SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-26
  • Numer ogłoszenia577557-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577557-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): https://szpitalzabrze.logintrade.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://szpitalzabrze.logintrade.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się również na posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejki w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, pok. 1.08

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
Numer referencyjny: 24/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów czystościowych, higienicznych i gospodarczych.Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1 i 1a do umowy.Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wielkości opakowania z przeliczeniem do pełnego opakowania w górę.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39222100-5
39830000-9
39820000-6
33721000-0
33760000-5
33750000-2
33751000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,Zgodnie z art. 24 ust. 11 P.z.p wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – składane do oferty,b) Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w razie:a. podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,b. przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy,c. Zamawiający, za uprzednią zgodą, dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych,d. zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych- Szczegóły- wzór umowy- Część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:- nazwę i adres :Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia,- nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”- „Tajemnica przedsiębiorstwa”dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00).Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P.z.p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku komunikacji elektronicznej: Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być oznaczone w ofercie i dołączone jako oddzielny plik z dopiskiem w nazwie pliku „tajemnica”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
10.12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 214.000 EURO;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) w przy w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;k) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 ARTYKUŁY CZYSTOŚCIOWE, HIGIENICZNE I GOSPODARCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Żel – mydło pod prysznic – intensywnie nawilżające i uelastyczniające naskórek. Skutecznie łagodzące podrażnienia, działające kojąco i osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę. Opakowanie 500 ml..Szampon do włosów – przeznaczony do częstego mycia wszystkich rodzajów włosów Łagodnie myjący i pielęgnujący włosy . Dobrze pieniący się , o świeżym i przyjemnym zapachu. Posiadający pH neutralne dla skóry głowy . Opakowanie 500 ml.Oliwka do ciała. Delikatna oliwka do pielęgnacji i masażu ciała. Zawierająca zestaw witamin A, E i F niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Wyraźnie wygładzająca , uelastyczniająca i działająca odżywczo na naskórek. Skutecznie łagodząca podrażnienia i zapobiegająca ich powstawaniu. Ułatwiająca masaż. Posiadająca doskonałe właściwości ochronne. Nie plamiąca bielizny.. Opakowanie 500 ml..Pianka SPREY do czyszczenia powierzchni drewnianych, klawiatury komputera, metalu, o świeżym zapachu. awierająca niejonowe środki powierzchniowo czynne i węglowodory alifatyczne 700 ml.Pianka do golenia – ułatwia golenie, chroni przed uszkodzeniami naskórka, a także łagodzi podrażnienia. Opakowanie 300 ml.Rękawiczka – myjka. Myjka wykonana z 100% bawełny o wymiarach 16cm x 49cm x 21cm , z wieszaczkiem.Chusteczki nawilżające, oczyszczające i delikatnie pielęgnujące skórę , chroniące ją przed wysuszeniem i zaczerwienieniem. Opakowanie 72 listkiPianka do higieny intymnej – zawiera naturalne substancje powierzchniowo czynne oraz składniki nawilżające, natłuszczające i aseptyczne, posiada pH właściwe dla miejsc intymnych i nie narusza fizjologicznej flory bakteryjnej oraz kwaśnego odczynu skóry, zapobiega infekcji i podrażnieniu. Umożliwia bez użycia wody szybkie i wydajne oczyszczanie silnie zabrudzonych części ciała. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji osób leżących lub czasowo unieruchomionych. Opakowanie w postaci atomizera o pojemności 400 ml.Mleczko do mycia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych, nie rysuje powierzchni, usuwa tłuszcze i uporczywe plamy., przypalenia i rdzę Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni. Do stosowania w kuchni i łazience. Nadaje się do czyszczenia mebli plastikowych Zawiera mikrogranulki. Opakowanie o pojemności a`750ml Pasta samopołyskowa do podłóg – emulsja PCV, antypoślizgowa, grzybo – i bakterio – bójcza. Opakowanie o pojemności 1 litr Mydło toaletowe w kostkach o gramaturze 100g, wyprodukowane na bazie naturalnych surowców, nawilżające skórę , łagodzące podrażnienia . KremoweMydło w płynie z lanoliną o gęstej konsystencji, antybakteryjne Zawierające substancje chroniące skórę przed wysuszeniem , przebadane dermatologicznie.. Opakowanie o pojemności a` 5 litraPłyn do mycia naczyń – o cytrynowym zapachu przeznaczony do mycia naczyń kuchennych ze szkła, tworzyw sztucznych i metalu . Skutecznie usuwający zabrudzenia nadając wysoki połysk bez smug i zacieków. Doskonale pieniący, gęsty i ekonomiczny. Z zawartością gliceryny dla ochrony , nawilżania i natłuszczania skóry rąk. gęstej konsystencji, skuteczny w stosowaniu, usuwa tłuszcze i wszelkie inne zabrudzenia, delikatny dla rąk, Ulegający biodegradacji . Opakowanie o pojemności a` 5 litrówPłyn do mycia naczyń – o cytrynowym zapachu przeznaczony do mycia naczyń kuchennych ze szkła, tworzyw sztucznych i metalu . Skutecznie usuwający zabrudzenia nadając wysoki połysk bez smug i zacieków. Doskonale pieniący, gęsty i ekonomiczny. Z zawartością gliceryny dla ochrony , nawilżania i natłuszczania skóry rąk. gęstej konsystencji, skuteczny w stosowaniu, usuwa tłuszcze i wszelkie inne zabrudzenia, delikatny dla rąk, Ulegający biodegradacji. Opakowanie o pojemności a` 1 litrPłyn uniwersalny , antybakteryjny do mycia różnych powierzchni takich jak drewno, powierzchnie lakierowane, ceramiczne, z tworzyw sztucznych,panele , kafelki, parapety, meble- Zapach Montain Flower lub Tropical Citrus z aktywną sodą.Opakowanie o pojemności 5 litrów.Płyn do mycia powierzchni mocno zabrudzonych. Skoncentrowany ,silny środek do gruntownego mycia i usuwania tłustego brudu. Skutecznie usuwający osady kuchenne, zabrudzenia z olejów i smarów. Zawarte w nim substancje ulegają biodegradacji .Ph 12/14 Opakowanie o poj. 1 litra.Płyn do mycia kafelek ściennych i lamperii, posiadający środek zapachowy,. Nie pozostawiający smug. Opakowanie o pojemności a` 1 litrPłyn do mycia szyb, luster i glazury , doskonale rozpuszczający wszelkie zabrudzenia i odtłuszczający powierzchnie, nie pozostawiający smug i zacieków. nie powodujący alergii. Z dodatkiem octu. Opakowanie o pojemności a ' 750 ml. Zapach grejfrutowy, zielone jabłkoPłyn czyszcząco - myjący umywalek i muszli ustępowych usuwający kamień , rdzę, zacieki z twardej wody , osady z mydła i inne uporczywe zabrudzenia . Czyszczący bez szorowania wszelkie powierzchnie ceramiczne. Zawierający kwas chlorowodorowy, mniej niż 5 % niejonowy środek powierzchniowo czynny , o świeżym zapachu Opakowanie o pojemności a` 1 litraŚrodek usuwający kamień i rdzę . Odkamieniacz do czajników. Opakowanie o pojemności a` 1 litr. Środek preznaczony do celów spożywczychPreparat do udrożniania i dezynfekcji rur wodno-kanalizacyjnych przeznaczony do stosowania na terenie placówek służby zdrowia. Skutecznie zabijający bakterie i wirusy. Samoczynnie usuwa jacy drobne zatory, likwidujacy nieprzyjemne zapachy . Opakowanie o pojemności `500 g.Środek czyszcząco – konserwujący do pielęgnacji stali nierdzewnej kwasoodpornej, szlachetnej, inoxu, aluminium oraz stali stopowych, który skuteczne usuwa tłuste zabrudzenia ,kurz oraz ślady dłoni , konserwuje powierzchnie nie pozostawiając na nich zacieków, odcisków,.Zabezpiecza przed korozją, pozostawiając warstwę ochronną, nabłyszcza czyszczone powierzchnie Opakowanie o pojemności a` 1 litr . Ph 7Sól do zmywarek w granulkach – chroni zmywarkę i naczynia przed osadzaniem się kamienia. Opakowanie o pojemności od a` 1,2 kg do a`1,5kgTabletki do zmywarek do naczyń o właściwościach kompleksowych tj. zawierające środek myjący z funkcją soli i nabłyszczaczem. Opakowanie 100 szt. ( 1 szt. ok 17 – 20 g)Odświeżacz powietrza w spray-u z silnym komponentem zapachowym – rozpylający zapach w postaci mgiełki, neutralizujący nieprzyjemny zapach, odświeżający zapach. Opakowanie o pojemności a`300mlPrzenośne urządzenie na wymienne wkłady mini odświeżacza powietrza montowane na dowolnej płaskiej powierzchni za pomocą będącego na jego wyposażeniu paska taśmy klejącej. Urządzenie wyposażone w przycisk umożliwiający rozpylenie będącego na jego wyposażeniu wymiennego wkładu o pojemności a` 10ml w postaci mini spray-u z silnym komponentem zapachowym ( kwiatowy) zapach w postaci mgiełki neutralizujący nieprzyjemny zapach.Mini spray – zapas do opisanego w pozycji 26 urządzenia – wkład o pojemności a` 10ml w postaci mini spray-u z silnym komponentem zapachowym – rozpylającym zapach w postaci mgiełki neutralizujący nieprzyjemny zapach.Elektrofumigator z płynem do zwalczania much i komarów oraz zabezpieczania pomieszczeń przed owadami nalatującymi z zewnątrz przy otwartych oknach i włączonym świetlePojemnik z płynem owadobójczym do stosowania z elektrofumigatorem do zwalczania much i komarów oraz zabezpieczania pomieszczeń przed owadami nalatującymi z zewnątrz przy otwartych oknach i włączonym świetle, o pojemności a`40ml. Pasujący do elektrofumigatora z poz. 28Osłona lateksowa na głowicę USG – prezerwatywa pudrowana bez zbiorniczkaMaszynki do golenia – dwuostrzowe, jednorazowe.Szczotka do szorowania ręcznego typu żelazko z rączką i twardym włosiemKomplet z PCV do WC (szczotka + pojemnik)Komplet do zamiatania (szufelka + zmiotka)Rękawiczki gospodarcze – gumowe, flokowane, z długim mankietem, chroniące przed działaniem tłuszczów spożywczych, detergentów. Rozmiar „S”; „M”; „L”.Ścierka z mikrofibry – niebieska do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min.50 prań. Wymiary 40 cm. X 40 cmŚcierka z mikrofibry – żółta do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 2cmŚcierka z mikrofibry – zielona do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 5cmŚcierka z mikrofibry – czerwona do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 2cm Gąbka do mycia naczyń , profilowana , rozmiar 12 cm x 5 cm.Gąbka do stali nierdzewnej. Op. a 2 szt.Ręczniki papierowe, „składanka Z”, rozmiar 23cm x 25cm. Opakowanie zbiorcze – kartom a` 4 000szt./listków. Gramatura 40 gram, kolor szary.Ręczniki papierowe w rolce, celuloza, dwustronne. Rolka min 50 listków.Papier toaletowy „BIG”. Rolka o średnicy 19cm, długość min 130mMOP prostokątny, szerokość 41 x 12,5 cm, bawełniany z dodatkiem mikrofazy, pętelkowy do gruntownego czyszczenia na mokro, z podwójną kieszenią i taśma umożliwiającą zaczepienie do uchwytu, odporny na pranie mechaniczne w temperaturze min 95 stopni C i dezynfekcję chemiczną. 250 ilość cykliczna prania. Oznakowanie systemem Quatro (4 kolory)MOP prostokątny, tkany krzyżowo,szerokość 40cm Linia Premium, wykonany z bawełny o wysokiej chłonności , pętelkowo – frędzelkowy, z podwójną kieszenią i taśma umożliwiającą zaczepienie do uchwytu, do mycia i dezynfekcji na mokro, odporny na pranie mechaniczne w temperaturze min 950C i dezynfekcję chemiczną. Na kieszeni oznaczenie producenta oraz metka dotycząca prania. Produkt polski. Cykliczna ilość 300 prań.Praska szczękowa do wózka sprzątająco – myjącego 2 – wiaderkowego o wysokości 90 cm, szerokości 41 cm., długości 86 cm.Uchwyt na MOP umożliwiający wyciskanie mopa bez zdejmowania go z uchwytu, z taśmą umożliwiającą zakładanie mopa bez schylania o szerokości 10 cm i długości 40 cm + kijPad biały o średnicy 43cm do maszyny sprzątającejPad czerwony o średnicy 43cm do maszyny sprzątającejPad czarny o wymiarach 10 x 25,5Uchwyt + kij do pada czarnego ręcznego 10x25,5Wkład do wyciskarki plastikowyZawieszka do muszli WC , dokładnie czyści, dezynfekuje, zapobiega osadzaniu się kamienia, świeży zapach : morski lub lawenda. Opakowanie 3szt. X 50 g.Wkład do automatycznego odświeżacza powietrza air wick 250 ml. Zapach białych kwiatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI