SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I INSTALACYJNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I INSTALACYJNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia531840-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531840-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I INSTALACYJNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się również za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I INSTALACYJNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Numer referencyjny: 06/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, instalacyjnych i ogrodowych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy. Zamówienie zostanie zrealizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przez Wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1a do umowy. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1a do SIWZ.Podane ilości są wielkością szacunkową i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.Ewentualne zmniejszenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy, nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Materiały muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego pakietu, wyszczególnionego w Załączniku nr 1a do SIWZ udzielił gwarancji dla poszczególnych asortymentów na okres nie krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyrobów wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem.4.1.8. Zamawiający w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących spełnienia minimalnych parametrów określonych w szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym może żądać dostarczenia próbek oferowanych produktów.Opis części zamówieniaPrzedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części, dalej zwanych pakietami, które szczegółowo zostały opisane w Część IV SIWZ oraz w Szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a.Pakiet nr 1 – Materiały wodno – kanalizacyjnePakiet nr 2 – Materiały budowlanePakiet nr 3 – Materiały instalacyjne

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44300000-3
44411000-4
44510000-8
44800000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ – składane do oferty Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,• Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P. z. p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ) - składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:a) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto ,b) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Termin realizacji może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy,c) zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych.Szczegóły - wzór umowy - Część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: - nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia, - nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert…………..” - „Tajemnica przedsiębiorstwa” dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku komunikacji elektronicznej: Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być oznaczone w ofercie i dołączone jako oddzielny plik z dopiskiem w nazwie pliku „tajemnica”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00 ;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 214.000 EURO;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy P. z. p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursuk) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 Materiały wodno-kanalizacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bateria ścienna prysznicowa na pokrętła szt. 5Bateria umywalkowa nablatowa z mieszalnikiem min długość wylewki 20cm, wylewka stała szt. 5Bateria umywalkowa naścienna z pokrętłami min długość wylewki 20 cm, wylewka ruchoma szt. 5Bateria zlewozmywakowa na blat z mieszalnikiem min długość wylewki 25-30 cm, wylewka stała szt. 5Bateria zlewozmywakowa naścienna 25-30cm długość wylewki z pokrętłami, wylewka ruchoma szt. 5Bateria zlewozmywakowa z wyciągną wylewką, wąż natryskowy, zasięg wylewki min. 150 mm szt. 5Deska sedesowa 10 biała plastik, nie wolnoopadające, w komplecie z śrubami oraz uszczelkami szt. 50Drążek do zawieszenia zasłony prysznicowej łukowy 80x80 cm szt. 15Drążek prysznicowy kątowy, plastik biały szt. 15Drążek prysznicowy prosty do 2m rozciągania, plastikowy, biały szt. 10Drążek prysznicowy, regulowana długość w zakresie 140 - 260 cm biały plastikowy szt. 15Głowica porcelanowa do baterii ½” szt. 10Głowica porcelanowa do baterii 3/8” szt. 10Głowica suwakowa do baterii ½” mosiądz szt. 10Głowica zaworu KWC ¾” mosiądz szt. 5Kabina prysznicowa półokrągła 80x80x185 w zestawie z brodzikiem szt. 3Kolanko ½” wz ocynk szt. 10Kolanko 32/90 PCV szt. 10Kolanko 32/90 różne kąty PCV szt. 10Kolanko 50/90 różne kąty PCV szt. 30Kolano PP 20 szt. 5Kolano PP 20 WZ nyplowe szt. 5Kolano PP 20* ½” GW szt. 5Kompakt WC wolnostojący kołnierzowy w zestawie z deską sedesową białą plastikową szt. 10Korek z obrzeżem ½” ocynk szt. 10Kratka ściekowa nierdzewna ϕ 50 10*10 pozioma regulowana szt. 4Kratki odpływowe prysznicowe niskie 10,5x10,5 z bocznym odpływem szt. 10Listwa montażowa PP uniwersalna szt. 5Mufa 40 biala PCV szt. 5Nypel ½” chrom szt. 5Nypel ½” ocynk szt. 10Nypel ½” x ¾” redukcyjny mosiądz szt. 5Nypel ¾” mosiądz szt. 5Odpływ elastyczny sanitarny wzmacniane fi 110 szt. 15Perlator bat.zlew – umyw. Gwint zewnętrzny szt. 50Pompa Sanibo 5 IBO do WC+ 2 wejścia szt. 1Przedłużka ¾” -15mm mosiądz szt. 5Przedłużka ¾” -20mm mosiądz szt. 5Przedłużka mos. ½” 15mm szt. 5Przedłużka mos. ½” 20mm szt. 5Przedłużka mos. ½” 30mm szt. 5Redukcja ¾”x ½” ocynk szt. 5Redukcja gumowa ϕ 50/40 szt. 5Redukcja gumowa ϕ50/32 szt. 10Rozeta 32 biała PCV szt. 8Rura 100x2000 PCV szt. 10Rura 110x2000 PCV mb. 5Rura ocynk gw. ½” 35 cm szt. 3Rura PCV 32 100cm szt. 10Rura PCV 32 200cm szt. 10Rura PCV 50* 100cm szt. 10Rura PCV 50* 200cm szt. 10Rura PCV 50* 50cm szt. 10Rura PP 20 mb CIEPŁA mb 25Rura PP 20 mb ZIMNA mb 25Rura przejściowa PCV-żeliwo 125/110 szary szt. 5Silikon sanitarny 280ml bezbarwny szt. 20Silikon sanitarny 280ml biały szt. 20Silikon sanitarny 280ml szary szt. 5Syfon umywalkowy butelkowy pojedynczy szt. 25Syfon zlewozmywakowy butelkowy 70” szt. 3Śrubunek mos. ½” z oringiem prosty szt. 10Śruby mocujące do muszli kompaktowej szt. 10Traper 75/110 PCV szt. 10Trójnik ½” ocynk szt. 10Trójnik 50/50/67 PCV szt. 5Trójnik 50/50/90 PCV szt. 5Trójnik PP 20 szt. 10Uchwyt słuchawki prysznicowej bezpośrednio do ściany z użyciem kołków szt. 10Umywalka 40 wpuszczana biała cermiczna owalna szt. 10Umywalka 50 w zestawie biała ceramiczna, owalna szt. 5Uszczelka pod mimośród baterii szt. 25Uszczelka wężyka ¾” gumowa szt. 10Wąż do spłuczki zbrojony ½”x ½” 40 cm szt. 5Wąż do spłuczki zbrojony ½”x ½” 50 cm szt. 5Wężyk w opl. ½” L-60 szt. 5Zasłonka prysznicowa poliester, łatwa do czyszczenia, do zawieszenia na drążku, wymiar 180 x 200 cm w komplecie z uchwytami mocującymi z plastikowego elastycznego tworzywa szt. 15Zaślepka ½” ocynk szt. 10Zaślepkiϕ110 PCV szt. 10Zaślepkiϕ50 PCV szt. 10Zaworki kątowe ½” x 3/8'' mos. szt. 10Zaworki kątowe ½”x ½” szt. 10Zawór bezp. ½” n/w z zaworem zwr. szt. 5Zawór czerpalny ½” ocynk szt. 10Zawór kulowy ½” motylek mos. szt. 10Zawór kulowy ¾” motylek mosiądz szt. 10Zawór kulowy 1” motylek mosiądz szt. 10Zawór spustowy od kompaktu uniwersalny szt. 25Złącze COFLEX K32/40/32 szt. 10Złączka PP 20* ½” GZ szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44411000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 Materiały budowlane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aceton 5l szt. 5Akryl biały tuba 310 ml szt. 50Blachowkręty 3cm (paczka 20 szt.) opak. 10Bloczki YTONG paleta 100 sztuk 10x20x60cm paleta 1Cement (worek 25kg) początek wiązania 60 min, temperatura pracy 5 do 30 stopni Celsjusza, szeroki zakres zastosowania szt. 20Dłuto SDS (płaskie 40x280)(przecinak 14x250x20, punktak 14x250) szt. 5Drzwi 100' wewnętrzne, w komplecie zamek i zawiasy szt. 2Drzwi 80' wewnętrzne, w komplecie zamek i zawiasy szt. 2Drzwi pełne białe 90' wewnętrzne, w komplecie zamek i zawiasy szt. 2Drzwiczki rewizyjne 15x15 plastikowe białe szt. 5Drzwiczki rewizyjne 25x20 plastikowe białe szt. 5Drzwiczki rewizyjne 30x30 plastikowe białe szt. 5Emulsja różne kolory 5L zmywalne szt. 5Farba emulsyjna biała do ścian i sufitów zmywalna (poj. 10 litrów) min. wydajność 8m2 z 1 litra farby, matowa szt. 25Farba fasadowa brąz zewnętrzna 10l 9m2 z 1 litra przy jednokrotnym malowaniu szt. 5Farba lateksowa wewnętrzna (10 litrów opak.) do 10m2 z 1 litra szt. 5Farba na plamy (0,8l puszka) wydajności do 9m2 z 1 litra szt. 5Farba olejna biała (poj. 0,8 l ) szt. 8Folia w płynie, odporność na niewielkie ruchy podłoża, min po 12h możliwość nakładania płytek, do zastosowań wewnętrznych (5l puszka) szt. 5Fuga szara 5kg opak. 50Gips budowlany (25 kg worek) szt. 20Gips szpachlowy szary (worek 25 kg) 1kg na m2, czas wiązania do 20 min., czas gotowości do pracy ok 60 min. szt. 50Gładź szpachlowa biała (worek 20kg) do 1kg na m2 przy 1mm grubości warstwy, początek wiązania do 50 min szt. 50Głowica grzybkowa ½ szt. 5Głowica grzybkowa ¾ szt. 5Grot SDS (szpicak18x280) szt. 3Kafelki stopnica zewnętrzna 33,3x33,3 mrozoodporne, kolor do wyboru szt. 25Klej butapren tuba 100gram szt. 5Klej do płyt kartonowo- gipsowych (worek 25kg) szt. 50Klej do płytek grubość 2-10mm, ściana/podłoga, mrozo/wodoodporny, możliwość wejścia po 24h, uelastyczniona (worek 25kg) szt. 50Klej do YTONG (25 kg worek) szt. 25Klej montażowy tuba 310ml szt. 50Klej Wikol (tuba 100gram) szt. 5Kliny małe (opak 100 szt.) plastiki do kafelkowania opak. 2Kołek rozporowy 10 (6*60) krzyż. opak 3Kołek rozporowy 6 (3,5*50) krzyż. opak 3Kołek rozporowy 8 (5*70) krzyż. opak 3Kołek wkręt – gips fi 10/3,5x60 szt. 50Komplet wierteł spiralnych HSS 170 od fi 1,5mm do 12mm (w komplecie min. 10 szt.) kpl. 2Kostka szlifierska 100x70x25 szt. 50Kostka szlifierska 120x70x25 szt. 50Kostka szlifierska 160x70x25 szt. 50Kratka malarska do odsączania metalowa 26x30cm szt. 5Kratki wentylacyjne 25x20 bez żaluzji białe plastik szt. 10Krzyżyki dystansowe 2,5mm (opakowanie 200szt.) opak. 7Listwa zamykająca do płyty K-G mb 100Listwy wykończeniowe 8 białe zewnętrzne szt. 50Łącznik ślimak 50 do płyt kartonowo-gipsowych szt. 5Łącznik ślimak 85 do styropian szt. 50Mała kielnia 10' nierdzewna sztukatorska szt. 5Nadproże 125 cm POROTHERM szt. 5Narożnik do płyt kartonowo-gipsowych aluminiowy 3mx3cm szt. 50Okleina okienna matowa 90 rolka 3 m. rolka 5Okucia: klamki emaliowane szt. 6Ościeżnica stała do drzwi wewnętrznych 90', 80', 100' szt. 6Otwornica do drewna (rozmiary w opakowaniu od 19mm do 63mm) opak. 2Pędzel krzywak 50 mm szt. 5Pędzel ławkowiec 170x70mm szt. 5Pędzel okrągły 40mm szt. 5Pędzel płaski 75mm szt. 5Pędzle angielskie płaskie 50' z drewnianą rączką szt. 5Pianka montażowa niskoprężna 750 ml szt. 25Pigment do farb (poj. 80 ml) szt. 25Pistolet do pianki montażowej szt. 3Płótno ścierne 60 230x280 arkusz szt. 50Płyta karton- gips zielone 2600x1200x12mm szt. 50Płytki ścienne 20x25 białe wewnętrzne m2 250Płyty kartonowo – gipsowe 2600x1200x12mm szare szt. 15Poziomica PRO 120mm szt. 2Poziomica PRO 400mm szt. 2Poziomica PRO 800mm szt. 2Poziomica wodna 25mb szt. 1Profil konstrukcji ARMSTRONG 100m2 szt. 20Rękawiczki wampirki para 100Siatka samoprzylepna na łączenia rolka 45m szt. 10Siatki szlifierskie grubość 100 115mmx280mm szt. 50Siatki szlifierskie grubość 120 115mmx280mm szt. 50Siatki szlifierskie grubość 150 115mmx280mm szt. 50Silikon bezbarwny tuba 310ml szt. 5Sznurek murarski 100mb szt. 1Szpachelka 120mm szt. 10Śruby montażowe fi 8 (opak. 200 szt.) opak. 1Tarcza do betonu 230x 25,4 mm diamentowa szt. 3Tarcza do cięcia metalu 1x115mm (25 sztuk opakowanie) opak. 3Tarcza sektorowana diamentowa 120x22 szt. 5Tarcza sektorowana diamentowa 280x22 szt. 3Taśmy malarskie szerokość 30mmx50m szt. 25Unigrunt (poj. 5l ) możliwość rozcieńczenia 1:1, pod: posadzki, kleje, gładzie, tynki, farby szt. 25Wałek 18cm z rączką szt. 5Wałek malarski do farby olejnej z rączką 10x20 szt. 5Wałki piankowe do malowania farbą olejną 80x180mm szt. 5Wapno hydratyzowane (worek 20 kg) szt. 8Wiaderka malarskie prostokątne 10L plastik szt. 4Wiertło betonowe SDS+ X 12x600 szt. 3Wiertło betonowe SDS+ X 16x600 szt. 3Wiertło widiowe SDS 10 o dł 10 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 10 o dł 16 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 12 o dł 12cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 12 o dł 16 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 14 o dł 60 cm szt. 3Wiertło widiowe SDS 16 o dł 60 cm szt. 3Wiertło widiowe SDS 6 o dł 10 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 6 o dł 12 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 8 o dł 10 cm szt. 5Wiertło widiowe SDS 8 o dł 16 cm szt. 5Wkręty do drewna ϕ 8 (opakowanie 100 szt) opak. 3Wkręty do drzewa metalowe 3,5x9,5 (opak. 200 szt.) opak. 5Wkręty do metalu K-G 3,5x25 (opak. 200 szt.) opak. 5Wkręty hartowane 4,0x20. 4,0x30. 5,0x30 (opak. 100 szt) opak. 3Wkręty ϕ 6 do drewna (opakowanie 100 szt) opak. 3Wylewka samopoziomująca cementowa (20 kg worek) szt. 20Zaprawa murarska (worek 25kg) 6 do 40 mm grbość nakładania, maksymalne obciązęnie do 5mpascala, temp od +5 do +30 stopni Celsjusza szt. 20Zaprawa tynkarska (worek 25kg) grubość warstwy 6do 30 mm szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44800000-8, 44510000-8, 44300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 Materiały instalacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kratka wentylacyjna 24x12,5 szt. 10Kratka wentylacyjna ϕ 7 szt. 6Wkładka 30x45 szt. 5Wkładka 45x50 szt. 5Wkładka bębenkowa do zamka wpuszczanego 30x30 szt. 5Zamek do szafki BHP zamek cylindryczny, Cylinder fi 19mm,brak plastikowych elementów, System Master Key szt. 15Zamek KARO pod klamkę 92/30 do drzwi p.poż szt. 10Zamek meblowy Cylinder fi 19mm x22mm kwadratowy z blaszką zaczepową w zestawie, min. 2 kluczyki w zestawie szt. 15Zamek meblowy zamek do szaf kartotekowych, wieloszufladowy szt. 5Zamek meblowy ZMB1 zamek z wkładką bębenkową, 22mm kwadratowy z blaszką zaczepową w zestawie szt. 15Zamek nawierzchniowy zastawkowy na klucz piórowy długi szt. 15Zamek wpuszczany ocynkowany szt. 15Zamek zatrzaskowy nawierzchniowy 50/60mm szt. 15Zamki rewersyjne 12V szt. 10Zasuwki meblowe długość 60-80 mm, szerokość 10-15mm szt. 5Zszywki do takera 10mm opak. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44510000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną - Wilkowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórkę ściany pomiędzy magazynami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI