Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kominiarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kominiarskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9eeae77-a38d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowyhttps://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html) 5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji. 6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania –zgodnie zSWZ.7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami zapośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade SA w sposób określony w instrukcji dostępnej podadresem:https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. z/s w Wałbrzychu, ul. Andersa 48.dane kontaktoweinspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@mzbwalbrzych.pl,Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 orazart. 96 ust. 3 ustawy, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z kategorią archiwalnąakt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba, że czastrwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych 1,na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO2, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO,na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EE-8/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 polega na wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych. Opinia winna zawierać m.in. inwentaryzację podłączeń kominowych w opiniowanym pionie z wyznaczeniem wolnych przewodów kominowych, nadających się do wykorzystania dla podłączeń urządzeń (lub wskazaniem innych rozwiązań) oraz szkic sytuacyjny opiniowanych pomieszczeń wraz z umiejscowieniem przewodów kominowych i szczegółowym opisem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SWZ. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 polega na wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń). Wykona-nie inwentaryzacji winno obejmować:1. wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych,2. wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych,3. badanie prawidłowości podłączeń,4. badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych,5. badanie ciągu kominowego,6. sporządzenie szkiców podłączeń, 7. wykaz usterek,8. inne uwagi,
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SWZ. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 polega na sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SWZ. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 polega na sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SWZ. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 polega na badaniu szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SWZ. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywałakomisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7