Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-18
  • ZamawiającyZarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00539461
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b840c32-9590-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00502693/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług polegających na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach na terenie Krakowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Włączona obsługa JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 100/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
Zamówienie obejmuje zastosowanie odpowiednich środków, preparatów celem skutecznego usunięcia insektów, owadów, gryzoni z budynków lub ich części, odkażanie pomieszczeń (np. po zgonie w lokalu), usuwanie zanieczyszczeń organicznych (m.in. krwi, moczu, kału, tkanek), ozonowanie, dezodoryzację, likwidację gniazd owadów (osy, szerszenie) oraz usuwanie martwych zwierząt, a także usuwanie odchodów zwierzęcych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (pustostany, strychy i inne) oraz dezynfekcja tych pomieszczeń.
W/w usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego (zał.1 – wzór zlecenia), dodatkowo w zakresie deratyzacji nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego w terminach od 1 stycznia 2024 r. do 15 marca 2024 r. oraz od 15 października 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. zgodnie z uchwałą Nr LXXXIII/2359/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Wykaz nieruchomości, które zostaną objęte deratyzacją, będzie przekazany Wykonawcy wraz pisemnym zleceniem sporządzonym przez Administratorów nieruchomości co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem terminu jej przeprowadzenia.

Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w ramach usług do:
- wyboru najlepszych pod względem skuteczności oraz bezpieczeństwa metod działania,
- stosowania przez Wykonawcę środków dopuszczonych do używania i posiadających aktualną rejestrację PZH i MZ,
- odpowiedniego oznakowania miejsc, gdzie wykonywana będzie usługa będąca przedmiotem niniejszej umowy, w przypadku deratyzacji okresowej konieczne jest umieszczenie daty (miesiąc i rok) wykonania usługi na informacji o grożącym niebezpieczeństwie otrucia ludzi i zwierząt,
- w przypadku deratyzacji umieszczanie preparatów w sposób, aby był do nich ograniczony dostęp dla dzieci oraz zwierząt tj. kotów, psów,
- po wykonaniu usługi usunięcia skutków działania zastosowanych środków, preparatów celem pozostawienia miejsc objętych usługą w należytym stanie,
- wywozu i utylizacji padłych zwierząt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów (odpady zwierzęce),
- usługa dezynsekcji winna być wykonana dwukrotnie, w odstępie 14-21 dni (w zależności od zastosowanego preparatu),
- w przypadku nieprawidłowego (nieskutecznego) wykonania zlecenia w zakresie usług deratyzacji, dezynsekcji (dwukrotnej), dezynfekcji Wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania tej usługi bez prawa żądania dodatkowego wynagrodzenia, na swój koszt i ryzyko.
Usługa będzie wykonywana w budynkach i lokalach pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.

Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów (odpady zwierzęce).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego" wraz z załącznikami oraz Załącznik Nr 9 do SWZ „Cennik”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień (polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach), zamówienia zostaną udzielone w przypadku, gdy z powodu trwającej procedury przetargowej lub innych przeszkód, nie zostanie zabezpieczona realizacja prac związanych ze świadczeniem usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach, o wartości nie większej niż 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60 % =60 pkt
Zatrudnienie osoby nadzorującej, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby nadzorującej, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby nadzorującej, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: tj.:
a) przynajmniej 1 osobą przewidzianą do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia (będącą równocześnie osobą do kontaktów z Zamawiającym), posiadającą, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (wykonywane w sposób ciągły) w koordynowaniu osób świadczących usługi w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji,
b) przynajmniej 1 osobą przewidzianą do nadzorowania wykonywania prac dotyczących świadczenia usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy wymagany od Wykonawcy obejmuje wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,Wykonawca wskazał w ofercie
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00497771/01 z dnia 2023-11-16
2023-11-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani).
5. Wypełniony cennik stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI