IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
W każdej części: cena |
95,00 |
W każdej części: termin płatności |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu i / lub uszorstnianiu ulic (tzw. efektywny czas pracy) na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, sprzętem Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 1-5 obejmuje:- 800 godzin czasu pracy efektywnej- 50 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego);- 200 godzin dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego;3. Zakres dla każdej części od 1 do 5 wynosi po 160 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 40 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odpłużania i / lub uszorstniania oraz odpłużania i uszorstniania łącznie ulic i placów na terenie miasta Torunia lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu i / lub uszorstnianiu ulic (tzw. efektywny czas pracy) na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, sprzętem Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 1-5 obejmuje:- 800 godzin czasu pracy efektywnej- 50 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego);- 200 godzin dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego;3. Zakres dla każdej części od 1 do 5 wynosi po 160 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 40 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odpłużania i / lub uszorstniania oraz odpłużania i uszorstniania łącznie ulic i placów na terenie miasta Torunia lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu i / lub uszorstnianiu ulic (tzw. efektywny czas pracy) na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, sprzętem Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 1-5 obejmuje:- 800 godzin czasu pracy efektywnej- 50 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego);- 200 godzin dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego;3. Zakres dla każdej części od 1 do 5 wynosi po 160 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 40 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odpłużania i / lub uszorstniania oraz odpłużania i uszorstniania łącznie ulic i placów na terenie miasta Torunia lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu i / lub uszorstnianiu ulic (tzw. efektywny czas pracy) na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, sprzętem Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 1-5 obejmuje:- 800 godzin czasu pracy efektywnej- 50 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego);- 200 godzin dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego;3. Zakres dla każdej części od 1 do 5 wynosi po 160 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 40 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odpłużania i / lub uszorstniania oraz odpłużania i uszorstniania łącznie ulic i placów na terenie miasta Torunia lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu i / lub uszorstnianiu ulic (tzw. efektywny czas pracy) na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, sprzętem Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 1-5 obejmuje:- 800 godzin czasu pracy efektywnej- 50 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego);- 200 godzin dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego;3. Zakres dla każdej części od 1 do 5 wynosi po 160 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 40 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odpłużania i / lub uszorstniania oraz odpłużania i uszorstniania łącznie ulic i placów na terenie miasta Torunia lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg na terenie miasta Torunia, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia dla części 6-12 obejmuje:- 700 godzin czasu pracy efektywnej- 70 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) - 140 godzin dojazdu od siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania usługi.Zakres dla każdej części od 6 do 12 wynosi po 100 godzin efektywnego, 10 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 20 godzin dojazdu do miejsca świadczenia usługi dla każdej z części mechanicznego odśnieżania ulic i dróg na terenie miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Mechaniczne odśnieżanie ulic przy użyciu samochodów ciężarowych z pługiem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odpłużaniu ulic (tzw. efektywny czas pracy rozliczany za km odpłużania) na terenie miasta Toruń zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy.2. Szacowana wielkość przedmiotu umowy obejmuje:-3 000 km odpłużania-20 godzin czasu pracy nieefektywnej (oczekiwanie na dyspozycję w siedzibie Zamawiającego) -100 km dojazdu do miejsca pracy z siedziby Zamawiającego.3. Zamówienie dotyczy :-3000 km odpłużania w trakcie trwania umowy przy odpłużaniu jezdni wielopasmowych w granicach administracyjnych Miasta Torunia lub w miejscach zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego-20 godzin nieefektywnego czasu pracy oraz 100 km dojazdu do miejsca świadczenia usługi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Załadunek i wywożenie śniegu z ulic, placów i chodników przy użyciu koparko-ładowarki i pojazdu ciężarowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami w zakresie załadunku i transportu śniegu w wskazane miejsce w przewidywanej ilości 2000 m3 z terenu miasta Torunia. Dotyczy to w szczególności terenu Strefy Płatnego Parkowania miasta Torunia, ponadto przewiduje się wywożenie śniegu z Przedmieścia Bydgoskiego i Przedmieścia Chełmińskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość wywożenia śniegu z terenu pozostałych dzielnic, osiedli w niewielkim zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie chodników i placów na Przedmieściu Bydgoskim, Podgórzu, Przedmieściu Chełmińskim, Przedmieściu Jakubskim i Wrzosach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na ręcznym odśnieżaniu i/ lub uszorstnianiu oraz likwidacji oblodzeń chodników i placów na rzecz Zamawiającego o szacunkowej powierzchni ok. 13 000 m2 jednorazowego odśnieżania i posypywania oraz likwidowania oblodzenia.– Rejon nr 1, ok. 6 500 m2 - obejmuje chodniki i place na Przedmieściu Bydgoskim, – Rejon nr 2, ok. 6 500 m2 - obejmuje chodniki i place na Podgórzu, Przedmieściu Chełmińskim, Przedmieściu Jakubskim i Wrzosach.Szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu umowy wynosi 22.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie przejść podziemnych, kładek, mostków oraz miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na ręcznym odśnieżaniu i/ lub uszorstnianiu, usuwaniu śniegu oraz likwidacji oblodzeń przejść podziemnych, kładek, mostków oraz miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego na rzecz Zamawiającego o szacunkowej powierzchni ok. 10 000 m2 jednorazowego odśnieżania i posypywania oraz likwidowania oblodzenia.– Rejon nr 1, ok. 5 000 m2 - obejmuje przejścia podziemne; Pl. F. Skarbka, Sz. Lubicka/Ślaskiego, Sz. Lubicka/Wyszyńskiego, Sz. Lubicka/Kos. Kościuszkowskich, w ciągu ul. Rypińskiej, Garbaty mostek, Ścieżka Szkolna, kładka nad trasą Średnicową– Rejon nr 2, ok. 5 000 m2 - miejsca niedostępne dla sprzętu mechanicznego wskazane przez Dyspozytora AZ.Szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu umowy wynosi 22.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie na terenie Strefy Płatnego Parkowania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na ręcznym odśnieżaniu i/ lub uszorstnianiu oraz likwidacji oblodzeń na terenie Strefy Płatnego Parkowania lub w miejscach wskazanych przez Dyspozytora AZ na rzecz Zamawiającego w ilości 600 godz. pracy efektywnejSzczegóły prac będą przekazywane każdorazowo przed rozpoczęciem robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
95,00 |
Termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni