Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da02b53f-4f4e-47fe-9148-ad827ec72cf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019710/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da02b53f-4f4e-47fe-9148-ad827ec72cf1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” SUKCESYWNE DOSTAWY Środków czystości i innych WRAZ Z USŁUGĄ TRANSPORTU DO OŚRODKA PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Dział Gastronomii - środki do czyszczenia, konserwacji zmywarek i innych urządzeń gastronomicznych
1 Nabłyszczasz do zmywarek typ: WINTERHALTER B100N pojemnik 10 l, wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia. op. 6,00
2 Płyn do czyszenia systemów spieniających mleko w ekspresach 950 ml Franke, wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia op. 16,00
3 Płyn do zmywarek – detergent do mycia naczyń, zastosowanie do wszystkich typów zmywarek, wysoka zdolność mycia, do silnych zabrudzeń , nieszkodliwy dla środowiska typ: Primax Gastro 8400 pojemnik 25 kg szt. 20,00
4 Płyn do zmywarek – detergent do mycia naczyń, zastosowanie do wszystkich typów zmywarek, wysoka zdolność mycia, nieszkodliwy dla środowiska typ: WINTERHALTER F8400 pojemnik 25 kg, wymagany produkt oryginalny, dedykowany zgodnie z instrukcją urządzenia szt. 20,00
5 Tabletki do czyszczenia ekspresu 100szt op. Urnex Cafiza E31 754631702108 wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia op. 8,00
6 Tabletki myjące Active Green do pieca konwekcyjnego Rational, 56.01.535, opakowanie 150 szt., wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia op. 10,00
7 Tabletki pielęgnacyjne do pieca konwekcyjnego Rational, 56.00.562, opakowanie 150 szt., wymagany produkt oryginalny, , zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia op. 10,00
8 Tabletki solne do systemów zmiękczania wody, op. 25 kg op. 260,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
14430000-4 - Sól warzona i czysty chlorek sodu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - Artykuły jednorazowe i do sprzątania
1 Ręczniki papierowe jednowarstwowe, białe , makulaturowe, składane w systemie Z-Z; wymiary 23 cm x 25 cm; gramatura 36g/m; gofrowane, wodoodporne; bezzapachowe; opakowanie: ilość listków w bindzie: 200 szt., ilość listków w kartonie: 20 bind x 200 sztuk = 4000 listków. karton 166
2 Papier toaletowy standard, biały, mocny, dwuwarstwowy, perforowany, średnica rolki minimum 12 cm, średnica tulei max 4 cm, długość listka min. 10 cm, min. 200 listków, długość rolki min. 20 metrów. rolka 23470
3 Papier toaletowy, mocny, dwuwarstwowy, średnica rolki 135 mm, długość min. 96 mb , 800 listków, szerokość listka 100 mm , perforowany, do automatów np. typu Katrin System Toilet Plus (pasujący do posiadanych przez Zamawiającego pojemników) (1karton - 36 rolek) lub produkt równoważny karton 32
4 Papier typu: JUMBO, dwuwarstwowy, szerokośc rolki 9 cm, kolor biały rolka 140
5 ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 32 cm x 32 cm. szt. 312
6 ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 50 cm x 60 cm. szt. 300
7 WORKI NA ŚMIECI 35 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 12900
8 WORKI NA ŚMIECI 60 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 15000
9 WORKI NA ŚMIECI 120 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 40 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 5300
10 WORKI NA ŚMIECI 160 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 45 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 16250
11 Ręczniki papierowe celulozowe - dwuwarstwowe, białe, o mocnej strukturze, średnica rolki 255 mm, długość min 250 m, szerokość minimum 220 mm, do mycia okien dobrze wchłaniające wodę, nie pozostawiające smug rolka 110
12 Mop typu włoskiego popularnie zwany "sukienką", bardzo trwały i chłonny, z żółtej mikrofibry min. 26 cm, u nasady plastikowe owalne (wrzecionowate) umocowanie do wkręcanego (gwint) kija, w środku mopa gąbka szorująca, typu "Gosia" lub produkt równoważny. szt. 190
13 Reklamówki tzw. koszulki rozmiar 30/10/55, wytrzymałe, dobrze zgrzewane. szt. 41000
14 Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T7/1 szt. 10
15 Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T12/1 szt. 10
16 Worki do odkurzacza ZELMER, typ:IZ-49.4020PF (4 sztuki) opakowanie 50
17 Worki do odkurzacza SPRINTUS ARUS, worek z wielowarstwowej włókniny, pojemność worka 7,5l (10 sztuk) opakowanie 150
18 Rekawice gumowe, wykonane z lateksu, wielokrotnego użytku, wyprofilowane, flokowane bawełną, z teksturowanymi palcami i wnętrzem dłoni, przylegające do dłoni, praktyczne do sprzątania. Rózne rozmiary. VILEDA para 40
19 Rękawice nitrylowe jednorazowe 100 sztuk w opakowaniu, produkt zgodny z normami: EN 980, EN 1041, EN ISO 14971, EN ISO 13485, EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4. Spełniający wymagania Dyrektywy Rady 93/42/EWG znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/WE oraz Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o Wyrobach Medycznych (Dz.U.2010, Nr 107, poz.679). EN 374-1 z wyłączeniem punktu 5.3.2, EN 374-2, EN 420. Spełniający wymagania Dyrektywy 89/686/EEC jako środek ochrony indywidualnej (PPE) kategorii I (cat.I) do minimalnego ryzyka. karton 278
20 Ścierka pomarańczowa podłogowa 50 cm x 60 cm, pakowana pojedynczo, bardzo gruba i wytrzymała. szt. 242
21 Gąbka-zmywak,profesjonalna, ogólnego stosowania gąbka, pianka żółta, fibra zielona, minimalne wymiary 10 cm x 6 cm. szt. 422
22 Szczotka do naczyń z rączką typu szwedka, podłużna szt. 60
23 Kubki jednorazowe 200 ml, plastikowy, przezroczysty lub mleczny, posiadający ważne świadectwo jakości zdrowotnej lub pisemną deklarację producenta, do zimnych napoi , wytrzymałe , nie pękające przy mocniejszym uścisku, (opakowanie 100 szt.) opak. 30
24 ŚCIERKA VILEDA PCA MICRO szt. 30
25 MOP płaski VILEDA ULTRAMAX - wkład, 35 x 14 cm, szt. 60
26 WORKI NA ŚMIECI 80 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 2500
27 Szczotka do WC wkład szt. 100
28 Folia spożywcza 200 m w 1 opakowaniu op 30
29 Folia aluminiowa 200 m w 1 opakowaniu op 30
30 Druciaki do szorowania szt. 20
31 Sztućce plastikowe min. 100 szt. w opakowaniu op. 150
32 Talerzyki papierowe min. 100 szt. w opakowaniu op. 100
33 Serwetki min. 1000 szt. w opakowaniu op 2400
34 Serwetka fizelinowa duni 40x40 min. 50 szt. w opakowaniu op 6
35 Worki do szprycowania 530x275 min. 100 szt. w opakowaniu op 3
36 Worki na śmieci 360 l min. 10 szt. w opakowaniu op 5
37 Pojemnik do posiłku na wynos tzw. Menubox, 1 op min. 125 szt. op 5
38 Kubki plastikowe 80 ml, 1 op min. 100 szt. w opakowaniu op 5
39 Kubki plastikowe 200 ml, 1 op min. 100 szt. w opakowaniu op 20
40 Kubki plastikowe 500 ml, op. min. 50 szt. opo 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
39514200-0 - Ścierki
18930000-7 - Worki i torby
18937000-6 - Torebki do pakowania towarów
39222120-1 - Kubki jednorazowe
44174000-0 - Folia
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
39513200-3 - Serwety stołowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Dział Usług - Środki do prania w pralni
1. Płyn do prania- pojemność 25 kg, usuwa cięzkie zabrudzenia i trudne plamy,barwa różowa, rozpuszczalny w wodzie, hipoalergiczny, zapach kwiatowy, delikatny, roztwór pH 11-12,5% - TENSO szt. 12,00
2. Wybielacz do tkanin- pojemność 20 kg, postać płynna, bezbarwny, zapach drażniący, pH 1,5-4/20 stopni C, miesza się w wodzie w stopniu nieograniczonym, temp. topnienia/ krzepnięcia -33 stopnie C roztwór 33%, początkowa temp wrzenia 108 stopni roztwór 35%. - WASH OXY PLUS szt. 12,00
3 Odplamiacz - wzmacniacz alkaliczności; - pojemność 25 kg, niepalny, całkowita rozpuszczalność w zimnej wodzie, gęstość względna 1.33g/cm sześcienny/20 stopni C, - WASH BOOSTER szt. 10,00
4 Płyn do płukania - pojemność 25kg, jako środek zmiękczający tkaniny, posatać płynna, barwa biała, zapach słodki, kwiatowy, rozpuszczalny w wodzie. - SAUVINOL szt. 15,00
5 Środek czyszczący/ myjący - dodatek do prania, zastosowanie w pralni przemysłowej, do pralnia profesjonalnego, pojemność 25kg, postać płynna, wygląd przejrzysty do mętnego, barwa jasnożółta lub burztynowa, rozpuszczalny w wodzie. HUMECTIL szt. 8,00
6 Proszek do prania- pojemność 20kg, usuwa ciężkie i silne zabrudzenia, stan skupienia stały, barwa biała, zapach przyjemny, kwiatowy, hipoalergiczny, rozpuszczalny w wodzie. - INTEGRAL szt. 12,00
7 Chlor - pojemność 15kg, przeznaczony do usuwania bardzo trudnych zabrudzeń i plam, stan skuienia stały, w postaci tabletek, barwa biała, bez zapachu, nie może ulegać samozapłonmowi, całkowita rozpuszczalność w wodzie. - CLOROSAN szt. 8,00
8 Sól - pojemność 25kg, do zmiękczania wody szt. 10,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39137000-1 - Zmiękczacze wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Środki czystości - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - płyny, mleczka, żele
1 Zagęszczony płyn czyszcząco dezynfekujący posiadający właściwości dezynfekujące i wybielające (zawiera podchloryn sodu). Zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający nieprzyjemne zapachy oraz zwalczający wszelkie szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Dzięki zagęszczonej konsystencji preparat dłużej przywiera do czyszczonej powierzchni, skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom i wirusom. Może być używany bez rozcieńczenia - w kuchni, łazience, w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych, śmietników, jak i w rozcieńczeniu - do podłóg i płytek ceramicznych. Może być używany również do czyszczenia i dezynfekcji kabin i zasłon prysznicowych 1l. - DOMESTOS szt. 638
2 Gotowy do użycia płyn do mycia i odkamieniania powierzchni sanitarnych na bazie kwasu cytrynowego, przeznaczony do usuwania kamienia wapiennego, osadów mydła i innych zabrudzeń z powierzchni łazienkowych. Polecany do czyszczenia wanien prysznicy umywalek WC itp. 5l. - CIF WASHROOM CLEANER szt. 8
3 Gotowy do użycia płyn do mycia i odkamieniania powierzchni sanitarnych na bazie kwasu cytrynowego, przeznaczony do usuwania kamienia wapiennego, osadów mydła i innych zabrudzeń z powierzchni łazienkowych. Polecany do czyszczenia wanien prysznicy umywalek WC itp. 0, 75 l. - CIF WASHROOM CLEANER szt. 16
4 Środek o gęstej konsystencji do czyszczenia uporczywego brudu, osadów z kamienia, przypalonych resztek, pleśni, mydła, osadów z rdzy oraz uporczywych zabrudzeń pochodzenia tłuszczowego, zawierający aktywny tlen. 0,75 l. - CIF mleczko do czyszczenia szt. 230
5 Środek przeznaczony do mycia framug, szyb, luster i innych powierzchni szklanych, skutecznie usuwa kurz i brud, gwarantuje połysk bez smug, szybko schnący. Płyn szybkoschnący, na bazie alkoholu ze spryskiwaczem.0,5 l - CLIN płyn do czyszczenia okien + spryskiwacz szt. 530
6 Skoncentrowany preparat do mycia podłóg na bazie aktywnego tlenu. Produkt przeznaczony do mycia powierzchni ceramicznych, wykonanych z tworzyw sztucznych lub pomalowanych farba olejną, niezabezpieczonych podłóg, ścian, laminatów itp. Produkt pozostawia świeży, przyjemny zapach. Nie wymaga spłukiwania. Nie pozostawiający smug na mytej powierzchni. Mycie bieżące. Środek do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, pozostawiający długotrwały przyjemny zapach. 5l. - CIF OXY GEL szt. 82
7 Płyn przeznaczony do czyszczenia kabin prysznicowych ze szkła lub plastiku, umywalek i toalet, armatury łazienkowej, powierzchni chromowych i zlewów ze stali nierdzewnej. Skutecznie usuwający - bez szorowania, kamień, rdzę, zacieki z twardej wody, osady z mydła i inne uporczywe zabrudzenia. 0,45 l - CILIT Kamień i rdza szt. 150
8 Żel przeznaczony do skutecznego usuwania osadów kamiennych, osadów z mydła i innych rodzajów brudu z glazury. Preparat powinien pozostawiać świeży zapach i czystą, lśniąca powierzchnię glazury, terakoty itp. 0,5 l AJAX żel do łazienek szt. 185
9 Środek do czyszczenia mebli. 0,4 l - PRONTO aerozol szt. 56
10 Odświeżacz powietrza elektryczny 0,02l. - BRISE szt. 110
11 Wkład/zapas 0,02l. - BRISE /do pozycji powyżej/ szt. 100
12 Odświeżacz powietrza w aerozolu 0,30 l. - BRISE szt. 75
13 Środek przeznaczony do usuwania kamienia z urządzeń, opakowanie 25 kg - KAMIX szt. 3
14 Mydło w płynie o dobrych właściwościach myjących, antybakteryjne, białe, o miłym zapachu. 5l. - BARON szt. 126
15 Płyn do naczyń przyjemnym zapachu, skutecznie rozpuszczający brud, wytwarzający aktywną pianę i nadający połysk. 5l. - LUDWIK szt. 78
16 Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 5l. - OXIVIR PLUS szt. 5
17 Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 0,75 l. - OXIVIR PLUS szt. 8
18 Środek myjąco-dezynfekujący kwaśny o właściwościach bakterio i grzybobójczych, posiada właściwości myjące i okamieniające, stosowany do wanien w hydroterapii. 1 l. - GOLIAT szt. 30
19 Koncentrat o doskonałych właściwościach czyszcząco-odtłuszczających. Produktu można używać do mycia powierzchni wykonanych z plastiku, drewna, metalu, sztucznej skóry czy tapicerki. Skutecznie usuwa uciążliwe, tłuste zabrudzenia. Odświeża kolor i pozostawia świeży zapach. Koncentrat uniwersalny płyn czyszczący. 10 l - VINET szt. 4
20 Preparat do usuwania etykiet śladów po flamastrach w areozolu, środek do usuwania naklejek samoprzylepnych. 0,20 l. - LABEL OFF 50 szt. 15
21 Płyn do czyszczenia pralek. 0,25 l BRYZA szt. 5
22 Odtłuszczacz uniwersalny, spray płyn. 0,75 l. MEGLIO szt. 40
23 Płyn do czyszczenia łazienki. Idealnie czyści: umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, kafelki, toalety, szkło, powierzchnie ceramiczne, stal nierdzewną. Formuła skoncentrowana na kwasku cytrynowym usuwa 100% osadów z kamienia a substancje aktywne pochodzenia naturalnego. Poręczny spryskiwacz. 0,75 l. CILIT BANG spray szt. 360
24 Uniwersalny płyn do mycia na bazie alkoholu , nie pozostawiający smug, przeznaczony do powierzchni o wysokim połysku. 1 l. - KIEHL KERADET AKTIV szt. 50
25 Płyn uniwersalny do mycia dużych i gładkich powierzchni błyskawicznie przywraca czyszczonym miejscom blask, skutecznie usuwa zabrudzenia ze zlewów, kuchenek i umywalek pozostawiając na długo przyjemny zapach. 1 l. AJAX FLORAL FIESTA szt. 220
26 Srodek do usuwania pleśni, grzybów i nalotów. 0,5 l. - SAVO szt. 10
27 Uniwersalny koncentrat do mycia doskonale usuwa silne zabrudzenia, dokładnie czysci głeboko osadzony brud. Pozostawia powierzchnie czyste i nadaje im delikatny połysk. Przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych. 5l. - TYTAN uniwersalny. szt. 12
28 Mydełka hotelowe, wga od 15 do 20 g, bezzapachowe, antyalergiczne, kolor biały lub kremowy. szt. 2200
29 Szmpon/żel do mycia ciała i włosów, pojemność od 20 do 30 ml, kolor płynu biały lub kremowy, bezzapachowy, antyalergiczny. szt. 2500
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
33711900-6 - Mydło
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831220-4 - Środki odtłuszczające
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące użytkowania, przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom (wymagane jest posiadanie, w szczególności dokumentacji typu: karty charakterystyki, decyzje o dopuszczeniu do stosowania lub wpis na listę produktów biobójczych jeżeli jest obowiązkowe). Dokumenty zindywidualizowane dla danego produktu zostaną dostarczone w momencie pierwszej dostawy danego produktu. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: UOBN)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27