Sukcesywna dostawa sypkich materiałów drogowych na potrzeby Spółki Komunalnej Żukowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa sypkich materiałów drogowych na potrzeby Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻukowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2023-11-22
  • ZamawiającySpółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00493740
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa sypkich materiałów drogowych
na potrzeby Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220793020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pod Otomino 44

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skzukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa sypkich materiałów drogowych
na potrzeby Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0512a4-832f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846139

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1 ) Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 1 8 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem bezpłatnego dla Wykonawców narzędzia platformazakupowa.pl (dalej Platforma zakupowa), dostępnego pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo w zakładce dedykowanej niniejszemu postępowaniu;
2) Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego po
kliknięciu na link do Platformy zakupowej;
3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej
zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@skzukowo.pl , z
zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
zakupowej, zgodnie z opisem w Części VI SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 ) Wymagania techniczne i organizacyjne dot. Platformy zakupowej, zostały przedstawione w § 3 ust. 3 Regulaminu Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl dostępnego na stronie internetowej Platformy;
2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki;
3) Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza Platformy
zakupowej;
4) Dokumenty sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (z użyciem e-dowodu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 1 3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 201 6/679 z dnia 27 kwietnia 201 6 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 1 1 9 z 04.05.201 6, str. 1 ), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1 ) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Spółka Komunalna Sp. z o.o., ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce Komunalnej Sp. z o.o. jest Pan Piotr Derra, p.derra@skzukowo.pl, 885 561
002;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 1 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 1 1 września 201 9 r. – Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8)posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 1 5 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 1 6 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 1 8 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 1 8 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 1 7 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/8/D/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sypkich materiałów drogowych na potrzeby Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie w wytwórni Wykonawcy. Zamawiający zapewnia własny transport.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sypkich spełniających następujące wymagania:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów:
a) Stabilizacja 5MPa – szacowana ilość 900 m3,
b) Podsypka cementowo – piaskowa 7,5 MPa – szacowana ilość 500 m3
c) Podsypka cementowo – piaskowa 10 MPa – szacowana ilość 1.100 m3
d) Sucha mieszanka betonowa C8/10 (B10) – szacowana ilość 1.000 m3
e) Sucha mieszanka betonowa C12/15 (B15) – szacowana ilość 1.300 m3
2) Wymagania dotyczące podsypki:
a) Klasyfikacja statystyczna wyrobu budowlanego: PKWiU 26.63. 10-00-10
b) Przeznaczenie: dla budownictwa drogowego. Przemysłowego
c) zgodność z normą PN-S-96012
d) Wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach odpowiednio: 7,5 i 10 MPa
3) Wymagania dotyczące suchej mieszanki betonowej:
a) Minimalna wytrzymałość na ściskanie, odpowiednio: 10 i 15 MPa
b) Cement portlandzki lub hutniczy klasy 32,5
c) Naturalne kruszywa zwykłe, ciężkie oraz żużle wielkopiecowe zgodnie z normą PN-EN 12620
d) Woda zarobowa zgodnie z normą PN-EN 1008
e) Domieszki zgodnie z normą PN-EN 934-2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określono w Części XIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z oferta Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1 ) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SWZ
3) ewentualne pełnomocnictwo;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000 zł.
2. Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w § 8 wzoru umowy (załączniki nr 4 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej zamawiającego, dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI