„Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2021 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767020-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767020-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.: „Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2021 r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000, ul. Ul. Komunalna  31 , 33-100  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 625 82 09, e-mail p.sumara@puk.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
komunalna sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/puktarnow,m,272144,zamowienia-publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Komunalna 31, 33-100 Tarnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2021 r.”
Numer referencyjny: PUK.PR/ZP/2020/12/02
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2021 roku, służących do przebudowy, remontu i naprawy dróg gminnych.3. Zamówienie zostało podzielone na siedem następujących części, tj.:3.1. CZEŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO – FRAKCJA 0 -31,5 MM ilość asortymentu-Szacunkowa ilość ofertowa - 8000 ton3.2. CZEŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO – FRAKCJA 0-63 MM ilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa 5000 ton 3.3 CZEŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM ilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa 700 ton3.4. CZEŚĆ 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO- FRAKCJA 0-2 MMilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa 1000 ton3.5. CZEŚĆ 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO- ŻÓŁTEGOilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa - 100 ton3.6. CZEŚĆ 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU – FRAKCJA 2-8 MMilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa 1500 ton3.7. CZEŚĆ 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MMilość asortymentu- Szacunkowa ilość ofertowa *) - 100 ton*) UWAGA Podana w tabelach powyżej ilość poszczególnego asortymenty (kruszywa) w ramach każdej z części zamówienia (1-7) ma charakter jedynie szacunkowy służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego w ramach przedmiotu zamówienia poszczególnego asortymenty (kruszywa) w ramach każdej z części zamówienia (1-7) wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości poszczególnego asortymenty (kruszywa) w ramach każdej z części zamówienia (1-7) niż podana w tabeli powyżej jego ilość szacunkowa, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości poszczególnego asortymenty (kruszywa)4. WYMAGANIA, KTÓRE MUSI SPEŁNIAĆ ASORTYMENT (KRUSZYWA) OFEROWANY W RAMACH KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (1-7):1) Asortyment (kruszywo) musi być wolny od wad, wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz. 1960), spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, w tym wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi.2) Asortyment (kruszywa) musi odpowiadać wymaganiom określonym normą:a) DLA CZEŚCI 1 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO – FRAKCJA 0-31,5 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym,b) DLA CZEŚCI 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO – FRAKCJA 0-63 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym,c) DLA CZEŚCI 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM - PN-EN 13043:2004 lub równoważnym,d) DLA CZEŚCI 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO- FRAKCJA 0-2 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym,e) DLA CZEŚCI 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO- ŻÓŁTEGO - PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnym,f) DLA CZEŚCI 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU – FRAKCJA 2-8 MM - PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, g) DLA CZEŚCI 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MM PN-EN 12620+A1:2010 PN-EN 13043:2004, PN – EN 13242+A1:2010 Lub równoważnym, 3) Pod pojęciem ww. równoważności Zamawiający rozumie, że oferowane kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w ww. zakresie. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oświadczenia o zgodności oferowanych materiałów z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności.4) Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać od Wykonawcy aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badan laboratoryjnych kruszyw. Wykonawca ma obowiązek posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywa odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.5. WSPÓLNE WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAW KRUSZYW W ZAKRESIE 1 – 7 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.1) Dostawa kruszyw odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw.2) Wykonawca dostarczał będzie kruszywa sukcesywnie partiami do miejsca dostawy - do bazy magazynowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, w godzinach 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po uprzednim złożeniu przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienie (e-mailem, lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem na adres e-mailem Wykonawcy). W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość zamawianego w ramach danej partii kruszywa.3) Kruszywa dostarczane będą na miejsce dostawy transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W ramach dostawy partii zamówionego kruszywa Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku w miejscu dostawy.4) Rozliczenia za odbiór dostarczonego kruszywa będą odbywać się w formie bezgotówkowej na podstawie faktur wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę w oparciu o odbiory danej dostarczonej partii kruszywa dokonane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.5) Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonego Zamawiającemu w ramach partii kruszywa będą każdorazowo dowody wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem „za zgodność z oryginałem”) wystawione przez producenta (kopalnię) kruszywa zawierające co najmniej wskazanie ilości i rodzaju dostarczonego w ramach partii kruszywa - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu (WZ) Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonego kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi oraz dokument potwierdzający dopuszczenie kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce (opóźnianiu) do czasu przedłożenia przez Wykonawcę wymaganych dokumentów.6) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego w ramach partii kruszywa wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego, oraz cena jednostkowa za tonę (Mg) danego rodzaju kruszywa określona w Formularzu oferty– załącznik nr 1 do SIWZ.7) Płatność wynagrodzenia nastąpi każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia tej faktury do siedziby Zamawiającego.8) Minimalny wymagany okres gwarancja jakości na dostarczone kruszywo wynosi co najmniej 12 miesięcy i biegnie od daty odbioru przez Zamawiającego danej partii kruszywa.9) Pozostałe szczegółowe warunki dostaw i sposób rozliczenia, kary umowne oraz warunki gwarancji określa wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
14212300-3
14210000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) DLA CZĘŚCI 1 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO – FRAKCJA 0-31,5 MM:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną)( sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 100 000 zł netto każda.2) DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO–FRAKCJA 0-63 MM:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 90 000 zł netto każda.3) DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO-FRAKCJA 2-5 MM:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 30 000 netto każda.4) DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO-FRAKCJA 0-2 MM:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 13 000 zł netto każda.5) DLA CZĘŚCI 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO-ŻÓŁTEGO:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 1 000 zł netto każda.6) DLA CZĘŚCI 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU – FRAKCJA 2-8 MM:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 30 000 zł netto każda.7) DLA CZĘŚCI 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA - 4-31,4 MM:WWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę kruszyw o łącznej wartości dostaw min. 2 000 zł netto każda.1.2.4. Wymagania dotyczące oferowanych dostaw: Zamawiający wymaga, aby oferowane dostawy spełniały wymagania określone przez Zamawiającego, tj.: Wykonawca na potwierdzenie zgodności oferowanego kruszywa z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia na wezwanie Zamawiającego przedstawi Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Przez jednostkę oceniającą zgodność należy rozumieć ,,INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO.”. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe, inne niż te, o których mowa powyżej w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa powyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.2 SIWZ Zamawiający zażąda od Wykonawcy:a) WYKAZU DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (według załącznika nr 4 do SIWZ), oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.2. Wymagania dotyczące oferowanych dostaw:W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego określonego w rozdziale VI ust 1.2.4 SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy:a) Certyfikatu zgodności wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej BIP informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. Do oferty należy dołączyć:a) Oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ warunków zamówienia – (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - zob. pkt 1 załącznika nr 2 do SIWZ.Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - zob. pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.3.1. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07).4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w ustawie PZP i umowie. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.3. Dopuszcza się zmiany w umowie w stosunku do treści oferty Wykonawcy z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP oraz te, które Zamawiający przewidział, tj.:1) w razie urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli ta zmiana powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy – w takim wypadku dopuszcza się odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie o różnicę w kwocie podatku VAT,2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia Stron - w takim wypadku dopuszcza się dostosowanie umowy do zmienionych przepisów prawa,3) w razie wystąpienia obniżki ceny zł netto za 1 tonę (Mg) kruszywa w stosunku do ceny tego kruszywa zaproponowanej w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ) – w takim wypadku dopuszcza się zmniejszenie pozostałego do zapłaty wynagrodzenia netto Wykonawcy stosownie do zaistniałej obniżki ceny zł netto za 1 tonę (Mg) kruszywa w stosunku od tych zaproponowanych w ofercie Wykonawcy (załącznik 1 nr do SIWZ), lub - bez zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy - zwiększenie ilości zakupionego kruszywa w stosunku od jej ilości podanej w tabeli w § 1 ust. 1 umowy,4) w razie długotrwałego (min. 7 dni) braku kruszywa na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, itp.), a istnieje możliwość jego zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, przy cenie nie wyższej niż określona w ofercie Wykonawcy chyba, że niemożność sprzedaży po tej samej cenie wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności, jeżeli ze względu na cenę producenta dostarczenie tego produktu po umówionej cenie groziłoby Wykonawcy stratą - w takim wypadku dopuszcza się aby pozostałe do zapłaty wynagrodzenie netto Wykonawcy zostało odpowiednio do zaistniałej sytuacji zmniejszone lub zwiększone, przy czym zwiększenie to nie może być większe niż 10 % ceny netto zł za 1 tonę (Mg) kruszywa podanej w ofercie Wykonawcy (załącznik 1 nr do SIWZ),5) w razie zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, itp. - w takim wypadku dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy o czas trwania siły wyższej,6) zmiany Wykonawcy będącej wynikiem połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy – w takim wypadku dopuszcza się odpowiednią zmianę Wykonawcy,7) zaistnienia w umowie omyłki pisarskiej lub rachunkowej,8) zmiany Podwykonawców na zasadach określonych § 11,9) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy zgodnie z § 12 ust. 1,2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić z inicjatywy każdej ze Stron. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przez niego na piśmie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających dokonanie tej zmiany.3. Zmiana oznaczenia Stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adresu korespondencyjnego wynikające ze zmian organizacyjnych, zmiana numerów telefonów i faksów lub adresów poczty elektronicznej, a także zmiana osób upoważnionych do reprezentowania Stron, nie stanowią zmiany Umowy i wymagają dla swej skuteczność zawiadomienia drugiej Strony o tej zmianie w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI