Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu w sezonie zimowym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00284693
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7951b443-4df0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003019/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzających przez MOSiR w sezonie 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/538733

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/538733

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@mosir.elblag.eu
Szczegóły w rozdz. XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdz. II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.2620.1.2021.OS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – odśnieżanie dachu:
a) dach Centrum Rekreacji Wodnej o powierzchni ok. 3 600 m2;
b) dach krytej pływalni o powierzchni ok. 1760 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w okresie obowiązywania umowy o wartości do 12% wartości zamówienia podstawowego.
1) Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług do usług określonych w zamówieniu podstawowym.
2) Zakres usług podobnych dotyczy odśnieżania dachów:
a) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A o powierzchni ok. 75 m2,
b) budynku przystani kajakowej przy ul. Radomskiej 5 o powierzchni ok. 835 m²,
c) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8A o powierzchni ok. 586m2,
d) sali sportowej „Atletikon” o powierzchni ok. 696 m2,
3) Zamówienie zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego
w trybie z wolnej ręki.
4) Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek braku możliwości wykonania prac określonych w ust. 6 pkt 2 własnymi siłami Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II – odśnieżanie dachu krytego lodowiska o powierzchni ok. 5300 m2
o pochyłości dwustronnej 12%;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w okresie obowiązywania umowy o wartości do 12% wartości zamówienia podstawowego.
1) Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług do usług określonych w zamówieniu podstawowym.
2) Zakres usług podobnych dotyczy odśnieżania dachów:
a) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A o powierzchni ok. 75 m2,
b) budynku przystani kajakowej przy ul. Radomskiej 5 o powierzchni ok. 835 m²,
c) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8A o powierzchni ok. 586m2,
d) sali sportowej „Atletikon” o powierzchni ok. 696 m2,
3) Zamówienie zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego
w trybie z wolnej ręki.
4) Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek braku możliwości wykonania prac określonych w ust. 6 pkt 2 własnymi siłami Zamawiającego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III – odśnieżanie dachu hali sportowo – widowiskowej o powierzchni ok. 7100 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w okresie obowiązywania umowy o wartości do 12% wartości zamówienia podstawowego.
1) Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług do usług określonych w zamówieniu podstawowym.
2) Zakres usług podobnych dotyczy odśnieżania dachów:
a) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A o powierzchni ok. 75 m2,
b) budynku przystani kajakowej przy ul. Radomskiej 5 o powierzchni ok. 835 m²,
c) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8A o powierzchni ok. 586m2,
d) sali sportowej „Atletikon” o powierzchni ok. 696 m2,
3) Zamówienie zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego
w trybie z wolnej ręki.
4) Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek braku możliwości wykonania prac określonych w ust. 6 pkt 2 własnymi siłami Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie Części I Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę (uprawnienia/kwalifikacje) oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W zakresie Części II Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę (uprawnienia/kwalifikacje) oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W zakresie Części III Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę (uprawnienia/kwalifikacje) oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy mogą obejmować:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ((Dz.U. z 2021 r. poz. 275. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-4, 6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy mogą obejmować:
a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości wraz z podaniem informacji
o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy - załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmianę końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia sezonu zimowego, które uzależnione będzie od zaistniałych warunków atmosferycznych.
2) wystąpiły przesłanki, o których mowa w §10 ust. 4.
3) zmianie ulegną obowiązujące przepisy prawa wpływające na sposób wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wynikające ze zmian ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, z późn. zm.) wchodzące w życie po dniu zawarcia umowy;
4) władze państwowe przedłużą stan epidemii lub dokonają zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa;
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.
3. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy wskazane w niniejszej umowie każda ze stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej strony o zmianie swego adresu. Każda ze stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej stronie aktualnego adresu.
4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/538733

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej - Działdowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI