Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00167556
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e6dd70-d759-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105008/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie
postępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b)
przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nie
przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na
Platformie, a nie za pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.4. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany
w instrukcji dla Wykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych
odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip
.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy
tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym
może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1
składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Ofertę składa się pod
rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Forma dokumentów zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.55.2022.WB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sukcesywne dostawy materiałów budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy (cena brutto oferty) oraz niezmienności cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy;
2) zmniejszenia wartości umowy do wysokości nakładów faktycznie poniesionych, z zastrzeżeniem, iż nie będą one niższe niż 30 % ceny oferty brutto.
7. PRAWO OPCJI. W przypadku pojawienia się w trakcie realizacji umowy zapotrzebowania na asortyment nie ujęty w odpowiedniej dla danej części tabeli, Zamawiający może dokonać zlecenia jego dostawy u Wykonawcy realizującego umowę dla danej części. Rozliczenie z tytułu realizacji dostawy asortymentu objętego prawem opcji nastąpi według aktualnego na dzień zlecenia cennika Wykonawcy. Maksymalna wielkość prawa opcji wynosi do 20% wartości danej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
 cena brutto - 60 %
 termin jednorazowej dostawy - 20 %
 odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - 20 %
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100
gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)

Kryterium 2 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Termin = [(Tn : Tb) x 20 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy spośród oferowanych termin jednorazowej dostawy
Tb - termin jednorazowej dostawy wynikający z oferty badanej

UWAGA!
Termin dostawy musi zostać określony w pełnych dniach i musi zawierać się w przedziale 1-7 dni roboczych. Zamówienia złożone danego dnia roboczego do godziny 12:00 uważa się za złożone w tym dniu. Zamówienia złożone danego dnia roboczego po godzinie 12:00 uważa się za złożone w następnym dniu roboczym.

UWAGA! W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 7 dni roboczych lub braku podania terminu dostawy w formularzu ofertowym Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W innych przypadkach, w których nie będzie możliwe ustalenie zaoferowanego terminu dostawy (m.in. wpisanie liczby ujemnej, zakresu dni, określenie terminu w niepełnych dniach) Zamawiający również odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Kryterium 3 będzie obliczone w następujący sposób:
a) do 15 km - 20 pkt
b) powyżej 15 km do 30 km - 14 pkt
c) powyżej 30 km do 45 km - 9 pkt
d) powyżej 45 km do 60 km - 5 pkt
e) powyżej 60 km do 75 km - 2 pkt
f) powyżej 75 km lub brak - 0 pkt
Za brak posiadania punktu umożliwiającego odbiór towaru przez Zamawiającego Zamawiający przyzna 0 pkt. Odległość zostanie wyliczona od wskazanego przez Wykonawcę adresu punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego do siedziby Zamawiającego (al. Papieża Jana Pawła II Nr 22A, 70-453 Szczecin) w oparciu o portal https://www.google.pl/maps -trasa dla samochodów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 44320000-9 - Kabel i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy (cena brutto oferty) oraz niezmienności cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy;
2) zmniejszenia wartości umowy do wysokości nakładów faktycznie poniesionych, z zastrzeżeniem, iż nie będą one niższe niż 30 % ceny oferty brutto.
7. PRAWO OPCJI. W przypadku pojawienia się w trakcie realizacji umowy zapotrzebowania na asortyment nie ujęty w odpowiedniej dla danej części tabeli, Zamawiający może dokonać zlecenia jego dostawy u Wykonawcy realizującego umowę dla danej części. Rozliczenie z tytułu realizacji dostawy asortymentu objętego prawem opcji nastąpi według aktualnego na dzień zlecenia cennika Wykonawcy. Maksymalna wielkość prawa opcji wynosi do 20% wartości danej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
 cena brutto - 60 %
 termin jednorazowej dostawy - 20 %
 odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - 20 %
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100
gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)

Kryterium 2 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Termin = [(Tn : Tb) x 20 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy spośród oferowanych termin jednorazowej dostawy
Tb - termin jednorazowej dostawy wynikający z oferty badanej

UWAGA!
Termin dostawy musi zostać określony w pełnych dniach i musi zawierać się w przedziale 1-7 dni roboczych. Zamówienia złożone danego dnia roboczego do godziny 12:00 uważa się za złożone w tym dniu. Zamówienia złożone danego dnia roboczego po godzinie 12:00 uważa się za złożone w następnym dniu roboczym.

UWAGA! W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 7 dni roboczych lub braku podania terminu dostawy w formularzu ofertowym Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W innych przypadkach, w których nie będzie możliwe ustalenie zaoferowanego terminu dostawy (m.in. wpisanie liczby ujemnej, zakresu dni, określenie terminu w niepełnych dniach) Zamawiający również odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Kryterium 3 będzie obliczone w następujący sposób:
a) do 15 km - 20 pkt
b) powyżej 15 km do 30 km - 14 pkt
c) powyżej 30 km do 45 km - 9 pkt
d) powyżej 45 km do 60 km - 5 pkt
e) powyżej 60 km do 75 km - 2 pkt
f) powyżej 75 km lub brak - 0 pkt
Za brak posiadania punktu umożliwiającego odbiór towaru przez Zamawiającego Zamawiający przyzna 0 pkt. Odległość zostanie wyliczona od wskazanego przez Wykonawcę adresu punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego do siedziby Zamawiającego (al. Papieża Jana Pawła II Nr 22A, 70-453 Szczecin) w oparciu o portal https://www.google.pl/maps -trasa dla samochodów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy (cena brutto oferty) oraz niezmienności cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy;
2) zmniejszenia wartości umowy do wysokości nakładów faktycznie poniesionych, z zastrzeżeniem, iż nie będą one niższe niż 30 % ceny oferty brutto.
7. PRAWO OPCJI. W przypadku pojawienia się w trakcie realizacji umowy zapotrzebowania na asortyment nie ujęty w odpowiedniej dla danej części tabeli, Zamawiający może dokonać zlecenia jego dostawy u Wykonawcy realizującego umowę dla danej części. Rozliczenie z tytułu realizacji dostawy asortymentu objętego prawem opcji nastąpi według aktualnego na dzień zlecenia cennika Wykonawcy. Maksymalna wielkość prawa opcji wynosi do 20% wartości danej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej z części odrębnie) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
 cena brutto - 60 %
 termin jednorazowej dostawy - 20 %
 odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - 20 %
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100
gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)

Kryterium 2 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Termin = [(Tn : Tb) x 20 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy spośród oferowanych termin jednorazowej dostawy
Tb - termin jednorazowej dostawy wynikający z oferty badanej

UWAGA!
Termin dostawy musi zostać określony w pełnych dniach i musi zawierać się w przedziale 1-7 dni roboczych. Zamówienia złożone danego dnia roboczego do godziny 12:00 uważa się za złożone w tym dniu. Zamówienia złożone danego dnia roboczego po godzinie 12:00 uważa się za złożone w następnym dniu roboczym.

UWAGA! W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 7 dni roboczych lub braku podania terminu dostawy w formularzu ofertowym Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W innych przypadkach, w których nie będzie możliwe ustalenie zaoferowanego terminu dostawy (m.in. wpisanie liczby ujemnej, zakresu dni, określenie terminu w niepełnych dniach) Zamawiający również odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Kryterium 3 będzie obliczone w następujący sposób:
a) do 15 km - 20 pkt
b) powyżej 15 km do 30 km - 14 pkt
c) powyżej 30 km do 45 km - 9 pkt
d) powyżej 45 km do 60 km - 5 pkt
e) powyżej 60 km do 75 km - 2 pkt
f) powyżej 75 km lub brak - 0 pkt
Za brak posiadania punktu umożliwiającego odbiór towaru przez Zamawiającego Zamawiający przyzna 0 pkt. Odległość zostanie wyliczona od wskazanego przez Wykonawcę adresu punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego do siedziby Zamawiającego (al. Papieża Jana Pawła II Nr 22A, 70-453 Szczecin) w oparciu o portal https://www.google.pl/maps -trasa dla samochodów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Dziale VI Rozdziału 1 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz oferty, dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy 13) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
14) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
15) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI