Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków z pozostających w zarządzie ZBKw Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyZarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109399
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków z pozostających w zarządzie ZBKw Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków z pozostających w zarządzie ZBKw Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2540f2d-e07d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych , usuwaniu sopli i oblodzeń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Włączona obsługa JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 65/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Rejon: I BOM nr 1 – Rynek Kleparski 4: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Rejon: II BOM nr 2 – ul. Królewska 25: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 650;
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 37037,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Rejon: III BOM nr 3 – ul. Zamoyskiego 3: przewidywana ilość m2 dachów: 1.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 7.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 55555,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Rejon: IV BOM nr 4 – os. Centrum C 10B: przewidywana ilość m2 dachów: 1.300; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 23148,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Rejon: V BOM nr 5 – os. Na Stoku 1: przewidywana ilość m2 dachów: 1.300; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 23148,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Rejon: VI BOM nr 6 – Plac na Groblach 7: przewidywana ilość m2 dachów: 5.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 8.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 92592,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Rejon VII: Przychodnie: przewidywana ilość m2 dachów: 1.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 7.000;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp

4.2.5.) Wartość części: 55555,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Rejon VIII: Budynki użytkowe: przewidywana ilość m2 dachów: 4.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 650;
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w sezonie zimowym 2021/2022, w podziale na 8 rejonów.
Usługa obejmuje rzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 8 części. Każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał usługi każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do postanowień umowy, przesłanego przez Zamawiającego na podany przez Wykonawcę w umowie adres e-mail. Zakres usługi obejmuje również m.in. zabezpieczenie terenu, podjęcie działań w kierunku usunięcia samochodów z terenu działania (odszukanie właściciela, zgłoszenie Straży Miejskiej, Policji), usuwanie śniegu z chodnika (spryzmowanie, wywóz) itp.

4.2.5.) Wartość części: 37037,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień na zasadach ogólnych przewidzianych w umowie, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych z zimowym utrzymaniem dachów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) Wykonawca musi wykazać się, że wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę dotyczącą usuwania sopli i śniegu z dachów.


b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu osób realizujących usługi polegające na usuwania sopli i śniegu z dachów, w co najmniej jednym sezonie zimowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz usług wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (Załącznik nr 5A do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych
podwykonawców (jeżeli są już znani)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI