Sukcesywna dostawa materiałów- rur i osprzętu na roboty budowlane do ZGKiM Ślęża

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów- rur i osprzętu na roboty budowlane do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSobótka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00291341
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów- rur i osprzętu na roboty budowlane do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (71) 31-62-286

1.5.8.) Numer faksu: (71) 3162 293

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów- rur i osprzętu na roboty budowlane do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d3a746-51b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008896/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa materiałów- rur i osprzętu na roboty budowlane do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy z podziałem na części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zgkimsobotka.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl
2.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
2.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
2.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
2.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
2.7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża ul. Czysta 7 Sobótka 55-050
2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych e mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl lub nr. tel.609 01 04 02;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą Pzp) oraz - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp), osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzy itp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, SEKAP itp.) oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Zakładzie systemów informatycznych m.in. firma świadcząca usługi serwisowe systemu obiegu dokumentów;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;
6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. +48 22 531 03 00);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DF 28/281/2021/05

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa materiałów wodociągowych
Oferowane towary muszą być zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną. Dla wyrobów z zakresu inżynierii sanitarnej należy przedłożyć pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie,

1. Kształtki elektrooporowe:
a. Kształtki do zgrzewania elektrooporowego powinny posiadać kod kreskowy oraz zatopione w korpusie druty grzewcze.
b. Piny spawne o średnicy 4,0mm.
c. Kształtki powinny posiadać system zgrzewania automatycznego SmartFuse
d. Brak grzania wstępnego we wszystkich średnicach
e. Trójniki siodłowe monolityczne z obejmą dolną skręcaną na śruby
f. Mufy z gwintem mosiężnym z możliwością obrucenia gwintu po wykonaniu zgrzewu
g. Wszystkie kształtki elektrooporowe maja być jednego producenta.
2. Kształtki żeliwne kołnierzowe wykonane z żeliwa sferoidalnego,
3. Zasuwy gwintowane tylko z żeliwa sferoidalnego,
4. Nawiertki przyłączeniowe typu NWZ i NCS mają być jednego producenta. Wykonane z żeliwa sferoidalnego , powinny posiadać uszczelnienie z gumy, która pokrywa całą wewnętrzną powierzchnię przylegającą do rury.
5. Zasuwy kołnierzowe pozycje od 476 do 484 mają być jednego producenta
a. Powłoka antykorozyjna farba proszkowa epoksydowa o grubości min. 250 μm wg PN-EN 4624:2004, DIN 30677-2:1988. Jakość powłoki potwierdzona badaniami przeprowadzonymi przez firmę niezależną. Malowanie powłok antykorozyjnych metodą fluidyzacji.
b. Wymienne uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem bez konieczności demontażu pokrywy.
c. Łożysko – podkładki niskotarciowe wykonane z Tarnamidu
d. Korpus, pokrywka - żeliwo sferoidalne GJS-500-7
e. trzpień walcowany ze stali nierdzewnej
f. uszczelnienie trzpienia –oringi (minimum 4) – strefa oringowa (strefa sucha) odseparowana od medium
g. Uszczelka przeciwpyłowa – zabezpieczająca trzpień i oringi od góry
h. klin - żeliwo sferoidalne GJS 500-7 ,całkowicie zawulkanizowany gumą EPDM
i. prosty przelot, bez przewężeń, bez gniazda
j. śruby pokrywy - stal nierdzewna, zabezpieczone masą zalewową
k. zasuwy w pozycjach od 476 do 484 i hydranty w pozycjach od 18 do 20 oraz od 24 do 25 maja być jednego producenta
6. Zasuwy kołnierzowe pozycja od 485 do 502 mają być jednego producenta
a. Zabudowa krótka: wg normy PN-EN 558 tabela 2 seria 14, F4;
b. Zabudowa długa: wg normy PN-EN 558 tabela 2 seria 15; F5
c. Owiercenie kołnierzy: wg normy PN-EN 1092-2, PN 10/16;
d. Testy : próba szczelności wodą wg PN-EN 1074-1 i 2/PN-EN 12266, próba momentu obrotowego zamykania zasuwy;
e. Korpus i pokrywa: z żeliwa sferoidalnego (GGG-50), z powłoką ochronną z farb epoksydowych wg wymogów GSK-RAL, o min. grubości 250 µm;
f. Zasuwy muszą posiadać certyfikat GSK-RAL (certyfikat produktowy) potwierdzający przeprowadzanie badań kontrolnych jakości powłok lakierniczych,
g. Odlew korpusu z oznakowaniem określającym: producenta, średnicę DN, ciśnienie nominalne i materiał korpusu;
h. Śruby pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej, całkowicie schowane w gniazdach i zabezpieczone masą plastyczną na gorąco;
i. Uszczelka połączenia pokrywy i korpusu: z gumy NBR, zagłębiona w rowku w pokrywie;
j. Trzpień zasuwy wykonany ze stali nierdzewnej z gwintem walcowanym na zimno, z ogranicznikiem posuwu klina;
k. Trzpień odizolowany, na całej długości, od kontaktu z żeliwem pokrywy;
l. Uszczelnienie trzpienia 3-sekcyjne: uszczelka wargowa z gumy EPDM stanowiąca główne uszczelnienie zasuwy, min. 4 o-ringi doszczelniające w sekcji suchej oraz pierścień zgarniający z gumy NBR;
m. Uszczelnienie trzpienia, dla zasuw powyżej DN400, wymienne pod ciśnieniem,
n. Możliwość opcjonalnego zamontowania by-passu dla zasuw od średnicy DN500;
o. Przelot zasuwy: pełen, równy średnicy nominalnej i bez zawężeń;
p. Klin wykonany z żeliwa sferoidalnego (GGG-50), nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie, powłoką z gumy EPDM o min. grubości 1,5 mm;
q. Prowadnice klina wewnętrznie wzmocnione wkładką z odpornego na ścieranie tworzywa sztucznego zawulkanizowane, współpracujące z rowkami w korpusie;
r. Nakrętka klina: z mosiądzu o podwyższonej wytrzymałości, na stałe połączona z klinem,
s. Przelot przez komorę klina: cylindryczny na całej długości i nie zawężony na końcu;
t. Certyfikat GSK RAL na zabezpieczenie antykorozyjne lub inny równoważny dokument ,wydany przez niezależną jednostkę badawczo-certyfikującą
u. Zasuwy w pozycjach od 485 do 502 i hydranty w pozycjach od 21 do 23 mają być jednego producenta
7. Obudowy do zasuw mają być tego samego producenta co zasuwy
8. Obudowy do nawiertek mają być tego samego producenta co nawiertki
9. Hydranty nadziemne i podziemne poz. od 18 - 20 oraz 24-25 maja być jednego producenta
a. Połączenia kołnierzowe i owiercenie wg PN-EN 1092-2:1999 , ciśnienie PN16,
b. Hydrant DN80 posiada dwie nasady boczne typ B na węże 75 wg PN-M-51038:1991
c. Głębokość zabudowy RD= 1,00m / 1,25m / 1,5m zgodnie z kartą katalogową ( również dostępne inne długości hydrantów)
d. Głowa, postawa, wykonane z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-500-7 wg PN-EN 1563:2000, (nie dopuszczamy żeliwa o niższych parametrach)
e. Kolumna – stal konstrukcyjna 1.0037 (S235JR) wg PN - 79/H-74244 – (opcjonalnie żeliwna, ocynkowana ogniowo lub ze stali nierdzewnej)
f. Specjalny biały pasek fluorescencyjny na kolumnie w górnej części hydrantu odporny na rozpuszczalniki i korozję wykonany z żywicy alkidowej z zatopionymi mikrokulkami szklanymi. Odblaskowość zgodnie z normą EN 12899-1
g. Krańcowy ogranicznik ruchu przy otwieraniu i zamykaniu,
h. Tłoczek uszczelniający (zamykający) z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-500-7 z zawulkanizowaną powłoką elastomerową, dopuszczoną do kontaktu z wodą pitną,
i. Możliwość wymiany elementów wewnętrznych przy pełnym ciśnieniu bez konieczności wykopywania hydrantu
j. Samoczynne całkowite odwodnienie z chwilą odcięcia wody,
k. Trzpień wykonany ze stali nierdzewnej (2H13, AISI 420, 1.4021) z walcowanym gwintem,
l. Kostka trzpienia – mosiądz wykonany metodą kucia
m. Kształtownik – stal 1.0037 (S235JR) – 30x30x2 wg PN –EN 10219-2:2000 zabezpieczony antykorozyjnie ( opcjonalnie stal nierdzewna)
n. Uszczelnienie górnego trzpienia 2 o-ringi EPDM,
o. Ochrona antykorozyjna - farba epoksydowa/poliestrowa RAL3000 (kolor czerwony) wg PN-EN 4624:2004, DIN 30677-2:1988, odporna na promieniowanie UV
p. Oznakowanie hydrantu, wykonanie, wymagania, metody badań, przeznaczenie wg PN-EN14384:2009, PN-EN1074-6:2009
q. Pakiet hydrantów w ramach jednego producenta
r. Certyfikat GSK RAL na zabezpieczenie antykorozyjne lub inny równoważny dokument, wydany przez niezależną jednostkę badawczo-certyfikującą, potwierdzający wykonanie badań.
s. Hydranty podziemne pełnożeliwne. Zabezpieczone antykorozyjnie wewnątrz i na zewnątrz farbą , o grubości min.250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0/1,6 MPa.
t. Hydranty w pozycjach od 18 do 20 oraz od 24 do 25 i zasuwy w pozycjach od 476 do 484 maja być jednego producenta

10. Hydranty nadziemne do instalacji wodnych z pojedynczym zamknięciem pozycjach od 21 do 23 mają być jednego producenta:
a. Przyłącze hydrantu: kołnierzowe, wg PN-EN 1092-2; DN80-100;
b. Testy: próba szczelności wodą wg PN-EN 14384, wytrzymałość korpusu;
c. Certyfikat CNBOP w Józefowie;
d. Atest PZH Warszawa;
e. Hydrant powinien posiadać dwa odejścia - nasady typu Storz o średnicy DN 75 mm, wykonane ze stopu aluminium zgodnie z PN-91/M-51024 oraz PN-91/M-51038;
f. Głowica hydrantu wykonana z żeliwa sferoidalnego, epoksydowana i powleczona dodatkowo odporną na promieniowanie UV powłoką poliestrową;
g. Głowica posiada oznakowani określające: producenta, średnicę DN, ciśnienie nominalne i materiał głowicy;
h. Głowica ma możliwość obrotu o dowolny kąt;
i. Hydrant wyposażony jest w zawór napowietrzający wykonany z mosiądzu;
j. Nadziemna część kolumny wykonana jest ze stali nierdzewnej;
k. Część podziemna wykonana z żeliwa sferoidalnego;
l. Ochronna powłoka przeciwkorozyjna: zewnętrznie i wewnętrznie - farba epoksydowa wg wymogów GSK-RAL, o min. Grubości 250 µm;
m. Konstrukcja hydrantu umożliwia wymianę wewnętrznych części hydrantu, bez demontażu hydrantu z sieci i zamykania zasuwy;
n. Połączenie kolumny nadziemnej z podziemną za pomocą śrub oraz tulei wykonanych ze stali nierdzewnej;
o. Tłok hydrantu wykonany z żeliwa sferoidalnego pokrytego elastomerem, pracujący w siedzisku tłoka przez co hydrant uszczelnia się obwodowo;
p. Siedzisko tłoka hydrantu wprasowane i wykonane z mosiądzu odpornego na odcynkowanie;
q. Trzpień hydrantu wykonany ze stali nierdzewnej, tłoczony;
r. Uszczelnienie trzpienia zbudowane z górnego pierścienia zabezpieczającego oraz
a. Mosiężnej tulei z o-ringami;
s. Nakrętka trzpienia wykonana z mosiądzu o podwyższonej wytrzymałości;
t. Rura połączeniowa trzpienia wykonana ze stali nierdzewnej połączona z trzpieniem oraz z tłokiem metodą prasowania;
u. Hydrant wyposażony w automatyczne odwodnienie, działające jedynie w zamkniętej pozycji tłoka hydrantu;
v. Kolor hydrantu : czerwony.
w. Hydrant w dolnej części chroniony specjalną otuliną z tworzywa sztucznego, ułatwiającą rozsączanie wody w gruncie i zabezpieczającą przed wrastaniem korzeni do odwodnienia;
x. Hydranty w pozycjach od 21 do 23 i zasuwy w pozycjach od 485 do 502 mają być jednego producenta
Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały posiadały karty katalogowe – dołączyć do oferty,
Zamawiający wymaga, aby posiadały atesty dopuszczające stosowania w kontakcie z wodą pitną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42131160-5 - Hydranty

42131230-7 - Zawory zasuwowe

44163160-9 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria

44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych

44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

44167110-2 - Kołnierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Dostawa materiałów kanalizacyjnych
Zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Techniki Instalacyjnej INSTAL w Warszawie,Rury i kształtki do kanalizacji w ramach jednego producenta,
3. Elementy studni kanalizacyjnych muszą stanowić komplet,
4. Wszystkie studnie kanalizacyjne tworzywowe w ramach jednego producenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Dostawa rur kanalizacyjnych PCV i PP
Zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Techniki Instalacyjnej INSTAL w Warszawie,
2. Dla rur PVC, PE, PP, kształtek i armatury wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub 9002,

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów, w zależności od zadania, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku
a) Na zadanie: Dostawa materiałów wodociągowych:
Co najmniej jednej dostawy materiałów wodociągowych lub armatury wodociągowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł każda.
b) Na zadanie: Dostawa materiałów kanalizacyjnych:
Co najmniej jednej dostawy materiałów kanalizacyjnych lub armatury kanalizacyjnej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł każda.
c) Na zadanie: Dostawa rur kanalizacyjnych PCV i PP:
Co najmniej jednej dostawy materiałów kanalizacyjnych lub armatury kanalizacyjnej, rur kanalizacyjnych i materiałów podobnych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł każda.

Została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku ww. zakresu dostaw, będzie stanowił część realizacji umowy o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty katalogowe ze szczegółowym opisem materiałów wraz z fotografiami oferowanych produktów. (Należy poukładać zgodnie z pozycjami z załącznika nr 2 (a lub/i b lub/i c) w zakresie części, na którą składana jest oferta na każdej karcie wyszczególnić numer z pozycji załącznika. Zamawiający wymaga opisanie każdej karty w przeciwnym razie oferta będzie odrzucona i uznana za niezgodną ze specyfikacją.) dotyczy wszystkich materiałów.

Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy PZP żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 107 ust. 2. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia Wykonawcę w wyznaczonym terminie 2 (a lub/i b lub/i c).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe ze szczegółowym opisem materiałów wraz z fotografiami oferowanych produktów. (Należy poukładać zgodnie z pozycjami z załącznika nr 2 (a lub/i b lub/i c) w zakresie części, na którą składana jest oferta na każdej karcie wyszczególnić numer z pozycji załącznika. Zamawiający wymaga opisanie każdej karty w przeciwnym razie oferta będzie odrzucona i uznana za niezgodną ze specyfikacją.) dotyczy wszystkich materiałów.

Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy PZP żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 107 ust. 2. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia Wykonawcę w wyznaczonym terminie 2 (a lub/i b lub/i c).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że w przypadku, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie pisanej poniżej.
FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W części FORMULARZA OFERTOWEGO wykonawca wypełnia tylko część, do której przystępuje.

b) Wypełniony FORMULARZ asortymentowo cenowy zgodnie z załącznikiem 2a lub/i 2b lub/i 2c w zależności od ilości części, do której wykonawca przystępuje. Zgonie z art. 93 ust1 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączenia załączniki nr 2 a lub/i b lub/i c w postaci formatu do automatycznego przetwarzania danych tj. format arkusza kalkulacyjnego Excel.
C) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z art. 104 ustawy PZP Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw żąda od wykonawcy:

Karty katalogowe ze szczegółowym opisem materiałów wraz z fotografiami oferowanych produktów. (Należy poukładać zgodnie z pozycjami z załącznika nr 2 (a lub/i b lub/i c) w zakresie części, na którą składana jest oferta na każdej karcie wyszczególnić numer z pozycji załącznika. Zamawiający wymaga opisanie każdej karty w przeciwnym razie oferta będzie odrzucona i uznana za niezgodną ze specyfikacją.) dotyczy wszystkich materiałów.

Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy PZP żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 107 ust. 2. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia Wykonawcę w wyznaczonym terminie 2 (a lub/i b lub/i c).
10.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wypełniony załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. i 18.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 13.2. SWZ).
10.3 Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. lub 18.2. SWZ.
10.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz ( w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991- Prawo notarialne, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 455 Prawa zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI