Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767072-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767072-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
----------------------
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, krajowy numer identyfikacyjny 24261540600000, ul. Zielna  25B , 41-907  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 532 59 10, , e-mail zamowienia@bm.bytom.pl, , faks 32 532 50 10.
Adres strony internetowej (URL): www.bm.bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, Informacja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom w 2021 roku
Numer referencyjny: DZ-PN-42/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe usługi kominiarskie w szczególności określone w:a) ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);b) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719);c) Załączniku nr 1.7. do SIWZ – Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio Załączniki od nr 1.1 do nr 1.6. do SIWZ oraz w lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.4. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w podziale na sześć nw. Części:a) Część I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (zwany dalej POM) Nr 1 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 72 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 795 lokali w tym 669 lokale mieszkalne, 126 lokali użytkowych, posiadających 581 przewodów kominowych dymowych, 86 przewody kominowe spalinowe, 526 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 279 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części I zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 75 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 75 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 50 mb.b) Część II – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 2 z siedzibą 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 96 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 997 lokali w tym 877 lokali mieszkalnych, 120 lokali użytkowych, posiadających 552 przewody kominowe dymowe, 53 przewodów kominowych spalinowych, 666 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 286 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części II zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 20 mb.c) Część III – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 3 z siedzibą 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 114 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1215 lokali w tym 1159 lokali mieszkalnych, 56 lokali użytkowych, posiadających 1087 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 397 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 137 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części III zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.d) Część IV – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 4 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 126 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1399 lokali w tym 1167 lokale mieszkalne, 232 lokale użytkowe, posiadających 746 przewodów kominowych dymowych, 148 przewodów kominowych spalinowych, 866 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 355 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części IV zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 120 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 120 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 25 mb.e) Część V – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 5 z siedzibą 41-906 Bytom, ul. Miechowicka 34, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 86 obiektach budowlanych w których łącznie jest 715 lokali w tym 649 lokale mieszkalne, 66 lokali użytkowych, posiadających 532 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 367 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 213 przewody kominowe niezagospodarowane. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części V zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 75 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 75 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 50 mb.f) Część VI – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 6 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 87 obiektach budowlanych w których łącznie jest 724 lokali w tym 606 lokali mieszkalnych, 118 lokale użytkowe, posiadających 513 przewodów kominowych dymowych, 108 przewodów kominowych spalinowych, 535 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 346 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.6. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części VI zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 120 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 120 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.5. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na trzy części zamówienia.6. Zakres rzeczowy zamówienia jest tożsamy we wszystkich częściach zamówienia i obejmuje czynności opisane w Załączniku nr 1.7. do SIWZ Specyfikacji wykonania i odbioru usług. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Istotne postanowienia umowne. B. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania - Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących czynności związanych z usługami kominiarskimi wyspecyfikowanymi w przedmiocie zamówienia.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 71630000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90915000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewidujeudzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości do 20% zamówieniapodstawowego w zakresie określonym w załączniku nr 1.7. do SIWZ. 2. Zamawiający określa warunkiudzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp j.n.: a) zamówienia będą mogłybyć udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ichrealizację; b) umowy będą zawarte po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcami; c) cena zawykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonych przezWykonawców ofert cenowych; d) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcom wraz z zaproszeniemdo negocjacji; e) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości jak wumowie zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego; f) obowiązki Wykonawcy iZamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w wyniku udzieleniazamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.a) Wykonawca składając ofertę na jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje, przez okres co najmniej 9 miesięcy, co najmniej jedną usługą polegającą na świadczeniu usług kominiarskich (np. czyszczenie przewodów kominowych, kontrola okresowa przewodów kominowych, sporządzanie opinii kominiarskich) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy.W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek powyższy za spełniony, w nw. przypadkach:1) gdy Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał przez okres co najmniej 9 miesięcy usługę o wartości stanowiącej krotność co najmniej 30 000,00 złotych brutto i ilości części, na które składa ofertę, w ramach jednej umowy;lub2) gdy Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał przez okres co najmniej 9 miesięcy tyle różnych usług o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto każda z nich, na każdą część zamówienia na którą składa ofertę. UWAGA: W przypadku usług nadal wykonywanych, należy wykazać, iż do dnia składania ofert, już zrealizowana część tej usługi spełnia warunek jw. b) Wykonawca składając ofertę na jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, w tym 1 osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku mistrza kominiarskiego.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie tyloma różnymi osobami spełniającymi ww. warunki w ilości stanowiącej krotność wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia i ilości części, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt V.3. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, tym samym:a) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;b) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim na ich zasoby się powołuje, składa oświadczenia o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b.d) jeżeli zdolności zawodowe innych podmiotów na których polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił te podmioty innymi podmiotami, lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w pkt V.3. SIWZ. 5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Dokument o którym mowa wlit. a Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć również w stosunku do każdego z podmiotów naktórego zdolnościach polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu oraz każdego zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: dowodami, októrych mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinnybyć wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jednączęść zamówienia Wykonawca powyższy wykaz zobowiązany będzie złożyć odrębnie dla każdejczęści zamówienia. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na tematich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami. UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną częśćzamówienia Wykonawca powyższy wykaz zobowiązany będzie złożyć odrębnie dla każdej częścizamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
--------------------------------------------------
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
---------------------------------------------
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz oferty – Załącznik nr 3a do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. iVI.1.b. SIWZ – pkt. 1 Załącznika nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: c)oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt. 2 Załącznika Nr 3b i Załącznika Nr3c do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowaniaWykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z któregowynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczonaza zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie –oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące,że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np.pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3d doSIWZ. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, októrej mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz zezłożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
------------------------------------------

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
------------------------------------------

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
------------------------------------------

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
------------------------------------------

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
------------------------------------------
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: ------------------------------------------
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: ------------------------------------------
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: ------------------------------------------
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): ------------------------------------------
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: ------------------------------------------
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: ------------------------------------------
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
------------------------------------------

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
------------------------------------------
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
------------------------------------------
Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
------------------------------------------
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
------------------------------------------
Wstępny harmonogram postępowania:
------------------------------------------
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
------------------------------------------

Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
------------------------------------------
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
------------------------------------------
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
------------------------------------------
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
------------------------------------------
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
------------------------------------------
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
------------------------------------------

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
------------------------------------------

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
------------------------------------------

Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego w niniejszejumowie w zakresie: a) zmiana strony umowy – Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnegowynikającego z odrębnych przepisów; b) zmiana wynagrodzenia brutto, w przypadku zmianyobowiązujących przepisów dotyczących VAT; c) zmiana osób ze strony Wykonawcy wskazanych imienniew umowie; d) zmiana osób ze strony Zamawiającego wskazanych imiennie w umowie; e) zmiana wykazuadresowego dotycząca włączenia/wyłączenia nieruchomości; f) zmiana wskazanych podwykonawców,rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówieniaprzy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa zzastrzeżeniem, iż jeżeli Wykonawca zamierza dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, a wpostępowaniu o udzielenie zamówienia objętego niniejszą umową, Podwykonawca był podmiotem, naktórego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany Podwykonawca lubWykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niżwymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia objętego niniejszą umową. Dokumentypotwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wrazz wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 poniżej. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie określonym wust. 1 lit. a, b, c i f wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku wykazującegozasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowywymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
------------------------------------------
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
------------------------------------------
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
------------------------------------------
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
------------------------------------------
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Część I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (zwany dalej POM) Nr 1 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 72 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 795 lokali w tym 669 lokale mieszkalne, 126 lokali użytkowych, posiadających 581 przewodów kominowych dymowych, 86 przewody kominowe spalinowe, 526 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 279 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części I zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 75 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 75 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 50 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:b) Część II – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 2 z siedzibą 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 96 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 997 lokali w tym 877 lokali mieszkalnych, 120 lokali użytkowych, posiadających 552 przewody kominowe dymowe, 53 przewodów kominowych spalinowych, 666 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 286 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części II zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 20 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:c) Część III – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 3 z siedzibą 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 114 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1215 lokali w tym 1159 lokali mieszkalnych, 56 lokali użytkowych, posiadających 1087 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 397 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 137 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części III zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:d) Część IV – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 4 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 126 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1399 lokali w tym 1167 lokale mieszkalne, 232 lokale użytkowe, posiadających 746 przewodów kominowych dymowych, 148 przewodów kominowych spalinowych, 866 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 355 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części IV zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 120 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 120 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 25 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:e) Część V – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 5 z siedzibą 41-906 Bytom, ul. Miechowicka 34, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 86 obiektach budowlanych w których łącznie jest 715 lokali w tym 649 lokale mieszkalne, 66 lokali użytkowych, posiadających 532 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 367 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 213 przewody kominowe niezagospodarowane. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części V zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 75 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 75 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 50 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:f) Część VI – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 6 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, w tym:1) realizację przedmiotu zamówienia w 87 obiektach budowlanych w których łącznie jest 724 lokali w tym 606 lokali mieszkalnych, 118 lokale użytkowe, posiadających 513 przewodów kominowych dymowych, 108 przewodów kominowych spalinowych, 535 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 346 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.6. do SIWZ.2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SIWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części VI zamówienia wynosi: sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 120 lokali; sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 120 przewodów kominowych; sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 3 budynki; badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 90915000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji na zgłoszenie o charakterze awaryjnym 20,00
termin wydania i dostarczenia opinii/zalecenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługi będą realizowane od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI