Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Stanisławów w sezonie zimowym 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Stanisławów w sezonie zimowym 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd8398d-c5bd-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efd8398d-c5bd-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia.
3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia – Przeglądaj postepowania/konkursy.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści zamieszczonej dokumentacji postepowania nie wymaga posiadani konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopia elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia i dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – obręb wsi: Stanisławów, ulice: Wołomińska, Polna, Łąkowa, Kwiatowa, Słoneczna, Tartaczna, Południowa, Żytnia, Leśna, Sosnowa, Osiedlowa, Lubelska, Wiatraczna, Przemysłowa, Ogrodowa, Mińska, Targowa, Ceglana, Rynek, Radzymińska, Senatorska, Kościelna, Mała, Łochowska, Węgrowska, Młynarska, Cmentarna, Podgraniczna, Lipowa, Szkolna, Armii Krajowej, Mickiewicza, Klonowa, Wspólna, Zachodnia, Prądzyńskich, Dworska, droga do Rządzy, Księcia Janusza, Północna, Spacerowa, Elizy Orzeszkowej, Henryka Sienkiewicza, plac targowy, zatoki autobusowe usytuowane przy wymienionych ulicach oraz parkingi przy budynkach użyteczności publicznej. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 1 wynosi około 16 km. Jednostka miary rozliczeniowej – godzina zegarowa. Szerokość odśnieżania pasa drogowego około 5,0 m.
Dla realizacji zadania nr 1 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 pług z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 12 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej, w niedzielę i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – obręb wsi: Sokóle, Porąb, Kolonie Stanisławów, Wólka Piecząca, Rządza, Ołdakowizna, Papiernia, Prądzewo – Kopaczewo, Retków, Mały Stanisławów, Ciopan, Pustelnik, Zawiesiuchy, Łęka, Choiny, Cisówka, zatoki autobusowe usytuowane przy wymienionych drogach oraz parkingi przy budynkach użyteczności publicznej. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 2 wynosi około 61,4 km. Jednostka miary rozliczeniowej – godzina zegarowa. Szerokość odśnieżania pasa drogowego ok 5,0 m.
Dla realizacji zadania nr 2 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej, w niedzielę i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – obręb wsi: Goździówka, Zalesie, Suchowizna, Legacz, Wólka Wybraniecka, Wólka Konstancja, Ładzyń, Lubomin, Wólka Czarnińska, Czarna, Szymankowszczyzna, Borek Czarniński, zatoki autobusowe usytuowane przy wymienionych drogach oraz parkingi przy budynkach użyteczności publicznej. Łączna długość dróg z zadaniu Nr 3 wynosi około 48 km. Jednostka miary rozliczeniowej – godzina zegarowa. Szerokość odśnieżania pasa drogowego około 5,0 m.
Dla realizacji zadania nr 3 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godz. Od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej w niedzielę i święta. Wykonawca będzie odśnieżał miejscowości wg. standardów odśnieżania załączonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 – usuwanie oblodzenia na drogach przy zastosowaniu mieszanki piasku z solą na drogach gminnych na terenie całej gminy, ze szczególnym uwzględnieniem ulic przy szkołach i ośrodkach zdrowia oraz istniejących zatok autobusowych wraz z parkingami przy budynkach użyteczności publicznej. Materiał na wykonanie zadania zapewnia wykonawca we własnym zakresie – mieszanka piasku z solą. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 4 wynosi około 130 km. Jednostka miary rozliczeniowej – godzina zegarowa.
Dla realizacji zadania Nr 4 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 piaskarka. Czas reakcji 1 godz. Od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Prace wykonane będą w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca będzie usuwał oblodzenie wg. standardów usuwania oblodzeń załączonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
- wykaz sprzętu:
Dla realizacji zadania nr 1 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 pług z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 12 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej, w niedzielę i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
Dla realizacji zadania nr 2 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej, w niedzielę i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
Dla realizacji zadania nr 3 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godz. Od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej w niedzielę i święta. Wykonawca będzie odśnieżał miejscowości wg. standardów odśnieżania załączonych przez Zamawiającego.
Dla realizacji zadania Nr 4 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 piaskarka. Czas reakcji 1 godz. Od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Prace wykonane będą w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca będzie usuwał oblodzenie wg. standardów usuwania oblodzeń załączonych przez Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, na wzorze stanowiącym załącznik do SWZ. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 do SWZ budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni , aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) wykaz usług - wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze – zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania,
d) wykaz sprzętu wg załącznika nr 4:
Dla realizacji zadania nr 1 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 pług z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 12 godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej, w niedzielę i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
Dla realizacji zadania Nr 4 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 piaskarka. Czas reakcji 1 godz. Od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16 godzin. Prace wykonane będą w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca będzie usuwał oblodzenie wg. standardów usuwania oblodzeń załączonych przez Zamawiającego.
e) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r poz. 1689), z innym wykonawcom, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
f) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp – wg załącznika nr 6 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert w postaci elektronicznej.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postepowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonują poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapsami SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni