Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów
stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.11.4.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.11.5.) Kod pocztowy: 47-220
1.11.6.) Województwo: opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.cuwkk.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów
stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ffad9a-e057-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058806/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/3810d501-a092-4b42-8145-b8756ee57fb0
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/3810d501-a092-4b42-8145-b8756ee57fb0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/3810d501-a092-4b42-8145-b8756ee57fb0
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail);
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux;
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera);
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc,.docx, .xls, .xlsx,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy
(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie
„Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą
przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełny opis wymagań zawarto w punkcie 17 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.262.14.2024.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia - Świadczenie usług związanych z wywozem odpadów komunalnych z koszy ulicznych wraz z utrzymaniem czystości terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
Część II zamówienia - Świadczenie usług związanych z mechanicznym zamiataniem nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
Na przedmiot zamówienia w I części składa się:
a) Wywożenie odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywożenia odpadów komunalnych z koszy ulicznych z dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie-Koźlu oraz terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej SWZ i obejmuje w szczególności:
a. wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych z dróg powiatowych rozstawionych na terenie miasta, skweru oraz parkingów,
b. ustawienie bądź zawieszenie koszy ulicznych po ich opróżnieniu, a następnie wywóz odpadów komunalnych w miejsce utylizacji sprzętem przystosowanym do ich transportu;
c. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu koszy, a w szczególności do usunięcia odpadów komunalnych z jezdni lub chodnika, które mogą wypadać podczas opróżniania koszy i które znajdują się w obrębie opróżnianego kosza.
2. Opróżnianie koszy będzie wykonywane z częstotliwością zapobiegającą przepełnianiu się koszy oraz tworzeniu zanieczyszczeń wokół koszy (zgodnie z harmonogramem).
3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Jednostki organizacyjnej o uszkodzonych pojemnikach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji niniejszej umowy.
4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Jednostki organizacyjnej karty przekazania odpadu.
5. Wykaz ulic, na których ustawione są kosze wraz z ilością i częstotliwością ich opróżniania określone są w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ - Harmonogram opróżniania koszy ulicznych przy drogach powiatowych na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle).
6. Jednostka organizacyjna zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
7. Fakturowanie wykonanego przedmiotu umowy dokonywane będzie co miesiąc, po wykonaniu usługi.
8. Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, począwszy od daty zawarcia umowy.
b) Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
oraz
c) Interwencyjne utrzymanie czystości w ciągu dróg powiatowych miejskich i pozamiejskich na krotności odcinka 100 m
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych polegającej na:
a. Czynności zbierania śmieci z terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, zamiatania mechanicznego chodników i ścieżek rowerowych, zbierania gałęzi itp., grabienia i zbierania liści. W ramach miesięcznego utrzymania Wykonawca poprzez bieżące monitorowanie czystości wskazanych terenów sam dostosowuje intensywność wykonywanych prac, których wynikiem jest utrzymanie czystości terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych miejskich określonych w wykazie dróg stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ - Zestawienie dróg, trawników, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Kędzierzyna-Koźla objętych sprzątaniem
b. Interwencyjne na zgłoszenie Jednostki organizacyjnej wykonanie czynności zbierania śmieci z terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, zamiatania mechanicznego chodników i ścieżek rowerowych, zbierania gałęzi itp., grabienia i zbierania liści w ciągu dróg powiatowych miejskich i pozamiejskich na krotności odcinka 100m.
c. Wywozie odpadów powstałych podczas świadczenia przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym prawem.
d. Przekazaniu wytwarzanych w wyniku realizacji zamówienia odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U z 2023 poz. 1587 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Jednostce organizacyjnej dokumentów potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) lub potwierdzić w inny sposób zagospodarowanie odpadów np. kompostowanie jeżeli prawnie jest to dopuszczone i realizowane zgodnie z wymaganymi prawem zezwoleniami. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi Wykonawca.
2. Wymagania sprzętowe:
Do wykonania zamówienia należy zastosować:
• samochód specjalistyczny lub dostawczy o masie do 3,5t do zbierania i wywozu nieczystości stałych – 1szt.
• dmuchawo - odkurzacz spalinowy - 1 szt.
• samochód o nadwoziu skrzyniowym - 1 szt.
• samobieżna mechaniczna zamiatarka do czyszczenia chodników wyposażona w urządzenie zraszające zbierany materiał - 1 szt.
3. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z zakresem rzeczowym, warunkami umowy, poleceniami Jednostki organizacyjnej.
b. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
c. Jednostka organizacyjna sporządzi protokół kontroli/protokół odbioru częściowego wykonania usługi (będący potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia za dany miesiąc), po przeprowadzeniu kontroli wykonania usługi, za dany miesiąc obejmującej usługi wykonane, podpisany przez Kierownika Wydziału Infrastruktury Drogowej lub innego przedstawiciela Jednostki organizacyjnej.
d. Podstawą do wystawienia, przez Wykonawcę, faktury za dany miesiąc, będzie protokół odbioru częściowego wykonania usługi bez usterek lub protokół kontroli/protokół odbioru częściowego potwierdzający usunięcie usterek w terminie.
Jednostka organizacyjna zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług objętych zamówieniem – dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie ilości (krotności) usługi ze względu na warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane sytuacje lub w zależności od wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podanych rzeczowych zakresów prac, prace będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
Pełny opis części I zamówienia znajduje się w punkcie 5 SWZ ust. 1.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
• Harmonogram opróżniania koszy ulicznych przy drogach powiatowych na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle - Załącznik nr 1 do SWZ
• Zestawienie dróg, trawników, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Kędzierzyna-Koźla objętych sprzątaniem – Załącznik nr 2 do SWZ
• Zestawienie ulic objętych mechanicznym zamiataniem na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle – Załącznik nr 3 do SWZ
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] - 60%
2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni] - 40%
2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni]
Liczba punktów = (TWmin/TWof) * 100 * waga
gdzie:
- TWmin – najniższy termin spośród wszystkich ofert
- TWof – termin podany w danej ofercie
Uwaga!
Termin wykonania zamówienia należy podać w dniach.
Wykonawcy, którzy zaoferują termin wykonania pojedynczego zlecenia w 25 dni kalendarzowe i poniżej 25 dni kalendarzowych otrzymają tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany termin wykonania zamówienia zaproponowany przez wykonawcę. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi dla ilości zaoferowanych dni kalendarzowych w przedziale 26-30 dni.
Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały termin wykonania pojedynczego zlecenia dłuższy niż 30 dni kalendarzowych jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni]
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia
Świadczenie usług związanych z wywozem odpadów komunalnych z koszy ulicznych wraz z utrzymaniem czystości terenów zielonych, jezdni, chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
Część II zamówienia
Świadczenie usług związanych z mechanicznym zamiataniem nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
1. Na przedmiot zamówienia składa się usługa obustronnego mechanicznego zamiatania nawierzchni dróg powiatowych miejskich na szerokości do 1 m od krawędzi jezdni wzdłuż krawężnika każdej ze stron jezdni (bez parkingów) wraz z zatokami a także wywóz śmieci.
Usługa będzie rozliczana za wykonanie czyszczenia 1 metra bieżącego jezdni wzdłuż krawężnika. Wykaz dróg powiatowych przeznaczonych do mechanicznego zamiatania zostały określone w załączniku pn. Zestawienie ulic objętych mechanicznym zamiataniem na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle – Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Interwencyjnie na zgłoszenie Jednostki organizacyjnej usługa mechanicznego zamiatania nawierzchni dróg powiatowych miejskich i pozamiejskich na szerokości do 1 m od krawędzi jezdni wzdłuż krawężnika każdej ze stron jezdni (bez parkingów) wraz z zatokami a także wywóz śmieci. Usługa będzie rozliczana za wykonanie czyszczenia 1 metra bieżącego jezdni wzdłuż krawężnika, na krotności odcinka o długości 100 mb.
3. Wymagania sprzętowe:
Do wykonania zamówienia należy zastosować zamiatarki ssące lub elewatorowe - co najmniej 2 szt. Jednostka organizacyjna wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma zamiatarkami mechanicznymi (po jednej z każdej strony) zbierającymi odpady (na mokro) o masie całkowitej minimum 4,5 tony (dopuszcza się zestawy pojazdów auto + zamiatarka). Pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie i posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiających trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu.
4. Informacje dodatkowe:
a) Szerokość dróg przewidzianych do mechanicznego zamiatania wynosi od 6 do 8 m;
b) Jednostka organizacyjna nie wymaga przy realizacji usługi wstępnego zamiatania ulic a potem doczyszczania. Wykonanie usługi ma odbywać się jednoetapowo;
c) Zamiatanie drogi ma odbywać się jednym sprzętem z jednej strony drogi;
d) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie comiesięcznego zlecania prac do wykonania z podaniem ilości metrów do wykonania;
e) Jednostka organizacyjna nie wymaga wykonywania prac w godzinach nocnych. Jeżeli wykonawca będzie chciał realizować usługę w godzinach nocnych Jednostka organizacyjna nie będzie obciążana z tego tytułu dodatkowymi kosztami;
f) Wykonawca sam będzie decydował w jakich godzinach będzie realizował usługi;
g) Wykonawca na dwa dni przed realizacją usługi na danej ulicy musi poinformować mieszkańców o wykonaniu prac celem usunięcia zaparkowanych pojazdów. W miejscach, gdzie nie zostaną usunięte samochody dopuszcza się pozamiatanie ręczne.
h) Jednostka organizacyjna przewiduje także zamiatanie w miesiącach zimowych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a) oznakowanie miejsca prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) prace przygotowawcze;
c) dojazd i pracę sprzętu do zamiatania;
d) oczyszczanie nawierzchni dróg i zatok (bez parkingów) z piasku, szkła, liści i innych drobnych elementów;
e) przekazanie wytwarzanych w wyniku realizacji zamówienia odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U z 2023 poz. 1587 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Jednostce organizacyjnej dokumentów potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) lub potwierdzić w inny sposób zagospodarowanie odpadów
np. kompostowanie jeżeli prawnie jest to dopuszczone i realizowane zgodnie z wymaganymi prawem zezwoleniami. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi Wykonawca;
f) odwóz sprzętu;
g) demontaż oznakowania.
6. Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, począwszy od daty zawarcia umowy.
7. Wykonawca rozpocznie zamiatanie w ciągu 3 dni od otrzymania poszczególnego zlecenia od Powiatu.
8. Maksymalny termin realizacji pojedynczego zlecenia: do 30 dni kalendarzowych od otrzymania poszczególnego zlecenia od Powiatu.
Jednostka organizacyjna zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług objętych zamówieniem – dopuszcza się zmniejszenie ilości (krotności) usługi ze względu na warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane sytuacje lub w zależności od wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.
W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podanych rzeczowych zakresów prac, prace będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez
Wykonawcę w formularzu cenowym.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
• Harmonogram opróżniania koszy ulicznych przy drogach powiatowych na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle - Załącznik nr 1 do SWZ
• Zestawienie dróg, trawników, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Kędzierzyna-Koźla objętych sprzątaniem – Załącznik nr 2 do SWZ
• Zestawienie ulic objętych mechanicznym zamiataniem na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle – Załącznik nr 3 do SWZ
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] - 60%
2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni] - 40%
2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni]
Liczba punktów = (TWmin/TWof) * 100 * waga
gdzie:
- TWmin – najniższy termin spośród wszystkich ofert
- TWof – termin podany w danej ofercie
Uwaga!
Termin wykonania zamówienia należy podać w dniach.
Wykonawcy, którzy zaoferują termin wykonania pojedynczego zlecenia w 25 dni kalendarzowe i poniżej 25 dni kalendarzowych otrzymają tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany termin wykonania zamówienia zaproponowany przez wykonawcę. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi dla ilości zaoferowanych dni kalendarzowych w przedziale 26-30 dni.
Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały termin wykonania pojedynczego zlecenia dłuższy niż 30 dni kalendarzowych jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania pojedynczego zlecenia [dni]
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa -
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jednej (1) usługi związanej z utrzymaniem czystości terenów zielonych i opróżniania koszy ulicznych o wartości min. 50.000,00 zł brutto
z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwóch (2) usług związanych z mechanicznym zamiataniem nawierzchni dróg o wartości min. 90.000,00 zł brutto każda
z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA
13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie składa na wezwanie Zamawiającego:
• Wykonawca (druk Nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A). Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający dopuszcza aby wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.
DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ FORMULARZ CENOWY opublikowany na stronie Zamawiającego jako integralną część formularza oferty podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia (tylko te które dotyczą części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ
(druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 9 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane
lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Jednostka organizacyjna przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian
postanowień umowy, w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji zadania ,
2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania,
3) Inne zmiany umowy.
Szczegółowe warunki zmian określono w §14 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/3810d501-a092-4b42-8145-b8756ee57fb0
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 69/295/2020 z dnia 21 maja 2020 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego. Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 107) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.).
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRZE UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ
Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu,
Wydział Infrastruktury Drogowej
Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle.
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Realizacja zamówienia będzie następowała po przekazaniu terenu prac w pojedynczym zleceniu.
Maksymalny termin realizacji pojedynczego zlecenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac.