Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków z pozostających w zarządzie ZBKw Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków z pozostających w zarządzie ZBKw Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2540f2d-e07d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych , usuwaniu sopli i oblodzeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Włączona obsługa JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 65/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Rejon: I BOM nr 1 – Rynek Kleparski 4: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Rejon: II BOM nr 2 – ul. Królewska 25: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 650;
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 37037,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Rejon: III BOM nr 3 – ul. Zamoyskiego 3: przewidywana ilość m2 dachów: 1.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 7.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 55555,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Rejon: IV BOM nr 4 – os. Centrum C 10B: przewidywana ilość m2 dachów: 1.300; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Rejon: V BOM nr 5 – os. Na Stoku 1: przewidywana ilość m2 dachów: 1.300; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Rejon: VI BOM nr 6 – Plac na Groblach 7: przewidywana ilość m2 dachów: 5.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 8.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 92592,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Rejon VII: Przychodnie: przewidywana ilość m2 dachów: 1.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 7.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp
4.2.5.) Wartość części: 55555,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Rejon VIII: Budynki użytkowe: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 650;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.
4.2.5.) Wartość części: 37037,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) Wykonawca musi wykazać się, że wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę dotyczącą usuwania sopli i śniegu z dachów.
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu osób realizujących usługi polegające na usuwania sopli i śniegu z dachów, w co najmniej jednym sezonie zimowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz usług wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (Załącznik nr 5A do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstawwykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych
podwykonawców (jeżeli są już znani)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy