Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna-Stare Nadleśnictwo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00244706
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586866342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7528d549-3587-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002120/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w 2021/2022.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal zkgk@kościerzyna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania
techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych
odwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w
Regulaminiekorzystania z miniPortalu ttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie
ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 3. Wykonawca przystępując do
niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu,określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegaćpostanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwemdedykowanych formularzy do: - złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji
wynosi 150 MB- e-mail: zkgk@koscierzyna.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB5.
Za datęprzekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych
informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych
dokumentów orazinformacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie
potwierdzenie dostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego
Zamawiającego. 6. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami wszczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz
załączniki do oferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem sprawy i numerem
ogłoszenia(BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: zkgk@koscierzyna.pl 7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załącznikido oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania w/wdokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą
pocztyelektronicznej, na adres email: zkgk@koscierzyna.pl8. Sposób sporządzania
dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z
wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lubkonkursu . a)Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale
lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia
nie zostałysporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i
przekazaćelektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania
przezwykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym
podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest
równoznaczne zpoświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z
oryginałem.b)Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności
ROZPORZĄDZENIERADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula
informacyjna RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula
informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2021.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 20

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 1, Rejon I - Teren objęty odśnieżaniem: Stare Nadleśnictwo, Szarlota, Garczyn, Łubiana, Sudomie, Korne
Korne Owśnice, Wieprznica, Dąbrówka, Puc, Mały Klincz (Sołtys), Kościerska Huta – 40 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 1, Rejon II Teren objęty odśnieżaniem: Nowy Podleś, Mały Podleś, Wielki Podleś, Wielki Klincz, Mały Klincz, Zielenin, Będominek – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 1, Rejon III. Teren objęty odśnieżaniem: Kościerzyna Wybudowanie, Skorzewo, Częstkowo, Ludwikowo,
Dobrogoszcz, Kaliska, Kłobuczyno, Nowa Wieś – 30 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 1, Rejon IV Teren objęty odśnieżaniem: Rybaki, Grzybowo, Sycowa Huta, Lizaki, Grzybowski Młyn,
Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Wdzydze, Gołuń – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon I Teren objęty odśnieżaniem: Nowy Klincz, Mały Klincz, Kościerska Huta, Dobrogoszcz,
Dąbrówka – 45 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon II Teren objęty odśnieżaniem: Wielki Klincz, Gościeradz, Mały Podleś (płyty), PKP, Dębogóry,
(lewa strona) – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon III Teren objęty odśnieżaniem: Wielki Podleś, Mały Podleś, Nowy Podleś, Sarnowy, Rotembark
–20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon IV Teren objety odśnieżaniem: Nowa Kiszewa, Dębogóry, Małe Stawiska, Stawiska, Szenajda –
30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon V Teren objęty odśnieżaniem: Niedamowo, Smolniki, Hamerberg, Dębogóry – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon VI Teren objęty zamówieniem: Gostomie, Korne – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon VII Teren objęty odśnieżaniem:
Cząstkowo, Wieprznica, Owśnice, Fingrowa Huta, Korne
– 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon VIII Teren objęty zamówieniem:
Łubiana, Grzybowo, Garczyn – 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon IX Teren objęty zamówieniem: Sudomie, Rybaki – 10 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon X Teren objęty zamówieniem: Kłobuczyno, Kaliska Wybudowanie – 35 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon XI Teren objęty odśnieżaniem: Zielenin, Będominek, Puc – 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon XII Teren objęty odśnieżaniem:
Nowa Wieś, Kościerzyna Wybudowanie, Kaliska – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon XIII Teren objęty odśnieżaniem: Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 2, Rejon XIV Teren objęty odśnieżaniem: Sycowa Huta, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Gołuń,
Wdzydze, Juszki, Lizaki, Grzybowski Młyn, Grzybowo
– 35 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 3, Rejon I Teren objęty odśnieżaniem: Łubiana - ścieżki pieszo-rowerowe - ul. Kościerska,
ul. Kaszubska, ul. Kolejowa; chodniki – ul. Długa. Ul. Szkolna,
ul. Kościerska, ul. Lipowa, ul. Brzozowa, ul. Dębowa,
ul. Kasztanowa, ul. Akacjowa, ul. Słoneczna, ul. Ogrodowa,
ul. Kamienna, ul. Sadowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 3, Rejon II Teren objęty odśnieżaniem: Wielki Klincz – chodniki: ul. Szkolna, ul. Wybickiego,
ul. Gościeradzka, ul. Klasztorna, ul. Polna, ul. Kolejowa,
ul. Słoneczna, ul. 2 Pułku Szwoleżerów, ul. Hallera, ścieżka pieszo-rowerowa Wielki Klincz – Kościerzyna (do granic administracyjnej Gminy Miejskiej Kościerzyna z Gminą Kościerzyna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdego z zadań oddzielnie – minimalne wymagania sprzętowe określa zał. nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przykładowe oświadczenie – załącznik nr 6 do
SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. Załącznik nr 5 – oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Dokument określający zasady reprezentacji oraz
osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych
baz danych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 8 do SWZ oraz Rozdział: XVIII SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI