Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-17
  • Numer ogłoszenia637478-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637478-N-2018 z dnia 2018-10-17 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 83044323200000, ul. ul. 11-go Listopada  10 , 36100   Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 275 874, e-mail zdpszczebi@wp.pl, faks 172 275 874.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat.kolbuszowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.powiat.kolbuszowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, osobiście
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019
Numer referencyjny: ZDP-2720.20.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 podzielone na zadania:. Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas Długość dróg do odśnieżania: 51,28 km Zadanie nr 2 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska Długość dróg do odśnieżania: 45,90 km Zadanie nr 3 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Kolbuszowa Długość dróg do odśnieżania: 65,55 km Zadanie nr 4 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów Długość dróg do odśnieżania: 41,40 km Zadanie nr 5 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec Długość dróg do odśnieżania: 58,72 km Zadanie nr 6 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Majdan Król. Długość dróg do odśnieżania: 26,33 km Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych. Szczegółowy wykaz dróg i odcinków do posypywania podaje załącznik do niniejszej instrukcji (załącznik Nr 1- Wykaz dróg powiatowych). Od Wykonawcy oczekuje się: - podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie). -gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/. -dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 2godz (120 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia. -dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju. - zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych, - zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – UWAGA!: DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 10% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) następującym potencjałem technicznym: minimum 1 jednostką sprzętową na jedno zadanie zamówienia wyposażoną w pług i piaskarkę, przez jednostkę sprzętową rozumie się: sprawny technicznie samochód lub sprzęt samojezdny osiągający prędkość min. 40 km/h wyposażony w pług o szerokości minimum 3 m i piaskarkę o ładowności minimum 5 ton.), Załącznik nr 4 UWAGA: W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY NA DWA WYBRANE ZADANIA WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ CO NAJMNIEJ DWIE JEDNOSTKI SPRZĘTOWE- CO NAJMNIEJ JEDNA JEDNOSTKA SPRZĘTOWA NA JEDNO WYBRANE ZADANIE. UWAGA: TA SAMA JEDNOSTKA NIE MOŻE BYĆ OFEROWANA W KAŻDYM ZADANIU ZAMÓWIENIA (DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNA JEDNOSTKA SPRZĘTOWA). W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca. Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykaz sprzętu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale 10 pkt. 1. lit. c) niniejszej SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWIZ – „Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia”
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto (C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA NR / 2018 Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 w dniu 2018-….-.. pomiędzy: Nabywcą: Powiatem Kolbuszowskim, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, NIP 814-15-73-682 Odbiorcą: Zarządem Dróg Powiatowych w Kolbuszowej z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa reprezentowanym przez: 1. Dyrektora-Pana Eugeniusza Szczebiwilka 2. Przy kontrasygnacie Głównego Księgowego – P. Halina Reguła a Firmą zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez: 1. Pana zawarta została umowa następującej treści: § 1 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg /skrót z.u.d./ powiatowych a mianowicie: a/ odśnieżanie dróg na terenie gminy …………………. Zadanie nr ….. b)zwalczanie śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg. c/ zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo-remontowej dla maszyn i środków transportowych ( nośników pługów i piaskarek ) d/ przygotowanie we własnym zakresie mieszanki piaskowo-solnej 10% e)załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki. Szczegółową lokalizację dróg do odśnieżania i odcinków do posypywania podają załączniki do umowy stanowiący jej integralną część (Załącznik nr 1 – Wykaz dróg powiatowych). 2. Do świadczenia w/w usług Wykonawca stawia do dyspozycji następujące nośniki: ………………………… 3. Świadczone usługi określone w ust. 1 a i b wykonywane będą przez Wykonawcę na podstawie telefonicznego wezwania przez Zamawiającego. § 2 Podstawą zawarcia umowy stanowi : rozstrzygnięcie przetargu nieograniczonego z dnia ………...2018 r. § 3 1. Usługi określone w § 1 niniejszej umowy będą świadczone w okresie od …….11.2018 do 31.03.2019 roku. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. a) W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiający może zmienić zarówno datę rozpoczęcia jak i zakończenia świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy. b) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) c) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy: d) a)zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług –wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: -zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, -zmianę zakresu przedmiotu Umowy -zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub -zmianę terminu/terminów określonych w umowie, -a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 2) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług –wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie. 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg ponad termin określony w Rozdz. V niniejszej SIWZ. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 4. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej. 5. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. § 4 1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi określone w § 1 przy użyciu własnego sprzętu niezbędnego do zimowego utrzymania dróg, w szczególności : - pług jednostronny średni szer. min 3 m, - piaskarka ładowności min. 5 ton. Wykaz sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ. § 5 Wykonawca zobowiązuje się: 1. Świadczyć usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienione w § 1 zgodnie z planem operacyjnym Zamawiającego w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia, w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje, zamiecie śnieżne itp.) 2. Podstawić do pracy wymieniony w § 1 pkt. 2 sprawny sprzęt zaopatrzony w materiały pędne odpowiednie dla niskich temperatur nie później niż w ciągu …….. godzin (tj. ……… min.) od chwili zawiadomienia. 3. Stosować przerywany czas pracy. 4. W przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprzęt sprawny technicznie. 5. W przypadku zatrudniania osób - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w rozdziale 7 SIWZ 6. Każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez niego nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 6 §5 w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę. § 6 Wykonawca czyni odpowiedzialnym za gotowość i terminowość wykonywania usług Pana …………………. zam. …………………………………… tel. służbowy …………………… tel. kom. …………………………….. § 7 1. Zakres usług stanowiący przedmiot umowy uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 2. Zatrudnienie nastąpi na telefoniczne wezwanie, udokumentowane przez Zamawiającego w dzienniku dyżurów. 3. Rozpoczęcie pracy (czas reakcji) od chwili powiadomienia nastąpi do …… godzin (tj………minut). 4. Przez „czas reakcji” Zamawiający rozumie czas od momentu przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego do momentu rozpoczęcia przez Wykonawcę usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. § 8 1. Strony uzgadniają, że wymienione w § 1pkt. 1 usługi będą wyceniane przy zastosowaniu następujących stawek podanych w ofercie złożonej na przetarg z dnia …….10.2018 r. tj. ….. zł. brutto, słownie; ………………………… za 1 km odśnieżonej drogi (cała szerokość jezdni), ………………. zł. brutto, słownie: ……………………… za 1 km posypywania miejsc niebezpiecznych, ……………….. zł. brutto, słownie: …………………………… za 1 km odśnieżonej drogi (cała szerokość jezdni) z posypywaniem miejsc niebezpiecznych. 2. Zaoferowana cena będzie obowiązywała przez sezony zimowe 2018/2019. § 9 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usług będzie równe iloczynowi odpowiedniej stawki za 1 km i ilości kilometrów danej usługi potwierdzonych przez Zamawiającego na podstawie prowadzonego dziennika pracy sprzętu w karcie pracy Wykonawcy. 2. Zamawiający w prowadzonym dzienniku pracy sprzętu dokonuje wpisów poszczególnych rodzajów wykonanej pracy. § 10 1. Rozliczenie za wykonane usługi będzie dokonywane na podstawie faktur wystawianych w okresach miesięcznych. Płatność dokonywana będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury przelewem na konto Wykonawcy ................................................................................................................................................. 2. W przypadku nie dotrzymania terminu płatności wymienionego w ust..1 Wykonawcy przysługują ustawowe odsetki za zwłokę. 3. Podstawą wystawienia faktury o której mowa w ust. 1 winno stanowić wykazanie potwierdzonego przez Zamawiającego zakresu robót. 4. Do faktury winne być dołączone potwierdzone przez Zamawiającego karty pracy. 5. dot. podwykonawców 1.Załącznikiem do faktury będzie podpisane oświadczenie przez Wykonawcę i Podwykonawców o braku zobowiązań finansowych Wykonawcy wobec Podwykonawców przy realizacji umowy wraz z dowodem potwierdzającym dokonanie zapłaty (uwierzytelniona kopia polecenia przelewu). 2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazane na jego rachunek, za wyjątkiem kwoty odpowiadającej sumie zobowiązań Wykonawcy wobec Podwykonawców w odniesieniu, do których Wykonawca nie przedłożył dokumentów świadczących o dokonaniu zapłaty. Zobowiązania te ureguluje Zamawiający przez przekazanie ich bezpośrednio na rachunek Podwykonawców. 3. Kwoty wypłacone przez Zamawiającego bezpośrednio Podwykonawcom zostaną potrącone z należności Wykonawcy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 1. Wykonawca zobowiązuje się, że powyższe zasady zostaną odpowiednio wprowadzone do jego umów z Podwykonawcami i umów Podwykonawców z dalszymi Podwykonawcami. 2. Wykonawca zobowiązuje się dalej, że w jego umowach z Podwykonawcami i umowach Podwykonawców z dalszymi Podwykonawcami udzielone zostanie upoważnienie do odbioru wynagrodzenia wypłacanego bezpośrednio na ich rachunki przez Zamawiającego, na zasadzie przekazu. 3. Zamawiający będzie realizował faktury, w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia. 4. Za dzień zapłaty wynagrodzenia lub jego części Strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego kwotą płatności. 5. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść wierzytelności wynikających z tej umowy na osobę trzecią ani dokonywać potrąceń. Wartość robót zlecana na rzecz Podwykonawców i dalszych Podwykonawców nie może być wyższa od wartości tego samego zakresu robót określonej w kontrakcie podstawowym. § 11 Powstanie szkody osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług wymienionej w § 1 ust.1. pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca który zobowiązany jest do pokrycia pełnej wysokości szkody. § 12 1. Zamawiający zastrzega stosowanie następujących kar umownych: a/ obniżenie wynagrodzenia w przypadku opóźnienia w podstawieniu sprawnego środka transportowego /nośnika/ lub maszyny spełniającego wymagania Zamawiającego , - po wykazanym w ofercie czasie w wysokości 40% wynagrodzenia za wykonaną usługę w danym dniu, b) obniżenie wynagrodzenia w przypadku: - po skontrolowaniu przez Zamawiającego jakości wykonywanych usług i stwierdzeniu braku ciągłości posypywania lub stwierdzeniu złej jakości wykonanej usługi w wysokości 40% wynagrodzenia za wykonaną usługę w danym dniu, 2. W przypadku nie podstawienia środka transportowego /nośnika / lub sprzętu o wymaganych parametrach w żądanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 3. Kary umowne będą potrącane z faktury. § 13 Strona z winy której została zerwana umowa bez wypowiedzenia płaci karę w wysokości 2 000.00 zł. § 14 1. Umowa może być wypowiedziana przez strony za 2 miesięcznym wypowiedzeniem z zastrzeżeniem ust.2. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku negatywnej oceny świadczonych usług wymienionych w § 1 niniejszej umowy, dokonanej przez Zamawiającego. § 15 W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. § 16 Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy rzeczowo. § 17 Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. a) W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiający może zmienić zarówno datę rozpoczęcia jak i zakończenia świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy. b) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) c) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy: d) a)zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług –wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: -zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, -zmianę zakresu przedmiotu Umowy -zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub -zmianę terminu/terminów określonych w umowie, -a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 2) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług –wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie. 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg ponad termin określony w Rozdz. V niniejszej SIWZ. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas - 51,28 km dróg do odśnieżania w tym 17,8 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszanką piaskowo-solną 10% Zakres usług ujętych w zamówieniu obejmuje: - posypywanie miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżanie całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżanie całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 2 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska - 45,90 km dróg do odśnieżania w tym 16,46 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszanką piaskowo -solną 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto (C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Kolbuszowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 3 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Kolbuszowa - 65,55 km dróg do odśnieżania w tym 20,35 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszanką piaskowo-solną 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto (C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 4 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów - 41,4 km dróg do odśnieżania w tym 12,43 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszanką piaskowo-solną 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto (C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 5 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec - 58,72 km dróg do odśnieżania w tym 23,90 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszanką piaskowo-solną 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto(C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Majdan Królewski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2018 – 2019 Zadanie nr 6 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Majdan Król. -26,33 km dróg do odśnieżania w tym 7,8 km wyznaczonych odcinków do posypywania ciągłego mieszkanką piaskowo -solną 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości oraz odśnieżaniem dróg powiatowych polegających na: - posypywaniu miejsc wyznaczonych przy użyciu piaskarki - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi . - odśnieżaniu całej szerokości (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto (C) 60,00
Czas reakcji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego - Wapowce
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI