Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego (postępowanie II)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstjanowa Górna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-07
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W USTRZYKACH DOLNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00369042
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego (postępowanie II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W USTRZYKACH DOLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370451859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 95

1.5.2.) Miejscowość: Ustjanowa Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134612474

1.5.8.) Numer faksu: 134612474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@bieszczadzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bieszczadzki.pl/strona-471-jednostki_organizacyjne_powiatu.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego (postępowanie II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ee5998f-3de5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00328665/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
w Systemie, ani logowania do Systemu.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie
dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Za pośrednictwem
posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych
odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności:
przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania. Zadawanie pytań przez
Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną
podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest
widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data
i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar,
wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu
przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego
uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy
elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
autentykacji i podpisu. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia
następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera.
Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir
SDK Web oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu
korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej
wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie
telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. W
sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@bieszczadzki.pl (nie dotyczy
składania ofert) - w temacie wiadomości należy wpisać –UWAGA ! Awaria platformy – numer
postępowania.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.
Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się
następującym znakiem postępowania: PZD.271.5.2022

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe
podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w
szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego
pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca
przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do
wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania
przedmiotu zamówienia.
W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych
stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. oraz rozporządzenia
2016/679.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Starosta Bieszczadzki.
Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą
elektroniczną na adres iod@bieszczadzki.pl
Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –W odniesieniu
do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia 2016/679;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. ładowarki lub koparko – ładowarki o poj. łyżki min. 1,0m3 – własność Wykonawcy – do przygotowania mieszanki i załadunku materiałów na placu składowym w Ustjanowej Górnej.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Wykonanie i załadunek mieszanek uszorstniających przy użyciu ładowarki lub koparko – ładowarki – 240 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C=najniższa oferowana cena/cena oferty badanej x 60,00

KRYTERIUM II. ROK PRODUKCJI SPRZĘTU

waga – 40%

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” liczona następujących zasad:

Rok produkcji:

Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt

Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. ciągnika o mocy min. 100 KM, dwunapędowego wyposażonego w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym – 30 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C= najniższa oferowana cena / cena badanej oferty x 60,00


KRYTERIUM II. PAREMETRY TECHNICZNE NOŚNIKA

Nośnik o mocy silnika od 101 KM do 150 KM – 20 pkt.
Nośnik o mocy silnika od 151 KM do 200 KM – 30 pkt.
Nośnik o mocy silnika powyżej 201 KM – 40 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne nośnika

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. ciągnika o mocy min. 100 KM, dwunapędowego wyposażonego w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Lutowiska i Gminy Czarna. Adres i miejsce postoju Wykonawcy (miejsce rozpoczęcia i zakończenia pracy) musi znajdować się max. 5 km od jednej z dróg objętych tym zadaniem. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym – 23 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C= najniższa oferowana cena / cena badanej oferty x 60,00


KRYTERIUM II. PAREMETRY TECHNICZNE NOŚNIKA

Nośnik o mocy silnika od 101 KM do 150 KM – 20 pkt.
Nośnik o mocy silnika od 151 KM do 200 KM – 30 pkt.
Nośnik o mocy silnika powyżej 201 KM – 40 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne nośnika

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
• 2224R Rozpucie-Ropienka,
• 2226R Rakowa-Stańkowa-Ropienka,
• 2268R Wańkowa-Dźwiniacz-Brzegi Dolne,
• 2293R Olszanica-Ropienka,
• 2295R Krościenko-Stebnik.

Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 240 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
• 2290R Wojtkowa-Grąziowa-Trójca,
• 2292R Wojtkowa-Nowosielce Kozickie-Wojtkówka,
• 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka,
• 2268R Wańkowa-Leszczowate-Łodyna,
• 2269R Wańkowa-Dźwiniacz-Brzegi Dolne.

Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 210 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj. (piaskarkę lub urządzenie rozsypujące o ładowności min. 4 tony oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
2305R Smolnik-Zatwarnica, 2306R Brzegi Górne-Dwernik.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 210 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
• 2273R Bóbrka-Łobozew,
• 2296R Ustjanowa-Daszówka-Czarna na odc. Ustjanowa-Daszówka,
• 2297R droga przez wieś Daszówka,
• 2300R Jasień-Jałowe-Bandrów,
• 2301R Jałowe-Moczary

Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego.

Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 246 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr
• 2296R Ustjanowa-Daszówka-Czarna na odcinku Czarna-Czarna Dolna;
• 2298R ul. Przemysłowa-Ustrzyki Dolne-Równia-Hoszów,
• 2299R droga przez wieś Hoszowczyk,
• 2302R Czarna-Michniowiec,
• 2303R droga przez wieś Lipie,
• 2304R Polana-Lutowiska.

Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego.
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 270 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr: 2089R Jureczkowa-Kwaszenina-Arłamów, oraz 2291R Trójca – Arłamów.
Załadunek piaskarek własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności Wykonawcy utrzymującego drogę z zadania nr 9. Wykonawca musi posiadać – w odległości max. 5 km od wymienionej w zadaniu nr 9 drogi – własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie materiałów do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających ciągłość ich utrzymania. Materiały do zimowego utrzymania dróg ( mieszanki środków niechemicznych i chemicznych) określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. Nr 230 poz. 1960, wykonawca gromadzi we własnym zakresie na placu składowym.
Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą, załadunkiem, składowaniem oraz zakupem mieszanki środków niechemicznych
i chemicznych. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni z materiałem własnym Wykonawcy przy użyciu piaskarek ryczałtowo za miesiąc pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 60,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. ciągnika o mocy min. 20 KM, dwunapędowego,
wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 150 kg , oraz pług jednostronny i dwustronny do zimowego utrzymania chodnika w ciągu drogi 2298 R ul. Przemysłowa-Ustrzyki Dolne-Równia-Hoszów .
Załadunek piaskarek własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności Wykonawcy utrzymującego drogę z zadania nr 10. Wykonawca musi posiadać własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie materiałów do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających ciągłość ich utrzymania. Materiały do zimowego utrzymania dróg (mieszanki środków niechemicznych i chemicznych) określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. Nr 230 poz. 1960, wykonawca gromadzi we własnym zakresie na placu składowym. Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą, załadunkiem, składowaniem oraz zakupem mieszanki środków niechemicznych i chemicznych.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 45 kursów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C=najniższa oferowana cena/cena oferty badanej x 60,00

KRYTERIUM II. ROK PRODUKCJI SPRZĘTU

waga – 40%

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” liczona następujących zasad:

Rok produkcji:

Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt

Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. równiarki o mocy min. 150 KM, z napędem 6x6, o szerokości odśnieżania min. 2,5m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym – 90 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C=najniższa oferowana cena/cena oferty badanej x 60,00

KRYTERIUM II. ROK PRODUKCJI SPRZĘTU

waga – 40%

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” liczona następujących zasad:

Rok produkcji:

Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt

Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 120 KM, z napędem 4x4, wyposażonego w wirnik o szerokości odśnieżania min. 2,35 m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu wirnika – 30 godzin pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

63110000-3 - Usługi przeładunku towarów

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu w sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz w przypadku kiedy ze względów bezpieczeństwa wymagane będzie natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie będzie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM I. CENA

Waga – 60 %

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Wzór obliczenia ceny:

C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:

C=najniższa oferowana cena/cena oferty badanej x 60,00

KRYTERIUM II. ROK PRODUKCJI SPRZĘTU

waga – 40%

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” liczona następujących zasad:

Rok produkcji:

Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt

Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:

Dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem:
Dla cz. 1: ładowarką lub koparko – ładowarką o poj. łyżki min. 1,0m3 , 1 szt.
Dla cz. 2: ciągnikiem o mocy min. 100 KM, dwunapędowym, wyposażonym
w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m; 1 szt.
Dla cz. 3: ciągnikiem o mocy min. 100 KM, dwunapędowym, wyposażonym
w pług czołowy jednostronny z hydraulicznym dociskiem, o szerokości odśnieżania min. 2,5m; 1 szt.
Dla cz. 4: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 5: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 6: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 tony oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 7: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 8: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 9: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 10: ciągnikiem o mocy min. 20 KM, dwunapędowym, wyposażonym w osprzęt tj: piaskarkę o ładowności min. 150 kg , oraz pług jednostronny i dwustronny 1 szt.
Dla cz. 11: równiarką o mocy min. 150 KM, z napędem 6x6 z kompletnym osprzętem 1 szt.
Dla cz. 12: nośnikiem o mocy min. 120 KM, z napędem 4x4, wyposażonym w wirnik o szerokości odśnieżania min. 2,35m

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenia o aktualności oświadczenia o którym mowa w art. 125., ust. 1 Ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenia o aktualności oświadczenia o którym mowa w art. 125., ust. 1 Ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający stawia takie same wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie samodzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwagi ogólne do kryterium I. Cena

• Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
• Wartość dla części nr 1-8 i 11 i 12 należy obliczyć jako iloczyn ilości godzin i stawki za 1 rob/godz.
• Wartość dla części nr 9 należy obliczyć jako iloczyn ilości miesięcy i stawki za 1 miesiąc pracy.
• Wartość dla części nr 10 należy obliczyć jako iloczyn ilości kursów i stawki za1 kurs.
• Do wyliczonej kwoty należy doliczyć obowiązujący podatek VAT.
• Cena jednostkowa brutto określona przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
• Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN.

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jego wartość bez kwoty podatku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI