Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo i miasta Koronowo w latach 2022 – 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo i miasta Koronowo w latach 2022 – 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307e43a6-bb0e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeśli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Agnieszka Nowicka, e-mail: agnieszka.nowicka@um.koronowo.pl, tel. 52 3826 421,
2) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: Marta Tobolewska, e-mail: marta.tobolewska@um.koronowo.pl, Dorota Kłobuchowska, e-mail: dorota.klobuchowska@um.koronowo.pl, tel. 52 3826 459.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupeł-nienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodo-wych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego... Dalsze inf. dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Koronowa, Plac Zwycięstwa 1, 86 010 Koronowo.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e mail: ochrona danych@um.koronowo.pl , we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na p odstawie udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm. dalej uPzp) oraz aktów wykonawczy ch do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą, określonym w treści zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
ZP.271.1.17.2022 Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo i miasta Koronowo w latach 2022 – 2023
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.na podstawie obowiązujących przepisów prawa. dalsze inf. dot. obowiązku informacyjnego zawarte są w rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Państwu prawo:
- do usunięcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawn ą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
13. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowan iem i które Zamawiający pośrednio
pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo i miasta Koronowo w latach 2022 – 2023 w ramach którego wykonane w ramach którego wykonane mają być prace związane z:mają być prace związane z:
a) demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie nieruchomości położonych na terenie Gminy Koronowo, w szacunkowej ilości
- 133,33 Mg w roku 2022133,33 Mg w roku 2022
- 66,67 Mg w roku 2023 66,67 Mg w roku 2023
b) transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Koronowo, w szacunkowej ilości
- 133,33 Mg w roku 2022133,33 Mg w roku 2022
-- 66,67 Mg w roku 202366,67 Mg w roku 2023
2. Opis zamówienia.
Zakres prac obejmuje:
- demontaż demontaż elementów z płyt azbestowo--cementowych, cementowych,
- zmierzenie grubości płyt
- pakowanie, pakowanie,
- ważenie,
- załadunek,
- transport odpadu niebezpiecznego z miejsca składowania miejsca składowania odpadu na nieruchomości do miejsca unieszkodliwiania, miejsca unieszkodliwiania,
- rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwiania na uprawnionym składowisku odpadów niebezpiecznych,,
- prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66--72 ustawy z 72 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 69(t.j. Dz. U. z 2022, poz. 699 ze zm.)9 ze zm.) zz zastosowaniem zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w Ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. owzorów dokumentów określonych w Ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie zmianie ustawy o ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020, poz. 150), tj. karty przekazania odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020, poz. 150), tj. karty przekazania odpadów.odpadów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klasa emisji spalin
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 5 niniejszego rozdziału, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadam i (BDO) i posiada numer rejestrowy jako podmiot uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadó w niebezpiecznych zawierających azbest.
Wykonawca musi wykazać, że posiada umowę ze składowiskiem uprawnionym do unieszkodliwiania odpadów ni ebezpiecznych w myśl zasady bliskości określonej w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 779 ze zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywiln
ej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wynagrodzenie Wykonawcy. W przypadku gdy umowa/polisa obejmuje okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu
W przypadku gdy umowa/polisa obejmuje okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowzamówienia Wykonawca obowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na iązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na wymaganą kwotę przez cały okres realizacji zamówienia oraz przedkładania kopii kolejnych wymaganą kwotę przez cały okres realizacji zamówienia oraz przedkładania kopii kolejnych umówi (polis).umówi (polis).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie posiada doświadczenie w postaw postaci wykonania lub ci wykonania lub wykonywania wykonywania minimum minimum jednego zamówienia, polegającego na świadczeniu usług jednego zamówienia, polegającego na świadczeniu usług transporttransportuu i utylizacji utylizacjii 200 Mg wyrobów zawierających azbest200 Mg wyrobów zawierających azbest.. Przedmiotowe zamówienie Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukońwinno zostać ukończone w okresie ostatnich 5czone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składanialat przed upływem terminu składania ofert.ofert.
b)) Wykonawca musi wykazać, że posiada posiada minimum jedną osobę posiadającą posiadającą uprawnienia uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności konstrukcyjno--budowlanej budowlanej oraz aktualne zaświadczenia wydane oraz aktualne zaświadczenia wydane przez Polską Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające posiadanie ubezpieczenia przez Polską Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od od odpowiedzialności cywilnej odpowiedzialności cywilnej –– kierownik robót.kierownik robót.
Zmiana osób pełniących funkcje nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu
Zmiana osób pełniących funkcje nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie realizacji zamówienia, wymaga każdorazowo zawartego w ofercie, a także w trakcie realizacji zamówienia, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
c
c) ) Wykonawca musi wykazać, że Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie osobadysponowanie osobami, mi, które które ukończyły szkolenie ukończyły szkolenie w w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie usuwania wyrobów zawierających w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki iazbest. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dPracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy nia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie W ykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o bra ku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkuren cji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od inneg o wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia
podmiotowych środków dowodowych.
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzającyc h produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) BDO), o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i numer rejestrowy jako podmiot uprawniony do prowadzenia działalności i w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych , w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wy konane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o
których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia
podmiotowych środków dowodowych.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamów ienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
ZP.271.1.17.2022 Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo i miasta
Koronowo w latach 2022 – 2023
13
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamóuprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia
Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.podmiotowych środków dowodowych.
3) aktualną, opłaconą ) aktualną, opłaconą polipolisę ubezpieczeniowąsę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku in, a w przypadku jej braku inny dokument ny dokument potwierdzający, że Wpotwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy czym suma zamówienia przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa nubezpieczenia nie może być niższa niż całkowite wynagrodzenie Wykonawcy.iż całkowite wynagrodzenie Wykonawcy.
4 ) umowę zeumowę ze składowiskiemskładowiskiem uprawnionym do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych uprawnionym do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych –– w myśl zasady bliskości określonej w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach w myśl zasady bliskości określonej w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 779 ze zm.)(t.j. Dz. U. z 2021, poz. 779 ze zm.)
5) spispis samochodóws samochodów, które będą wykorzystywane podczas realizacji zadania, , które będą wykorzystywane podczas realizacji zadania, spełniającespełniające normy EURO 5 i EURO 6normy EURO 5 i EURO 6
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiają cy może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19