IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziano następujące zmiany:- możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto danego asortymentu. Cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego z 14-dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie.- obniżenie ceny jednostkowej netto towaru,- wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1a, 1b, 1c do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,- zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,- regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mający wpływ na realizację przedmiotu umowy,- zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,- w przypadku rezygnacji Wykonawcy z udziału podwykonawcy, pod warunkiem zgłoszenia na piśmie Zamawiającemu,- wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-01, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, te. 77 485 75 93;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie, kontakt: adres e-mail : dps_klisino@poczta.onet.pl telefon 77 485 75 93*;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postepowania 14/2020, nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
HIGIENA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I HIGIENAL.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Wkład do mopa sznurkowy bawełniany 40” szt 2002. Mop uchwyt 40” + kij aluminiowy kpl 503. Profesjonalny proszek piorąco dezynfekujący w około 65oC, produkt antybakteryjny, produkt grzybobójczy w temp. około 40oC , zwalczający wirusy, , bez chloru i fosforanów, do tkanin bawełnianych jak i mieszanych z włókien syntetycznych. Posiadający certyfikat CEOpakowanie 15 kg. Typu lub równoważne : CLOVIN II SEPTON kg 3004. Proszek do prania, usuwania plam i ochrona kolorów, efektywność już w 30°C, Zapach: Perfumowany. Wartość pH [stęż. 1 %]: 10,4 do 11,2. Opakowanie 6kg-8kg. Typu lub równoważne : BRYZA op. 6 kg kg 57005. Worki mocne 35 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt.). Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE, grubość min. 25mic op. 2006. Worki mocne 60 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt).Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew., mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE grubość min. 25mic op. 3007. Worki mocne 120 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt)Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPEgrubość min. 50 mic op. 3008. Płyn do mycia naczyń skutecznie usuwający zabrudzenia nawet w zimnej wodzie, posiadający właściwości emulgowania tłuszczów, nie pozostawiający zacieków i nadający wysoki połysk, testowany dermatologicznie, pH: 5,3 -5,9. Opakowanie 5 l. Typu lub równoważne : LUDWIK litr 11859. Mleczko do mycia powierzchni, środek w formie mleczka do czyszczenia powierzchni w kuchni oraz łazience z dodatkiem mikrogranulek zwiększających skuteczność produktu, likwidujące trudne zabrudzenia, osady z mydła i kamienia, przypalone resztki pokarmów, tłuste plamy o składzie. Zapach: lekko perfumowany, pH: ≈ 11 (nierozcieńczony).Opakowanie 500- 750 ml. Typu lub równoważne: CIF l. 43510. Ręczniki z-z zielony. Ręcznik papierowy makulaturowy, wodo-utwardzony. Ręczniki składane . Gramatura warstwy - 1 x 34 g/m2Ilość warstw: 1. Zapach: brak. Wymiary: około 20x25cmJedno opakowanie – 200 listków op. 304011. Mydło w płynie o silnych właściwościach antybakteryjnych. Zapach: przyjemny, charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej pH 1% (m/m) wodnego roztworu: 5,0 - 7,0. Opakowanie 5 litrów. Typu lub równoważne: ROSA (białe, różowe, kremowe) litr 132012. Proszek do szorowania, czyszczenia powierzchni takich jak umywalki, wanny, kuchenki. Skutecznie czyści i usuwa brud z najtrudniej dostępnych miejsc. usuwa tłuste plamy, osady z mydła oraz kamień, pH około 9 (1% zawiesina w wodzie). Rozpuszczalność w wodzie: częściowo rozpuszczalny w wodzie. Opakowanie.0,400-600g. Typu lub równoważne: AJAKS kg 20713. Druciaki spirala duży do czyszczenia mocno zabrudzonych naczyń i powierzchni, plastyczny, wykonany z metalu. szt. 37014. Ściereczka do mycia naczyń, ścierki wykonane z włókien wiskozowych, trwałe, przyjemne w dotyku, chłonne, wym. 30cm x40cm (1 opakowanie. po 10 szt.) GG A10 op. 52015. Ścierka do mycia podłóg bawełniana biała, wym.60x70 szt. 12016. Kostka WC w koszyczku dezynfekuje i czyści toaletę. Chroni przed osadzaniem się kamienia. Typu lub równoważne: DOMESTOS szt. 3017. Tabletki do zmywarki połączenie płynnej i prasowanej tabletki w kapsułce, skutecznie czyszczą tłuszcz, , chroniące szkło i srebro, 1 opakowanie zawiera 100 tabletek. Typu lub równoważne FERY Op. 3518. Szampon pokrzywowy z witaminami tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry, pH 1 % roztworu wodnego: 4,5 - 8,0. Zawiera kompleks witamin A,E,NNKT(F) i B. Zapach: pokrzywa. Opakowanie – 1 litr. Typu lub równoważne: FAMILIJNY litr 51019. Płyn do płukania, ochrona tkanin w trakcie płukania, nadający miękkości, uelastycznia włókna tkanin. Nadający długotrwały zapach. Zapobiega elektryzowaniu się, pH płynu w temp. 20º C): 2,5 –4,5. Rozpuszczalność w wodzie –całkowita. Opakowanie od 2-3 litrów. Typu lub równoważne: GLOBAL litr 24520. Środek do gruntownego czyszczenia. Do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, placówkach edukacyjnych i administracyjnych; Do wykładzin podłogowych, takich jak PCW, kauczuk, linoleum, kamień, zabezpieczony parkiet i korek, odpowiednia do czyszczenia z użyciem maszyn jedno- i wielotarczowych, Nadaje się do polerowania za pomocą maszyny szybkoobrotowej. Wartość pH przy 20oC: 8,5 – 9. 1 opakowanie 10 litrów. Typu lub równoważne: BUZIL TOTAL EXTRA litr 32021. Skoncentrowany preparat do czyszczenia, dezynfekcji i wybielania, do powierzchni muszli klozetowych, pisuarów, wanien, umywalek, płytek, fug. Skuteczny wobec grzybów, bakterii, wirusów i prądków, Działanie prątkobójcze i wirusobójcze, produkt przeznaczony do użytku profesjonalnego, pH: minimum 11,0. Pozwolenie Ministra Zdrowia na Obrót Produktem Biobójczym. 1 opakowanie 5 kg. Typu lub równoważne: ROKO CLLASIC WC TRIO kg 70022. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury w kolorze białym. Kolor: bielony 65 %. Surowiec: makulatura. Długość roli: 135 m. Gramatura: 2x19 g/m . Średnica roli: 18 cm, Szerokość: 9 cm Ilość warstw: 2. Perforacja: Tak. Gofrowany: Tak.Jedno opakowanie – 12 rolek. Typu lub równoważne: mini jumbo roll biały szt.(rolka) 128423. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury. Kolor: szary. Długość roli: min 100 m. Średnica roli: 18-19 cm, Szerokość: 9 cm . Jedno opakowanie – 12 rolek. szt.(rolka) 1000024. Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej preparat, który jest przeznaczony do czyszczenia i polerowania wszelkich miejsc pokrytych stalą nierdzewną, nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Postać: białe mleczko. PH produktu w tem. 20⁰C: 6,0 – 8,0. Nie powoduje korozji metali.Jedno opakowanie -750 ml. Typu lub równoważne: SUMA INOX D7.1 szt.(750ml) 525. Preparat dezynfekcyjny w formie tabletek na bazie aktywnego chloru o szerokim zakresie działania: bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym prątkobójczym i sporobójczym. Dezynfekcja powierzchni i sprzętu oraz utrzymanie higieny, dezynfekcja powierzchni mających kontakt z żywnością, przemysł rolno-spożywczy,100 g zawiera 86,60% dichloroizocyjanuranu sodu oraz substancje dodatkowe 1 tabletka o masie 3,2 g (średnica 20 mm, grubość 8mm) zawiera 1,5g aktywnego chloru przy zetknięciu z wodą niewyczuwalny zapach chloru, brak wytrącania się osadu mającego związek ze składem chemicznym tabletek, neutralność pH (6 do 10), która wpływa na stabilność roztworu. Wartość pH 1% roztworu: 6-7. Rozpuszczalność w wodzie: 250 g/L. Jedno opakowanie -1 kg około 320 tabletek x 3,2 gTypu lub równoważne: JASOL SOLID op. 35026. Ręcznik biały okrągły, szerokość 19 cm, długość roli 130mb szt. 5027. Płyn do dezynfekcji rąk. Preparat do dezynfekcji skóry dłoni na bazie alkoholu w formie płynu. Płyn o spektrum działania, grzybo, bakterio, wiruso i prątkobójcze również przeciw prątkom gruźlicy. Posiadający składniki nawilżające, nie wysuszają skóry i pozostawią ją gładką. Opakowanie 1szt.- 500ml z atomizerem. Typu lub równoważne: Bioseptol 80 szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711610-6, 33711900-6, 33760000-5, 39830000-9, 39831000-6, 39832000-3, 39831240-0, 39816000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ŚRODKI DO URZADZEŃ GASTRONOMICZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część II ŚRODKI DO URZADZEŃ GASTRONOMICZNYCHL.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Płyn do mycia naczyń skoncentrowany preparat, przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, jest mieszaniną anionowych związków powierzchniowo czynnych, skutecznych przy usuwaniu wszelkiego rodzaju zabrudzeń z powierzchni zmywalnych. Cechy: doskonałe właściwości myjące; skutecznie usuwa tłuszcz i zaschnięte resztki żywności; łatwo się wypłukuje , nie pozostawia smug; ekonomiczny w zastosowaniu, dzięki skoncentrowanej formule. Wygląd: ciekły. Barwa: przejrzysty, zielony. Zapach: lekko perfumowany. Gęstość względna: ≈ 1.03 (20 °C pH: ≈ 6 (nierozcieńczony). Lepkość: ≈ 300 mPa.s (20 °C. Nie powoduje korozji metali. Opakowanie 20 litrów. Typu lub równoważne: SUMA STAR D1 litr 402. Profesjonalny uniwersalny, higieniczny, alkaliczny detergent do zmywarek przemysłowych, płynny koncentrat skutecznie usuwa uporczywe zabrudzenia i gwarantuje higieniczne rezultaty czyszczenia. pH. około 14, gęstość: 1,33 g/cm3, 10-<25% wodorotlenek potasu, 1-<2,5 % chloran sodu. Temp magazynowania -15 do 25oC Opakowanie 25 kg. Typu lub równoważne: gastro star fr8400 kg 8753. Profesjonalny Środek płucząco-nabłyszczający do zmywarek, Neutralna wartość pH (20°C): ok. 5,0, 1-10% kumenosulfonian sodu, uniwersalne zastosowanie do zastawy szklanej, stołowej i sprzętu. Zapewnia optymalne wyniki suszenia, oraz nabłyszczania bez zacieków. Gęstość: 1,02 g/cm3.. Opakowanie 10 l. Typu lub równoważne: GASTRO STAR K1 litr 1004. Sól tabletkowana jest przeznaczona do systemów uzdatniania wody w celu regeneracji wymiennika jonitowego, zmiękczacza wody i filtrów wielofunkcyjnych. Sól wychwytuje składniki powodujące twardość wody, która z kolei powoduje m.in. powstawanie kamienia kotłowego, który zmniejsza wydajność kotłów grzewczych. Chlorek sodu (NaCl): 99,9% wymagania zgodne z: PN-EN 973:2009. Opakowanie 10-25kg kg 6255 Tabletki myjące do pieca konwekcyjno-parowego RATIONAL SCCOpakowanie – 150 szt. -6 kg Typu lub równoważne: RATIONAL kg 606 Tabletki pielęgnacyjne do pieca konwekcyjno-parowego RATIONAL SCCOpakowanie – 150 szt. -6 kgTypu lub równoważne: RATIONAL kg 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831210-1, 39830000-9, 39831240-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PROFESJONALNE ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część III PROFESJONALNE ŚRODKI DEZYNFEKCYJNEL.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Preparat przeznaczony do bieżącego, higienicznego mycia podłóg i wszystkich wodoodpornych powierzchni ponadpodłogowych. Preparat eliminuje nieprzyjemne zapachy. Preparat pozostawia długotrwały przyjemny zapach, do zastosowania w stężeniu 0,5%. Przeznaczony jest do czyszczenia holi, poczekalni, sal konferencyjnych, szatni, powierzchni w domach opieki. Spełniający normy dezynfekcyjne: bakteriobójcze, drożdżakobójcze , pH: 7,0- 7,5. Preparat zawierający w składzie alkohol etylowy oraz chlorek didecylodimetyloamoniowy.Opakowanie kanister 5 l . Typu lub równoważne: KL MOC DBO (HEGOA) litr 5002. Uniwersalny preparat przeznaczony jest do bieżącego, higienicznego mycia podłóg i wszystkich wodoodpornych powierzchni ponadpodłogowych. Preparat przeznaczony do stosowania w kuchniach, jadalniach, kuchniach przemysłowych. Preparat do zastosowania w stężeniu 0,5%. Spełniający normy dezynfekcyjne: - bakteriobójcze, drożdżakobójcze, pH 7,0 -7,5. Preparat zawierający w składzie alkohol etylowy oraz chlorek didecylodimetyloamoniowy.Opakowanie kanister 5 l. Typu lub równoważne: KL MOC DBO (DZHARI) litr 4503. Preparat przeznaczony do bieżącego mycia toalet i powierzchni sanitarnych. Mieszanina łagodnych kwasów oraz substancji powierzchniowo czynnych. Zapobiega osadzaniu się brudu na mytych elementach. Nadaje się do mycia urządzeń sanitarnych, armatury, drzwi oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych. Mocno skoncentrowany o przyjemnym trwałym zapachu. Usuwa zabrudzenia pochodzenia mineralnego, kamień wodny, kamień moczowy, rdzę oraz zabrudzenia tłuszczowe i organiczne pochodzące z kosmetyków, mydła, pH: 2- 2,10. Bieżące zabrudzenia i świeże osady usuwa w stężeniu 0,5%.Opakowanie kanister 5 l. Typu lub równoważne: SOLS R-40 litr 7004. Preparat do mycia wszystkich powierzchni szklanych oraz innych wodoodpornych powierzchni błyszczących (lustra, szyby, biurka, powierzchnie z tworzyw sztucznych, sztuczne skóry, meble, powierzchnie lakierowane, emaliowane, metalowe, laminaty itp.). Preparat nadający się także do mycia lad chłodniczych i innych powierzchni mających kontakt z żywnością. Preparat nie pozostawia smug na mytych powierzchniach . Zawiera w składzie alkohol propylowy – minimum 10%. Stężenie robocze od 0,5%, pH preparatu 7-7,5.Opakowanie kanister 10 l. Typu lub równoważne: SOLS R-51 litr 5005 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 3 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 306 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 4 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4, 39831300-9, 39830000-9, 39831240-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: