Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy
Praga-Północ m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga-Północ m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006745994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 42 lok. 2a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-733
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 70 650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfo.pragapn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfopraga-pn.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa finansowa publicznych placówek oświatowych
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga-Północ m. st. Warszawy
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006745994
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Targowa 42 lok. 2a
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 03-733
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: 222770650
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: dbfo.pragapn@um.warszawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.dbfopraga-pn.waw.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy
Praga-Północ m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2653d83-b986-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018972/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dbfopraga-pn/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ
https://platformazakupowa.pl/pn/dbfopraga-pn/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 19 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem 19 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/WPAiZP/ZP/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 493333,33 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33711900-6 - Mydło
33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39525000-8 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z Rozdziałem 8 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze aneksu w każdym czasie, w przypadku zaistnienia warunku:
1) zmiany nazwy, NIP, Regonu, numeru rachunku, adresu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy;
2) zmiany nazwy, NIP, Regonu, adresu Zamawiającego lub Odbiorców wskazanych w Liście Odbiorców, którą stanowi Załącznik nr 2 do Umowy;
3) działania siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
5) powierzenia na warunkach określonych w § 5 wykonania części przedmiotu Umowy, zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy.
6) Wykonawca z obiektywnych względów nie będzie w stanie dostarczyć produktu wskazanego przez niego w Formularzu cenowym Wykonawcy, który stanowi Załącznik nr 1 do Umowy, może zaproponować inny, równoważny produkt o parametrach nie gorszych niż produkt wskazany w Formularzu cenowym Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezaakceptowania zaproponowanego innego produkty oraz wymagania dostaw produktu wskazanego w Formularzu cenowym Wykonawcy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dbfopraga-pn/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20