SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2024r. Znak sprawy 21/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisięcice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-29
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Klisinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00567075
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2024r. Znak sprawy 21/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2024r. Znak sprawy 21/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658bc28a-9fe1-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2024r. Znak sprawy 21/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem
www.https://e-propublico. pl (dalej jako: ”Platforma”). Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2024r. Znak sprawy 21/2023

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
1) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);
2) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o
dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67). Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100 , 48-118 Lisięcice. Tel.: 774857593, e-mail: dps.przetarg@gmail.com 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem telefonu 77 485 75 93 lub adresu e-mail: dps_klisino@poczta.onet.pl 3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: 21/2023 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: 1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; 2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Zamawiający informuje, że; 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2)udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3)w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4)skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 5)w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 6)w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 156828,47 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: HIGIENA
Wspólny Słownik Zamówień: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące, 39831240-0 - Preparaty czyszczące, 39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń, 39830000-9 - Środki czyszczące, 39831000-6 - Preparaty piorące, 33711610-6 -Szampony, 33711900-6 - Mydło, 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
Opis:
L.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Wkład do mopa sznurkowy bawełniany 40”szt 307
2. Mop uchwyt 40” + kij aluminiowy. Stabilny kij aluminowy, stopka z kompozytu o podwyższonym granulacie. Wysokość kija 135-140 cm, szerokosc robocza mopa 40cm, system mocowania napów np. speedy na język. kpl 38
3. Profesjonalny proszek piorąco dezynfekujący w około 65oC, produkt antybakteryjny, produkt grzybobójczy w temp. około 40oC , zwalczający wirusy, , bez chloru i fosforanów, do tkanin bawełnianych jak i mieszanych z włókien syntetycznych. Posiadający certyfikat CE. Opakowanie 15 kg.
kg 360
4. Proszek do prania, usuwania plam i ochrona kolorów, efektywność już w 30°C, zapach: perfumowany. Wartość pH [stęż. 1 %]: 10,4 do 11,2. Opakowanie 6kg-8kg. kg 4900
5. Worki mocne 35 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt.). Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE, grubość min. 25mic op. 710
6. Worki mocne 60 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt). Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew., mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE grubość min. 25mic op. 1042
7. Worki mocne 120 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt)
Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania, wykonane z folii LDPE grubość min. 50 mic op. 1077
8. Płyn do mycia naczyń skutecznie usuwający zabrudzenia nawet w zimnej wodzie, posiadający właściwości emulgowania tłuszczów, nie pozostawiający zacieków i nadający wysoki połysk, testowany dermatologicznie, pH: 5,3 -5,9. Opakowanie 5 l. litr 1360
9. Mleczko do mycia powierzchni, środek w formie mleczka do czyszczenia powierzchni w kuchni oraz łazience z dodatkiem mikrogranulek zwiększających skuteczność produktu, likwidujące trudne zabrudzenia, osady z mydła i kamienia, przypalone resztki pokarmów, tłuste plamy o składzie. Zapach: lekko perfumowany, pH: ≈ 11 (nierozcieńczony). Opakowanie 500 ml.
szt. 348
10. Ręczniki z-z zielony. Ręcznik papierowy makulaturowy, wodo-utwardzony. Ręczniki składane . Gramatura warstwy - 1 x 34 g/m2 Ilość warstw: 1. Zapach: brak. Wymiary: około 20x25cm Jedno opakowanie – 200 listków op. 3620
11. Mydło w płynie o silnych właściwościach antybakteryjnych.
Zapach: przyjemny, charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej pH 1% (m/m) wodnego roztworu: 5,0 - 7,0. Opakowanie 5 litrów. litr 1370
12. Proszek do szorowania, czyszczenia powierzchni takich jak umywalki, wanny, kuchenki. Skutecznie czyści i usuwa brud z najtrudniej dostępnych miejsc. usuwa tłuste plamy, osady z mydła oraz kamień, pH około 9 (1% zawiesina w wodzie). Rozpuszczalność w wodzie: częściowo rozpuszczalny w wodzie. Opakowanie.0,400-600g. kg 416
13. Druciaki spirala duży do czyszczenia mocno zabrudzonych naczyń i powierzchni, plastyczny, wykonany z metalu. szt. 235
14. Ściereczka do mycia naczyń, ścierki wykonane z włókien wiskozowych, trwałe, przyjemne w dotyku, chłonne, wym. 30cm x40cm (1 opakowanie. po 10 szt.) GG A10 op. 394
15. Ścierka do mycia podłóg bawełniana biała, wym.60x70 szt. 153
16. Kostka WC w koszyczku dezynfekuje i czyści toaletę. Chroni przed osadzaniem się kamienia. szt. 31
17. Tabletki do zmywarki połączenie płynnej i prasowanej tabletki w kapsułce, skutecznie czyszczą tłuszcz, , chroniące szkło i srebro, 1 opakowanie zawiera 100 tabletek. Op. 41
18. Szampon pokrzywowy z witaminami tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry, pH 1 % roztworu wodnego: 4,5 - 8,0. Zawiera kompleks witamin A,E,NNKT(F) i B. Zapach: pokrzywa. Opakowanie – 1 litr. litr 537
19. Płyn do płukania, ochrona tkanin w trakcie płukania, nadający miękkości, uelastycznia włókna tkanin. Nadający długotrwały zapach. Zapobiega elektryzowaniu się, pH płynu w temp. 20º C): 2,5 –4,5. Rozpuszczalność w wodzie –całkowita. Opakowanie od 2-3 litrów. litr 546
20. Środek do gruntownego czyszczenia. Do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, placówkach edukacyjnych i administracyjnych; Do wykładzin podłogowych, takich jak PCW, kauczuk, linoleum, kamień, zabezpieczony parkiet i korek, odpowiednia do czyszczenia z użyciem maszyn jedno- i wielotarczowych, Nadaje się do polerowania za pomocą maszyny
szybkoobrotowej. Wartość pH przy 20oC: 8,5 – 9.Opakowanie 10 litrów.
litr 140
21. Skoncentrowany preparat do czyszczenia, dezynfekcji i wybielania, do powierzchni muszli klozetowych, pisuarów, wanien, umywalek, płytek, fug. Skuteczny wobec grzybów, bakterii, wirusów i prądków, Działanie prątkobójcze i wirusobójcze, produkt przeznaczony do użytku profesjonalnego, pH: minimum 11,0. Pozwolenie Ministra Zdrowia na Obrót
Produktem Biobójczym. Opakowanie 5 kg. kg 1150
22. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury w kolorze białym. Kolor: bielony 65 %. Surowiec: makulatura. Długość roli: 135 m. Gramatura: 2x19 g/m . Średnica roli: 18 cm, Szerokość: 9 cm Ilość warstw: 2. Perforacja: Tak. Gofrowany: Tak. Jedno opakowanie – 12 rolek. szt. (rolka) 5064
23. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury. Kolor: szary. Długość roli: min 100 m. Średnica roli: 18-19 cm, szerokość: 9 cm. Jedno opakowanie – 12 rolek. szt. (rolka) 6300
24. Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej preparat, który jest przeznaczony do czyszczenia i polerowania wszelkich miejsc pokrytych stalą nierdzewną, nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Postać: białe mleczko. PH produktu w tem. 20⁰C: 6,0 – 8,0. Nie powoduje korozji metali. Jedno opakowanie -750 ml. szt (750ml) 6
25. Preparat dezynfekcyjny w formie tabletek na bazie aktywnego chloru o szerokim zakresie działania: bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym prątkobójczym i sporobójczym. Dezynfekcja powierzchni i sprzętu oraz utrzymanie higieny, dezynfekcja powierzchni mających kontakt z żywnością, przemysł rolno-spożywczy, 100 g zawiera 86,60%
dichloroizocyjanuranu sodu oraz substancje dodatkowe 1 tabletka o masie 3,2 g (średnica 20 mm, grubość 8mm) zawiera 1,5g aktywnego chloru przy zetknięciu z wodą niewyczuwalny zapach chloru, brak wytrącania się osadu mającego związek ze składem chemicznym tabletek, neutralność pH (6 do 10), która wpływa na stabilność roztworu. Wartość pH 1% roztworu:
6-7. Rozpuszczalność w wodzie: 250 g/L. Jedno opakowanie -1 kg około 320 tabletek x 3,2 g op. 170
26 Zmywak gąbka do mycia i szorowania z padem. Wymiary 8x5cm. Opakowanie 10 szt. op. 23
27. Ręcznik biały okrągły, szerokość 19 cm, długość roli 130mb
szt. 84
28. Środek do zabezpieczania powierzchni. Polimer powłoka do zabezpieczania powierzchni. Wydajny preparat, na bazie emulsji akrylowych i poliuretanowych oraz wosków, do zabezpieczania większości wodoodpornych podłóg twardych tj. linoleum, PCV, lastriko, beton. Produkt tworzy na podłodze trwałą powłokę ochronną, odporną na zarysowania i przenikanie zanieczyszczeń. Nałożenie kilku warstw preparatu pozwala wyrównać niedoskonałości powierzchni wynikające z jej porowatości oraz zniszczeń powstałych podczas użytkowania. Działa antypoślizgowo. Powłoka nie zmienia koloru, co pozwala na dokonywanie napraw miejscowych. Preparat odporny na dezynfekcję. Zachowuje połysk na długi czas, pH ok.
8. Opakowanie 5 l. litr 40
29. Odświeżacz powietrza - neutralizator brzydkich zapachów, spray (aerozol). Stosowany wewnątrz pomieszczeń, zapewniający długotrwały zapach. Opakowanie 1szt.- 300 ml szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39830000-9 - Środki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

33711610-6 - Szampony

33711900-6 - Mydło

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 9,99 % wartości ceny ofertowej Wykonawcy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z tego uprawnienia przed przekroczeniem wartości
umowy określonej w § 5 ust. 2 umowy. Strony wspólnie oświadczają i uzgadniają, że
1) Zamawiający może korzystać z prawa zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w ust. 4;
2) przysługujące Zamawiającemu prawo zwiększenia wielkość przedmiotu zamówienia jest jego uprawnieniem, a nie zobowiązaniem, co oznacza, że Zamawiający może nie korzystać z prawa opcji w całości albo części, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 351 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nazwa kryterium - waga [%]
1 - Cena - 60
2 - Termin realizacji zamówienia - 40
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących
wzorów:
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali
wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
- Cof - cena oferty badanej
2 - Termin realizacji zamówienia
W kryterium "Termin realizacji zamówienia" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu ofertowym
(załącznikach nr 1 do SWZ). Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 1 dzień oraz
dłuższy niż 6 dni od dnia złożenia zamówienia. Ocena będzie prowadzona w następujący sposób. Jeżeli wykonawca zaoferuje:
- termin realizacji do 2 dni włącznie, licząc od dnia złożenia zamówienia - otrzyma 40 punktów,
- termin realizacji do 3 dni włącznie, licząc od dnia złożenia zamówienia - otrzyma 30 punktów,
- termin realizacji do 5 dni włącznie, licząc od dnia złożenia zamówienia - otrzyma 10 punktów.
- termin realizacji do 6 dni włącznie, licząc od dnia złożenia zamówienia - otrzyma 0 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym terminu realizacji lub określi termin dłuższy niż 6 dni to do oceny
Zamawiający przyjmie max. termin realizacji t.j. do 6 dni i wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium 2.
W ramach tego kryterium można uzyskać max. 40,00 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków (art. 274 ust.4 Pzp). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 Formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw wykluczenia
Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie lub postaci elektronicznej (tj.podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych) lub elektroniczną kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z okazanym dokumentem opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza na podstawie 97§2 Prawa o notariacie.
Uwaga!
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno
ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem przypadków opisanych w art.455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę;
wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI