SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-26
  • Numer ogłoszenia577557-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577557-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): https://szpitalzabrze.logintrade.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://szpitalzabrze.logintrade.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://szpitalzabrze.logintrade.net/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się również na posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejki w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, pok. 1.08

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
Numer referencyjny: 24/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów czystościowych, higienicznych i gospodarczych.Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1 i 1a do umowy.Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wielkości opakowania z przeliczeniem do pełnego opakowania w górę.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39222100-5
39830000-9
39820000-6
33721000-0
33760000-5
33750000-2
33751000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,Zgodnie z art. 24 ust. 11 P.z.p wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – składane do oferty,b) Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w razie:a. podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,b. przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy,c. Zamawiający, za uprzednią zgodą, dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych,d. zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych- Szczegóły- wzór umowy- Część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:- nazwę i adres :Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia,- nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”- „Tajemnica przedsiębiorstwa”dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00).Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P.z.p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku komunikacji elektronicznej: Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być oznaczone w ofercie i dołączone jako oddzielny plik z dopiskiem w nazwie pliku „tajemnica”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
10.12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 214.000 EURO;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) w przy w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;k) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 ARTYKUŁY CZYSTOŚCIOWE, HIGIENICZNE I GOSPODARCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Żel – mydło pod prysznic – intensywnie nawilżające i uelastyczniające naskórek. Skutecznie łagodzące podrażnienia, działające kojąco i osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę. Opakowanie 500 ml..Szampon do włosów – przeznaczony do częstego mycia wszystkich rodzajów włosów Łagodnie myjący i pielęgnujący włosy . Dobrze pieniący się , o świeżym i przyjemnym zapachu. Posiadający pH neutralne dla skóry głowy . Opakowanie 500 ml.Oliwka do ciała. Delikatna oliwka do pielęgnacji i masażu ciała. Zawierająca zestaw witamin A, E i F niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Wyraźnie wygładzająca , uelastyczniająca i działająca odżywczo na naskórek. Skutecznie łagodząca podrażnienia i zapobiegająca ich powstawaniu. Ułatwiająca masaż. Posiadająca doskonałe właściwości ochronne. Nie plamiąca bielizny.. Opakowanie 500 ml..Pianka SPREY do czyszczenia powierzchni drewnianych, klawiatury komputera, metalu, o świeżym zapachu. awierająca niejonowe środki powierzchniowo czynne i węglowodory alifatyczne 700 ml.Pianka do golenia – ułatwia golenie, chroni przed uszkodzeniami naskórka, a także łagodzi podrażnienia. Opakowanie 300 ml.Rękawiczka – myjka. Myjka wykonana z 100% bawełny o wymiarach 16cm x 49cm x 21cm , z wieszaczkiem.Chusteczki nawilżające, oczyszczające i delikatnie pielęgnujące skórę , chroniące ją przed wysuszeniem i zaczerwienieniem. Opakowanie 72 listkiPianka do higieny intymnej – zawiera naturalne substancje powierzchniowo czynne oraz składniki nawilżające, natłuszczające i aseptyczne, posiada pH właściwe dla miejsc intymnych i nie narusza fizjologicznej flory bakteryjnej oraz kwaśnego odczynu skóry, zapobiega infekcji i podrażnieniu. Umożliwia bez użycia wody szybkie i wydajne oczyszczanie silnie zabrudzonych części ciała. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji osób leżących lub czasowo unieruchomionych. Opakowanie w postaci atomizera o pojemności 400 ml.Mleczko do mycia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych, nie rysuje powierzchni, usuwa tłuszcze i uporczywe plamy., przypalenia i rdzę Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni. Do stosowania w kuchni i łazience. Nadaje się do czyszczenia mebli plastikowych Zawiera mikrogranulki. Opakowanie o pojemności a`750ml Pasta samopołyskowa do podłóg – emulsja PCV, antypoślizgowa, grzybo – i bakterio – bójcza. Opakowanie o pojemności 1 litr Mydło toaletowe w kostkach o gramaturze 100g, wyprodukowane na bazie naturalnych surowców, nawilżające skórę , łagodzące podrażnienia . KremoweMydło w płynie z lanoliną o gęstej konsystencji, antybakteryjne Zawierające substancje chroniące skórę przed wysuszeniem , przebadane dermatologicznie.. Opakowanie o pojemności a` 5 litraPłyn do mycia naczyń – o cytrynowym zapachu przeznaczony do mycia naczyń kuchennych ze szkła, tworzyw sztucznych i metalu . Skutecznie usuwający zabrudzenia nadając wysoki połysk bez smug i zacieków. Doskonale pieniący, gęsty i ekonomiczny. Z zawartością gliceryny dla ochrony , nawilżania i natłuszczania skóry rąk. gęstej konsystencji, skuteczny w stosowaniu, usuwa tłuszcze i wszelkie inne zabrudzenia, delikatny dla rąk, Ulegający biodegradacji . Opakowanie o pojemności a` 5 litrówPłyn do mycia naczyń – o cytrynowym zapachu przeznaczony do mycia naczyń kuchennych ze szkła, tworzyw sztucznych i metalu . Skutecznie usuwający zabrudzenia nadając wysoki połysk bez smug i zacieków. Doskonale pieniący, gęsty i ekonomiczny. Z zawartością gliceryny dla ochrony , nawilżania i natłuszczania skóry rąk. gęstej konsystencji, skuteczny w stosowaniu, usuwa tłuszcze i wszelkie inne zabrudzenia, delikatny dla rąk, Ulegający biodegradacji. Opakowanie o pojemności a` 1 litrPłyn uniwersalny , antybakteryjny do mycia różnych powierzchni takich jak drewno, powierzchnie lakierowane, ceramiczne, z tworzyw sztucznych,panele , kafelki, parapety, meble- Zapach Montain Flower lub Tropical Citrus z aktywną sodą.Opakowanie o pojemności 5 litrów.Płyn do mycia powierzchni mocno zabrudzonych. Skoncentrowany ,silny środek do gruntownego mycia i usuwania tłustego brudu. Skutecznie usuwający osady kuchenne, zabrudzenia z olejów i smarów. Zawarte w nim substancje ulegają biodegradacji .Ph 12/14 Opakowanie o poj. 1 litra.Płyn do mycia kafelek ściennych i lamperii, posiadający środek zapachowy,. Nie pozostawiający smug. Opakowanie o pojemności a` 1 litrPłyn do mycia szyb, luster i glazury , doskonale rozpuszczający wszelkie zabrudzenia i odtłuszczający powierzchnie, nie pozostawiający smug i zacieków. nie powodujący alergii. Z dodatkiem octu. Opakowanie o pojemności a ' 750 ml. Zapach grejfrutowy, zielone jabłkoPłyn czyszcząco - myjący umywalek i muszli ustępowych usuwający kamień , rdzę, zacieki z twardej wody , osady z mydła i inne uporczywe zabrudzenia . Czyszczący bez szorowania wszelkie powierzchnie ceramiczne. Zawierający kwas chlorowodorowy, mniej niż 5 % niejonowy środek powierzchniowo czynny , o świeżym zapachu Opakowanie o pojemności a` 1 litraŚrodek usuwający kamień i rdzę . Odkamieniacz do czajników. Opakowanie o pojemności a` 1 litr. Środek preznaczony do celów spożywczychPreparat do udrożniania i dezynfekcji rur wodno-kanalizacyjnych przeznaczony do stosowania na terenie placówek służby zdrowia. Skutecznie zabijający bakterie i wirusy. Samoczynnie usuwa jacy drobne zatory, likwidujacy nieprzyjemne zapachy . Opakowanie o pojemności `500 g.Środek czyszcząco – konserwujący do pielęgnacji stali nierdzewnej kwasoodpornej, szlachetnej, inoxu, aluminium oraz stali stopowych, który skuteczne usuwa tłuste zabrudzenia ,kurz oraz ślady dłoni , konserwuje powierzchnie nie pozostawiając na nich zacieków, odcisków,.Zabezpiecza przed korozją, pozostawiając warstwę ochronną, nabłyszcza czyszczone powierzchnie Opakowanie o pojemności a` 1 litr . Ph 7Sól do zmywarek w granulkach – chroni zmywarkę i naczynia przed osadzaniem się kamienia. Opakowanie o pojemności od a` 1,2 kg do a`1,5kgTabletki do zmywarek do naczyń o właściwościach kompleksowych tj. zawierające środek myjący z funkcją soli i nabłyszczaczem. Opakowanie 100 szt. ( 1 szt. ok 17 – 20 g)Odświeżacz powietrza w spray-u z silnym komponentem zapachowym – rozpylający zapach w postaci mgiełki, neutralizujący nieprzyjemny zapach, odświeżający zapach. Opakowanie o pojemności a`300mlPrzenośne urządzenie na wymienne wkłady mini odświeżacza powietrza montowane na dowolnej płaskiej powierzchni za pomocą będącego na jego wyposażeniu paska taśmy klejącej. Urządzenie wyposażone w przycisk umożliwiający rozpylenie będącego na jego wyposażeniu wymiennego wkładu o pojemności a` 10ml w postaci mini spray-u z silnym komponentem zapachowym ( kwiatowy) zapach w postaci mgiełki neutralizujący nieprzyjemny zapach.Mini spray – zapas do opisanego w pozycji 26 urządzenia – wkład o pojemności a` 10ml w postaci mini spray-u z silnym komponentem zapachowym – rozpylającym zapach w postaci mgiełki neutralizujący nieprzyjemny zapach.Elektrofumigator z płynem do zwalczania much i komarów oraz zabezpieczania pomieszczeń przed owadami nalatującymi z zewnątrz przy otwartych oknach i włączonym świetlePojemnik z płynem owadobójczym do stosowania z elektrofumigatorem do zwalczania much i komarów oraz zabezpieczania pomieszczeń przed owadami nalatującymi z zewnątrz przy otwartych oknach i włączonym świetle, o pojemności a`40ml. Pasujący do elektrofumigatora z poz. 28Osłona lateksowa na głowicę USG – prezerwatywa pudrowana bez zbiorniczkaMaszynki do golenia – dwuostrzowe, jednorazowe.Szczotka do szorowania ręcznego typu żelazko z rączką i twardym włosiemKomplet z PCV do WC (szczotka + pojemnik)Komplet do zamiatania (szufelka + zmiotka)Rękawiczki gospodarcze – gumowe, flokowane, z długim mankietem, chroniące przed działaniem tłuszczów spożywczych, detergentów. Rozmiar „S”; „M”; „L”.Ścierka z mikrofibry – niebieska do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min.50 prań. Wymiary 40 cm. X 40 cmŚcierka z mikrofibry – żółta do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 2cmŚcierka z mikrofibry – zielona do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 5cmŚcierka z mikrofibry – czerwona do mycia i wycierania, dobrze wchłaniająca wodę, o gramaturze min 220g/m2 , możliwość prania w temperaturze do 600C, przydatność do użycia min 50 prań. Format 40cm x 40 cm +/- 2cm Gąbka do mycia naczyń , profilowana , rozmiar 12 cm x 5 cm.Gąbka do stali nierdzewnej. Op. a 2 szt.Ręczniki papierowe, „składanka Z”, rozmiar 23cm x 25cm. Opakowanie zbiorcze – kartom a` 4 000szt./listków. Gramatura 40 gram, kolor szary.Ręczniki papierowe w rolce, celuloza, dwustronne. Rolka min 50 listków.Papier toaletowy „BIG”. Rolka o średnicy 19cm, długość min 130mMOP prostokątny, szerokość 41 x 12,5 cm, bawełniany z dodatkiem mikrofazy, pętelkowy do gruntownego czyszczenia na mokro, z podwójną kieszenią i taśma umożliwiającą zaczepienie do uchwytu, odporny na pranie mechaniczne w temperaturze min 95 stopni C i dezynfekcję chemiczną. 250 ilość cykliczna prania. Oznakowanie systemem Quatro (4 kolory)MOP prostokątny, tkany krzyżowo,szerokość 40cm Linia Premium, wykonany z bawełny o wysokiej chłonności , pętelkowo – frędzelkowy, z podwójną kieszenią i taśma umożliwiającą zaczepienie do uchwytu, do mycia i dezynfekcji na mokro, odporny na pranie mechaniczne w temperaturze min 950C i dezynfekcję chemiczną. Na kieszeni oznaczenie producenta oraz metka dotycząca prania. Produkt polski. Cykliczna ilość 300 prań.Praska szczękowa do wózka sprzątająco – myjącego 2 – wiaderkowego o wysokości 90 cm, szerokości 41 cm., długości 86 cm.Uchwyt na MOP umożliwiający wyciskanie mopa bez zdejmowania go z uchwytu, z taśmą umożliwiającą zakładanie mopa bez schylania o szerokości 10 cm i długości 40 cm + kijPad biały o średnicy 43cm do maszyny sprzątającejPad czerwony o średnicy 43cm do maszyny sprzątającejPad czarny o wymiarach 10 x 25,5Uchwyt + kij do pada czarnego ręcznego 10x25,5Wkład do wyciskarki plastikowyZawieszka do muszli WC , dokładnie czyści, dezynfekuje, zapobiega osadzaniu się kamienia, świeży zapach : morski lub lawenda. Opakowanie 3szt. X 50 g.Wkład do automatycznego odświeżacza powietrza air wick 250 ml. Zapach białych kwiatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących budowy magazynu paliw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI