury w pomieszczeniu kuchennym i WC – raz w miesiącu.
13) Mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych- raz na trzy miesiące;
14) Pomieszczenie archiwum, serwerowni i pomieszczenie pełnomocnika OIN – będą sprzątane 1 raz na miesiąc;
15) Pomieszczenia Domu Kultury w Kołaczycach będą sprzątane dwa razy w miesiącu;
16) Korytarz i klatka schodowa w budynku Domu Kultury tam, gdzie mieści się Poczta/Policja, będą sprzątane dwa razy w tygodniu.
17) Pomieszczenia Izby Muzealnej – będą sprzątane dwa razy w miesiącu, natomiast mycie okien raz na trzy miesiące. Mycie parapetów zewnętrznych i drzwi wejściowych do budynku - każdorazowo.
18) Pomieszczenia Izby Muzealnej – zajmowane przez Stowarzyszenie Miłośników Kołaczyc (na parterze) – wyłącznie mycie okien raz na trzy miesiące.
19) Inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku.
5. Do wykonywania niniejszej usługi Wykonawca będzie używał własnych urządzeń przeznaczonych do odpowiedniego rodzaju prac w tym: odkurzaczy (na sucho i mokro), urządzeń zamiatających, myjących, szorujących, polerujących, froterek, itp., środki chemii gospodarczej, środki higieniczne (papier toaletowy, ręcznik papierowy) oraz materiały eksploatacyjne do przedmiotowych urządzeń zapewnia Wykonawca.
6. Za wszelkie ewentualnie wynikłe szkody związane z realizacją niniejszej usługi pełną odpowiedzialność będzie ponosić Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnbości faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace termomodernizacyjne - Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace termomodernizacyjne. Realizacja: Miejsce realizacji- Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl. W większości są to budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI