Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SVA/Z/K/4620-3/2021: Zakup i dostawa materiałów budowlanych pod izolację termiczną dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 CSWL w Poznaniu (zadanie 55194)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/Z/K/4620-3/2021: Zakup i dostawa materiałów budowlanych pod izolację termiczną dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 CSWL w Poznaniu (zadanie 55194)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68d261b-a406-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.amwsinevia.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określaniezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów a dnia 30.12.2020 r. sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie:1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:pamięć min 2GB Ram,procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;-Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.2) Format przesyłanychdanych:a) w zakresie wielkości i formatu plików:• pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnychformatach.b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dokumenty w formacie„pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES, • dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacieinnym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanegopodpisu elektronicznego,należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.3) Szyfrowanie ioznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:• plik załączony przez Wykonawcę naelektronicznej Platformie Zakupowej i zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzeniapliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składaniaofert.• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu wkolumnie „Data przesłania”. 2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnościskładanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SWZ,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta zelektronicznej Platformy Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl. 3. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej,poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki „Pytania/ Informacje” (nie dotyczy składania ofert). Wprzypadku niestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lubnarzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą nie zostaćuwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że niezostały przekazane. 4. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej,tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SVA/Z/K/4620-3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów pod izolację termiczną dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44313000-7 - Siatka metalowa
44810000-1 - Farby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania do 30% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 30% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.Realizacja powyższych postanowień nastąpi w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy stanem rzeczywistym a dokumentacją techniczną przekazaną przez Inwestora.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4